یکشنبه , 13 اسفند , 1402

مشاوره رایگان: 09121553166 | 02122010070 |

خانههدایا تبلیغاتیکسب درآمد در تلگرام پارت اول

کسب درآمد در تلگرام پارت اول

در دنیای امروز، شبکه های اجتماعی سرگرمی های بسیاری برای افراد ایجاد کرده اند. همچنین، این شبکه ها به یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد تبدیل شده اند. کسب درآمد در تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی، برای همه کاربران، حتی کسانی محصول یا خدمات خاصی تولید یا ارائه نمی کنند نیز امکان پذیر است. از آنجایی که نیازی به داشتن سرمایه ی هنگفت برای رشد در این شبکه ها وجود ندارد، روزبه روز به تعداد طرفداران و مشاغل موجود در آن ها افزوده می شود. در این مقاله قصد داریم تا بهترین روش های کسب درآمد در تلگرام را مورد بررسی قرار دهیم و راه های عملیاتی شدن این روش ها را نیز با هم مرور کنیم.

کاربرانی که به دنبال کسب درآمد در تلگرام هستند، می توانند از این تاکتیک ها برای شروع کار و یا تقویت شبکه کسب و کار اینترنتی خود استفاده کرده و درآمد خود را در آن چند برابر کنند. کسب درآمد در تلگرام به دلایل بسیاری برای افراد جذابیت بالایی دارد. در حال حاضر خانواده های ایرانی که تاکنون برای راه اندازی یک کسب و کار در شهر خود با مشکلات زیادی روبرو بودند، اکنون به راحتی می توانند به درآمد های بسیار بالایی در شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام برسند. اما چه ویژگی هایی در تلگرام وجود دارد که آن را تا این حد برای کسب درآمد جذاب نموده است؟

 

کسب درآمد در تلگرام
مزایا، معایب و راهکار های کسب درآمد در تلگرام

 

طراحی ساده و کاربر پسند

برای حضور در تلگرام شما فقط نیاز به یک موبایل هوشمند و یک سیم کارت خواهید داشت. باوجود این ابزارها هرکسی می تواند در این شبکه مجازی وارد شود و کسب و کار خود را در آن راه اندازی نماید. واقعیت این است که برای حضور و فعالیت در تلگرام شما نیاز به هیچگونه آموزشی نخواهید داشت و در همان بار اولی که وارد این نرم افزار می شوید، نحوه عملکرد آن را فرا خواهید گرفت و می توانید از آن بهترین استفاده را داشته باشید.

 عدم نیاز به سرمایه اولیه بالا

برخلاف روش های دیگر کسب درآمد و کسب وکار که حضور در آن ها نیاز به سرمایه های اولیه بسیار زیادی دارد، حضور در تلگرام با هزینه های خیلی کم و در برخی موارد بدون سرمایه نیز امکان پذیر خواهد بود. به همین خاطر کاربرانی که به دنبال صرفه جویی های مالی در ابتدای کسب وکار خود هستند، می توانند از این اپلیکیشن به نفع خود بهره ببرند.

 شروع بدون نیاز به مجوز

برای فعالیت در کسب و کار های سنتی، نیاز به مجوزهای بسیار زیادی خواهید داشت، اما در تلگرام این محدودیت ها برای هیچکس وجود ندارد و شما به راحتی می توانید کانال شخصی خود را راه اندازی کنید و به کسب درآمد در آن مشغول شوید.

 پشتیبانی از زبان فارسی

از دیگر مزایای بزرگ تلگرام پشتیبانی این اپلیکیشن از زبان فارسی است. این نرم افزار به دلیل حضور گسترده ایرانی ها در آن، آپدیت های خود را به زبان فارسی هم ارائه می دهد.

کسب درآمد در تلگرام
مزایای تلگرام

 

امنیت بسیار بالا

تلگرام یکی از امن ترین شبکه های اجتماعی و نرم افزارها در بستر تلفن های هوشمند است. این شبکه به گفته مدیر آن به هیچ وجه قابل هک نخواهد بود. اما حتماً نیاز خواهید داشت تا موارد امنیتی در نظر گرفته شده در آن را رعایت کنید.

باوجود این مزیت های جذاب تلگرام برای کاربران ایرانی، استفاده از آن کاملا رایج شده است. علاوه بر این عدم نیاز به صرف زمان بسیار زیاد برای رسیدن به درآمدهای قابل قبول نیز از دیگر دلایلی است که کاربران را به استفاده از این نرم افزار راغب کرده است.

 

آمارهایی در ارتباط با کسب درآمد در تلگرام

خیلی جالب است بدانید که تلگرام با وجود اینکه در برخی از کشورهای بزرگ دنیا با محدودیت هایی مواجه است، اما همچنان تعداد طرفداران آن در این کشورها رو به افزایش می باشد. طبق آخرین آمار ارائه شده قبل از اعمال فیلترینگ تلگرام در کشور خودمان، این شبکه بیشتر از ۴۰ میلیون عضو داشت که خود شبکه  تلگرام هم اعلام کرد که ۳۸ میلیون نفر از این اعضا، اکتیو هستند.

این آمار خیره کننده نشان از محبوبیت بسیار بالای این اپلیکیشن کاربردی در میان ایرانی ها دارد. در جدید ترین آمارها نیز بیش از ۱۸۰ هزار خانواده ی ایرانی مشغول کسب درآمد از شبکه اجتماعی جذاب موبایلی هستند. برخلاف تصور برخی که بر این باورند که برای کسب درآمد در تلگرام نیاز به صرف هزینه های تبلیغات بالا دارند و باید بیش از ۵۰ هزار عضو در کانال خود داشته باشند، حدود ۸۳ درصد از کانال های کسب درآمد در این شبکه کمتر از ۵۰۰۰ عضو دارند. میزان درآمد به دست آمده از تلگرام نیز بسته به نوع خدمات و محصولات ارائه شده در آن دارد.

کانال هایی که تنها با هزینه های تبلیغات اقدام به کسب درآمد در تلگرام می کنند، در حال حاضر تا ۲۰۰ میلیون تومان درآمد ماهیانه را نیز ثبت نموده اند. هزینه تبلیغات در کانال های معمولی این شبکه مجازی برای چند ساعت در روز، مبلغی حدود ۱۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان است. این عدد برای کانال هایی با تعداد عضو بسیار زیاد به صورت تصاعدی افزایش می یابد.

 

کسب درآمد در تلگرام
آمارهایی در ارتباط با کسب درآمد در تلگرام

مزیت تلگرام به سایر شبکه های اجتماعی

کسب درآمد از فضای مجازی تنها محدود به این اپلیکیشن نیست و نرم افزار های دیگری هم این امکان را برای کاربران فراهم کرده اند. بدست آوردن درآمد از اینستاگرام، آپارات، یوتیوب، واتس آپ و برخی نمونه های دیگر از این قبیل هستند. هرکدام از این نرم افزارها برای ایجاد درآمد نقاط ضعف و قوت خاصی دارند که در جای خود قابل بررسی و مطالعه هستند. استفاده از تلگرام چند مزیت عمده برای کاربران به دنبال دارد.

برخی از مزیت های تلگرام ،مخصوصاً برای کاربران ایرانی، شامل موارد زیر می باشند:

پشتیبانی از زبان فارسی

یکی از بزرگترین مزایای تلگرام پشتیبانی از زبان فارسی در تمام قسمت هاست. به این صورت که تمامی قسمت های مختلف این اپلیکیشن به صورت فارسی نمایش داده می شوند.

فضای کاربری بسیار ساده

استفاده از ربات های همه کاره ی تلگرام

البته در سایر نرم افزارها هم ربات هایی طراحی شده است. اما استفاده از ربات برای برنامه ریزی و انجام کارها هنوز در هیچ کدارم از این اپلیکیشن ها مانند تلگرام پیشرفت نکرده است.

 

کسب درآمد در تلگرام
ربات های همه کاره ی تلگرام

 

تمرکز کاربران روی مطالب شما

این یکی از مزیت های بسیار عالی تلگرام برای کسب درآمد است. در فضای شبکه های مجازی مانند یوتیوب شما با این مشکل مواجه خواهید بود که هر کاربر به فراخور صفحه های اجتماعی که دنبال می کند، پست های مربوط به آن ها را نیز مشاهده خواهد کرد. ازاین رو حتی ممکن است بسیاری از کاربران شما، برخی از پست ها و تبلیغات شما را نبینند.

در حالی  که در تلگرام هر کس با ورود به کانال شما فقط روی مطالب شما تمرکز داشته و همه آن ها را با یک اسکرول کردن ساده مشاهده خواهد کرد.

کسب درآمد در تلگرام بدون سرمایه

سرمایه لازم برای کسب درآمد در تلگرام تنها محدود به هزینه تبلیغات در این اپلیکیشن حرفه ای می باشد، وگرنه استفاده از امکانات این نرم افزار کاملا رایگان است و نیاز به هیچ هزینه دیگری نخواهد داشت. با این اوصاف بدون سرمایه اولیه هم می شود در تلگرام به کسب درآمد پرداخت. اما این مسئله می تواند راه رسیدن شما به درآمد را کمی طولانی تر از حد معمول کرده و تلاش بیشتری بطلبد.

 

کسب درآمد در تلگرام
کسب درآمد در تلگرام بدون سرمایه

 

چگونه ایده های جدید و منحصر به فرد پیدا کنیم؟

ایده های بسیار زیادی برای کسب درآمد در تلگرام وجود دارد اما مسئله اصلی که کاربران در تلگرام با آن مواجه هستند، انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد در تلگرام برای خودشان است. البته برخی از این راه کار ها نیاز به تخصص های ویژه ای مانند برنامه نویسی و هنر نوشتن و تولید محتوا و یا آشنایی با نرم افزارهای ویرایش عکس و فیلم دارد. با این حال انتخاب میان یکی از آن ها آن چنان هم راحت نیست.

در این بین کسانی که در فضای واقعی زندگی خود یک تولید کننده یا فروشنده هستند، تکلیفشان در تلگرام نیز کاملا مشخص است. این افراد به دنبال تبلیغ محصول یا خدماتشان در این شبکه اجتماعی و افزایش فروش خود خواهند بود. اما بقیه کاربران می توانند به فراخور استعداد یا توانایی هایی که دارند، نسبت به انتخاب مناسب ترین روش کسب درآمد در تلگرام برای خود اقدام کنند.

نحوه راه اندازی کانال تلگرام

راه اندازی کانال تلگرام مراحل بسیار ساده ای دارد. برای این کار بعد از عضویت در این شبکه با شماره موبایل خود، باید گزینه ایجاد کانال جدید را انتخاب کنید و در مرحله ی بعد نسبت به گزینش نام کاربری یا همان User Name خود اقدام نمایید. به همین سادگی می توانید کانال شخصی خود را در ایجاد کنید.

البته باید توجه کنید که لینک دسترسی به هر کانال در این شبکه کاملا منحصربه فرد است. از این رو در هنگام انتخاب نام کانال شما با این چالش روبرو خواهید بود. بسیاری از اسم هایی که در ذهن خود دارید، ممکن است از قبل توسط سایر افراد انتخاب شده باشند. هر شخص در تلگرام امکان راه اندازی چند کانال مشخص را خواهد داشت.

جذب فالوور برای کانال تلگرام

بدست آوردن ممبر برای کانال تلگرام راه های بسیار زیادی دارد. استفاده از هر کدام از این  روش ها برای جذب فالوور مزایا و معایب خاص مربوط به خود را دارد. با این حال دانستن تکنیک های جذب فالوور در تلگرام برای افرادی که به دنبال راه اندازی کسب وکار خودشان در آن هستند، کاملا لازم و حیاتی است. برخی از مهم ترین تکنیک های جذب فالوور در تلگرام عبارت اند از:

مسابقات و قرعه کشی

مسابقه و جایزه های آن ها یکی از روش های قدرتمند و جذاب برای بدست آوردن فالوور در تلگرام است. البته برای این تکنیک نیز روش های اشتباهی وجود دارد که استفاده از آن ها باعث افت شدید پرستیژ کانال شما می شود. درنهایت این راه ها باعث از دست رفتن همه زحمات شما خواهد شد.

 

کسب درآمد در تلگرام
جذب فالوور برای کانال تلگرام

 

تبلیغات

مهم ترین روش برای جذب فالوور در این شبکه تبلیغات است. شما با تبلیغات به نوعی کاربران این شبکه را برای حضور در کانال خود دعوت می کنید. البته تبلیغات در تلگرام نیز تکنیک های خاص خود را دارد. گونه ای تبلیغات بدون هزینه نیز در تلگرام با عنوان تبادل وجود دارد. تبلیغ کانال تلگرام در سایر پلتفرم ها مانند اینستاگرام و یا صفحات وب نیز یکی از روش های مرسوم است.

خرید فالوور

یکی از تکنیک های دردسر ساز افزایش تعداد فالوور در تلگرام خرید Member است. البته توصیه ما به شما اینستکه از این روش استفاده نکنید .

تولید محتوای باکیفیت

محتوای باکیفیت در تلگرام تبدیل به یک محتوای ویروسی خواهد شد و در بین کاربران دست به دست می شود. به همین دلیل افراد بیشتری پست شما را مشاهده و برای همراهی با شما اقدام خواهند کرد.

سخن آخر

با پیشرفت گسترده ی سبکه های اجتماعی در دنیا و همچنین تغییرات گسترده راه های ارتباطی که در سالهای اخیر شاهد آن بودیم، سبک زندگی افراد تغییرات بسیاری داشته است. روش های کسب درآمد نیز از این تغییرات مصون نبوده. این تغییرات باعث دگرگونی مدل کسب و کار ها نیز شده است.

با پیشرفت های چشم گیر دنیای تکنولوژی بستر های بسیاری برای پول درآوردن برای افراد ایجاد شده. یکی از بهترین راه ها  کسب درآمد در تلگرام است. در این مقاله سعی کردیم شما را با مزایا و معایب این راه آشنا کنیم. در پارت دوم این مقاله با ما همراه باشید تا راه های کسب درآمد در تلگرام را با هم برسی کنیم. آیا تجربه ای در این زمینه دارید؟ دانش خود را با ما در میان بگذارید.

 

RELATED ARTICLES
0 0 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پر بازدید تررین ها

با ما تماس بگیرید