یکشنبه , 2 اردیبهشت , 1403

مشاوره رایگان: 09121553166 | 02122010070 |

خانهتبلیغات محیطی ارومیه

تبلیغات محیطی ارومیه

تبلیغات محیطی ارومیه
نمونه تبلیغات محیطی ارومیه-بیلبورد

تبلیغات محیطی از دیرباز مورد توجه بسیاری از افراد قرار داشته است. این شیوه از تبلیغات به دلیل قرار گرفتن در مکان های پر رفت و آمد و مکان هایی که ازدحام جمعیت در آن جا زیاد است، کاربرد ویژه ای دارد. حال هرچه شهر بزرگ تر باشد و جمعیت ساکن در آن بیشتر باشد، شانس شما برای دیده شدن بیشتر خواهد بود که ارومیه یکی از این شهرهای پر رفت و آمد است.
حتما برای شما هم پیش آمده است که در طول مسیر خود ( چه به صورت پیاده و چه به صورت سواره) ناخودآگاه با انواع تبلیغات محیطی اعم از بیلبورد و استرابورد و … برخورد داشته باشید. این مدل از تبلیغات به شما کمک می کنند تا اطلاعاتی در مورد محصول یا خدمات شرکتی که آن را ارائه داده است بدست بیاورید. با ما همراه باشید تا در ادامه شما را با انواع تبلیغات محیطی در ارومیه آشنا کنیم.

انواع روش های تبلیغات محیطی ارومیه

  • تبلیغات به صورت بیلبورد و استرابورد
  • تبلیغات در فروشگاه ها و مراکز خرید
  • تبلیغات در سینما ها به صورت لایت باکس
  • تبلیغات در مترو
  • تبلیغات بر روی وسایل خحمل و نقل عمومی مانند: تاکسی ها، اتوبوس ها ، قطار و …
  • تبلیغات به صورت لمپوست و عرشه پل
  • تبلیغات در فرودگاه ها و راه آهن
نمونه تبلیغات محیطی ارومیه-
تبلیغات محیطی در ارومیه بر روی پل عابر پیاده

چرا تبلیغات محیطی در ارومیه مهم است؟

همانطور که بیشتر اشاره شد، هرچه جمعیت شهر بیشتر باشید، حوزه مناسب تری برای انواع تبلیغات ایجاد می شود. ارومیه یکی از بهترین شهرهای ایران از جهت تبلیغات محسوب می شود. ارومیه دومین کلان شهر پر جمعیت منطقه شمال غرب ایران محسوب می شود و به دلیل قرار داشتن این شهر در شاهراه ارتباطی قفقاز، آسیای صغیر و میان رودان، جزو مراکز صنعتی و تجاری منطقه به شمار می رود. بنابر این با انجام تبلیغات محیطی مانند بیلبورد، می توانید گام موثری در رونق کسب و کار و افزایش درآمد خود بر دارید.

موقعیت جغرافیایی ارومیه

شهر ارومیه که به عنوان مرکز استان آذربایجان غربی شناخته می شود از موقعیت جغرافیایی مناسبی در زمینه های کشاورزی، صنعت، مکان های دیدنی، آب و هوای مناسب و … برخوردار است. شهر ارومیه به دلیل قرار گرفتن در سر راه های تجارتی، به عنوان پایانه مرزی جهت واردات و صادرات شناخته می شود که از وضعیت بازرگانی خوبی برخوردار است. در این شهر به دلیل وجود گمرک، تاجران بسیاری در آن رفت و آمد می کنند که بهترین گزینه برای این موضوع اجرای تبلیغات بیلبوردی در ارومیه می باشد.

تبلیغات محیطی ارومیه-بیلبوردی
نمونه تبلیغات محیطی ارومیه از نوع بیلبورد

تبلیغات بیلبوردی در ارومیه با واژه گستر

همانطور که اشاره شد، شهر ارومیه دارای موقعیت های مناسبی هم از جهت طبیعت و جذب گردشگر و هم از نظر صنعت و تجارت است. نصب بیلبورد در نقاط پر رفت و آمد این شهر کمک شایانی به دیده شدن برند شما می کند. بیلبوردهایی که در کنار بزرگراه ها و یا در سطح شهر نصب شده اند. مخاطبان عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت تبلیغات محیطی در ارومیه، اندازه بیلبورد، مکان نصب و … می توانند با مجموعه واژه گستر تماس حاصل فرمایند تا مشاوران این مجموعه تمام اطلاعات لازم را در اختیار آن ها قرار دهند.

با ما تماس بگیرید