یکشنبه , 2 اردیبهشت , 1403

مشاوره رایگان: 09121553166 | 02122010070 |

خانهتبلیغات محیطی شیراز

تبلیغات محیطی شیراز

[/tdc_zone]

تبلیغات محیطی شیراز
نمونه تبلیغات محیطی شیراز - بیلبورد

شیراز شهر بناهای تاریخی، شهر شعرا، شهر زیبایی و سر سبزی (مملو از بوستان های سرسبز) پایتخت ایران باستان و …، این ها صفاتی هستند که به شیراز داده می شود، شهری که آرامگاه شعرای نامداری مانند حافظ و سعدی می باشد و همچنین تخت جمشید پر آوازه در این شهر قرار دارد. به همین دلایل مسافران بسیاری در طول سال از سراسر ایران و حتی جهان برای دیدن این بناها به این شهر زیبا سفر می کنند.
تبلیغات محیطی شیراز روشی است که می تواند در این شهر به دلیل وجود جمعیت بالا، بسیار کارآمد باشد. شما از این طریق نه تنها در شهر خود، بلکه به دلیل وجود مسافران بسیار که از شهر های مختلف به شیراز سفر کرده اند، در تمام شهرها تبلیغات انجام داده اید. به زبانی دیگر با تبلیغ در یک شهر شما در تمام شهرهای ایران تبلیغات انجام داده اید.

مزایای تبلیغات محیطی شیراز

یکی از مزایای شیراز نسبت به سایر شهرها این است که مورد توجه بسیاری از مسافران برای سفر قرار می گیرد. شیراز شهری پر آوازه است که سالانه پذیرای عده زیادی از مسافران می باشد، از این رو یکی از بهترین گزینه ها جهت تبلیغات محیطی می باشد. از مزایای تبلیغات محیطی در شیراز می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • بالا بردن حس کنجکاوی مخاطبان نسبت به محصول
  • شناخت هرچه بیشتر محصول یا خدمات ارائه شده توسط مردم
  • به دلیل قرار گرفتن تبلیغات محیطی در مکان های عمومی پر رفت و آمد، تعداد افراد بسیاری تماشاگر تبلیغ شما می شوند.
  • به دلیل وجود مسافران بسیار در این شهر به یک تبلیغ در شیراز، گویی در سرتاسر ایران تبلیغ انجام داده اید و برند شما در ذهن تمام اغشار جامعه ماندگار می شود.
  • رونق کسب و کار و جا افتادن برند شما در میان مردم
  • جلب توجه برند و محصول شما هنگام خرید مشتریان در فروشگاه
تبلیغات محیطی شیراز-بیلبورد بر روی پل عابر
نمونه تبلیغات محیطی شیراز بر روی پل عابر پیاده

چرا تبلیغات محیطی در شیراز مهم است؟

شیراز با دارا بودن از بناهای دیدنی و بوستان های زیبا، به عنوان یک منطقه ویژه گردشگری برای افراد شناخته می شود. شما با اجرای شیوه های مختلف تبلیغات محیطی در سراسر شهر شیراز می توانید برند خودتان را در دل مردم جای دهید. تبلیغاتی که در مسیرهای پر رفت و آمد قرار می گیرند و ناخودآگاه افراد بسیاری آن ها را نظاره می کنند.

از مهم ترین نکاتی که در تبلیغات محیطی در این شهر وجود دارد، این است که به دلیل وجود حجمه بالای مسافران در این شهر که تبلیغات شما را مشاهده می کنند، تبلیغات شما نه تنها در شیراز بلکه در تمام نقاطی که مسافران از آن جا به شهر شیراز سفر کرده اند در میان مردم زبانزد می شود.

تبلیغات محیطی شیراز مترو
نمونه تبلیغات محیطی شیراز در مترو

قیمت تبلیغات محیطی در شیراز با واژه گستر

قیمت تبلیغات در تمامی شهرها به محلی که تبلیغ نصب می شود و میزان رفت و آمد در آن قسمت بستگی دارد. مشتریان عزیز مجموعه واژه گستر برای کسب اطلاعات در مورد نحوه قیمت گذاری مکان های مختلف در سطح شیراز می توانند با مجموعه واژه گستر تماس حاصل فرمایند تا در جریان تمام جزئیات اعم از مدت زمان تبلیغات و هزینه های آن قرار بگیرند.

با ما تماس بگیرید