یکشنبه , 2 اردیبهشت , 1403

مشاوره رایگان: 09121553166 | 02122010070 |

خانهتبلیغات محیطی مشهد

تبلیغات محیطی مشهد

تبلیغات بیلبورد پل هوایی مشهد

تبلیغات محیطی مشهد و اجاره و رزرو بیلبورد در قسمت های پر رفت و آمد شهر مشهد یکی از بهترین انتخاب ها برای تبلیغات برندها محسوب می شود. هدف از تبلیغات محیطی برای هر برندی جذب مشتری و آگاه سازی مخاطبان است. مشهد با جمعیتی بالغ بر 3 میلیون نفر از کلان شهرهای ایران و مهم ترین قطب گردشگری کشور به شمار می رود. جدای از آن هر ساله زائران بسیاری از سراسر ایران برای زیارت حرم امام رضا (ع) به این شهر سفر می کنند.
با رزرو و اجاره بیلبورد در مشهد در طول سال نه تنها ساکنان شهر مشهد بلکه مردم سراسر ایران با محصولات و خدمات شما آشنا می شوند. از این رو با تبلیغات محیطی در مشهد می توانید تبلیغاتی تأثیرگذار تجربه کنید.

انواع تبلیغات محیطی در مشهد

تبلیغات محیطی طیف گسترده ای از تبلیغات را شامل می شود که هزینه آن ها زیاد است. تبلیغات بیلبورد، استرابورد، تبلیغات در مترو و وسایل حمل و نقل عمومی، تبلیغات عرشه پل و لایت باکس از انواع تبلیغات محیطی مشهد محسوب می شود. برای تبلیغات محیطی در مشهد و اجاره تابلوهای تبلیغاتی پل عابر پیاده، استرابورد، لایت باکس و … می توانید با واژه گستر تماس بگیرید.

تبلیغ سس مایونز در بیلبورد مشهد
تبلیغات محیطی بیلبورد در جاده مشهد

چرا باید در مشهد تبلیغات محیطی داشته باشیم؟

مشهد دومین شهر پرجمعیت ایران هر ساله میزبان میلیون ها مسافر از سراسر ایران و جهان است. از طرف دیگر موقعیت جغرافیایی مشهد سبب شده تا راه های ارتباطی زیادی با دیگر شهرها داشته باشد و تردد خودروها در این شهر بالا باشد. همچنین، بسیاری از مراکز مهم و دانشگاه های بزرگ کشور بعد از تهران در شهر مشهد قرار گرفته است.
از این رو با تبلیغات بیلبورد و استرابورد در مکان های شلوغ شهر می توانید بازدهی بالایی از تبلیغات دریافت کنید. با رزرو بیلبورد نزدیک حرم، رزرو بیلبورد در خیابان ها و اتوبان های پر رفت و آمد مشهد و رزرو استرابورد در مکان های پر رفت و آمد شهر می توانید گامی بزرگ در برندینگ و معرفی محصولات خود به مخاطبان شهر مشهد و سراسر ایران بردارید.
البته فراموش نکنید که بازدهی بالا صرفاً به محل تبلیغات شما بستگی ندارد. یک بیلبورد موفق بیلبوردی است که خلاقانه و در عین حال گویا باشد. از المان های غیر ضروری در تبلیغات استفاده نکنید و در عین حال پیام و هدف خود از تبلیغات را در کلمات و جملات کوتاه بگنجانید.

مزایا تبلیغات محیطی مشهد

  • مخاطبان گسترده ای از سراسر ایران تبلیغ شما را مشاهده می کنید.
  • جمعیت بالای شهر و تردد بالا در مراکز مختلف شهر به خاطر دانشگاه، حرم، مراکز گردشگری، مراکز خرید و …
  • تاثیرگذاری بالا و بازدهی بیشتر
  • امکان تبلیغات محیطی با بودجه های مختلف
تبلیغات محیطی روی بدنه کامیون در مشهد
تبلیغات محیطی روی بدنه خودروهای سنگین

قیمت تبلیغات محیطی مشهد

موقعیت مکانی، بازه زمانی و ابعاد بنر تبلیغاتی شما عوامل تأثیرگذار در قیمت تبلیغات محیطی مشهد هستند. برای مثال تبلیغات بیلبوردی روی پل عابر نزدیک حرم امام رضا (ع) هزینه بالاتری نسبت به تبلیغات در اطراف شهر خواهد داشت. اگر بودجه کافی برای تبلیغات محیطی دارید، پیشنهاد می کنیم تا با کمک کارشناسان واژه گستر پر رفت و آمدترین مناطق مشهد را برای تبلیغات محیطی در مشهد انتخاب کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد هزینه تبلیغات محیطی در مشهد می توانید با واژه گستر تماس بگیرید.

با ما تماس بگیرید