سیاست حریم خصوصی

سیاست حفظ محرمانگی و اطلاعات کاربران واژه گستر

کانون واژه گستر معتقد است حفظ اطلاعات و حریم  شخصی کاربران بسیار مهم است. دراینجا، اصول سیاست های محرمانگی و راهکارهای واژه گستر در این راستا مطرح می شود.

این سند توضیحی در مورد اطلاعات شخصی و خصوصی کاربران واژه گستر و نحوه استفاده واژه گستر از این اطلاعات است. این اطلاعات دربر دارندۀ مواردی است که مختص هر کاربر است و به کمک آنها هر کاربر شناسایی می شود؛ برای مثال، نشانی الکترونیک، نشانی،‌ شماره تماس و هرآنچه در دسترس مردم نیست.

این سند شامل موارد خارج از اختیار یا کنترل  وب گستر نمی شود. 

 

حفظ حریم شخصی و خصوصی

کانون واژه گستر در پی تعهد خود نسبت به حفاظت از حریم شخصی و خصوصی کاربران و بازدیدکنندگانvajegostar.com ، این سند و بیانیه را تهیه کرده است. شما در جایگاه مشتری می توانید بدون ارائه هیچ گونه اطلاعات شخصی و خصوصی در اینترنت از سایت واژه گستر بازدید کنید. تمام اطلاعات شما در سایت واژه گستر،‌ براساس اطلاعاتی است که شما در اختیار واژه گستر قرار می دهید. همچنین، از کاربران می خواهیم موارد امنیتی را رعایت کنند و پیش از وارد کردن اطلاعات شخصی خود به هر سایت،  حتماً‌ آدرس سایت را مشاهده کنند؛ سایت واژه گستر در قبال لینک های دیگر مسئولیتی ندارد.

 

چه اطلاعاتی از کاربران دریافت می کنیم و چرا؟

 اطلاعاتی مانند مدت زمان بازدید، نسخه مرورگر، دفعات بازدید و دیگر اطلاعات فنی را از کاربران سایت واژه گستر،  جمع آوری می شود. این اطلاعات جهت بهبود خدمات سایت واژه گستر استفاده می شود، در هیچ شرایطی، به سازمان های دیگر ارائه یا فروخته نمی شود و تنها برای بهینه سازی خدمات و سایت واژه گستر به کار می رود.

زمانی که بازدیدکنندگان و کاربران، نظر خود را در سایت واژه گستر منتشر می کنند، داده های ارائه شده در بخش نظرها را جمع آوری می کنیم. همچنین، جهت شناسایی هرزنامه، یوزر ایجنت (ردیابی وب) و نشانی IP کاربران را جمع آوری و بررسی می کنیم.

بهتر است بدانید به اشتراک گذاشتن تصاویری که داده هایی درباره موقعیت مکانی شما  (EXIF GPS) دارد، می تواند موقعیت مکانی تان را در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهد؛ چراکه دیگر کاربران می توانند موقعیت مکانی عکس ها را از وبسایت استخراج و دریافت کنند.

 

کوکی ها

پس از به اشتراک گذاری نظر در وب سایت می توانید تصمیم بگیرید در کوکی، نشانی ایمیل، نام و وب سایت،‌ ذخیره شود یا نشود. شما حق انتخاب دارید؛ اگر بپذیرید اطلاعات در کوکی ها ذخیره شود، در بازدیدهای بعدی از سایت برای به اشتراک گذاری نظر خود نیازی نیست بخش اطلاعات نام برده را پُر کنید. این کوکی ها به مدت یک سال در سایت می ماند.

اگر حساب کاربری در سایت داشته باشید و با حساب کاربری خود وارد سایت شوید، چند کوکی جهت ذخیره اطلاعات ورود و انتخاب های شما در وب سایت تنظیم و نصب می شوند. کوکی های ورودی تا 2 روز فعال هستند. همچنین، اطلاعات مربوط به صفحات انتخاب شده تا یک سال در دسترس قرار می گیرند.

شما می توانید به کمک برخی از تنظیمات مرورگر خود اجازه ندهید برخی از کوکی ها ذخیره شوند، اما در این صورت امکان دارد برخی از امکانات خاص سایت واژه گستر برایتان قابل استفاده نباشد.

 

حفاظت و امنیت

یکی از اقدامات امنیتی سایت واژه گستر در جهت جلوگیری از دسترسی غیرمجاز  افراد و عملکردهای غیرقانونی، نقصان، خسارت های اتفاقی و تخریب است. اطلاعات شما برای مدتی به طور قانونی نگهداری می شود. در مواردی، امکان دارد سایت واژه گستر حاوی لینک هایی به سایت های دیگر باشد. اگر از این سایت ها استفاده نمایید، خط مشی های حفظ اولویت های حریم خصوصی آنها نیز معتبر است.

 

امنیت به روز رسانی و دسترسی

کانون واژه گستر با استفاده از اقدامات امنیتی اجازه نمی دهد اشخاص غیرمجاز به اطلاعات شما دسترسی داشته باشند. کاربران این حق را دارند که از اطلاعات خود در سایت مطلع باشند. اگر کاربران بخواهند اطلاعات خود را تغییر دهند یا به روز رسانی کنند، می توانند سایت واژه گستر را در جریان قرار دهند تا در اسرع وقت اطلاعات کاربران به روز رسانی شود.

 

تغییر در خط مشی های مرتبط با حفاظت از حریم های شخصی

هرگونه تغییر در خط مشی ها به صورت ایمیل اطلاع رسانی می شود یا روی سایت قرار می گیرد.

 

اطلاعات تماس

تهران ، خیابان ولیعصر ، روبروی صدا و سیما ، خیابان مهری ، بن بست سوسن یکم ، پلاک 15 ، واحد 9

دفتر مرکزی : 70 100 220

تلفن کارگاه :  69 95 26 44

همراه : 3166 155 0912       مهدی حاجی اسماعیلی