شنبه , 1 اردیبهشت , 1403

مشاوره رایگان: 09121553166 | 02122010070 |

خانهتبلیغات محیطی تبریز

تبلیغات محیطی تبریز

[/tdc_zone]

تبلیغات بیلبورد پل هوایی در تبریز

تبریز سومین شهر پرجمعیت ایران و مرکز استان آذربایجان شرقی از یکی از بهترین شهرها برای تبلیغات محیطی به حساب می آید. همان طور که می دانید هدف از تبلیغات محیطی کسب مشتری و جلب توجه مخاطبان است. حال زمانی که تبلیغات شما در مکان های پرطرفدار و در شهرهای بزرگی چون تبریز نصب شود، قطعاً نتایج خوبی برای برند شما خواهد داشت.

موقعیت جغرافیایی شهر تبریز به گونه ای است که روزانه علاوه بر مردم محلی، گردشگران و تجار بسیاری نه تنها از سراسر ایران بلکه از کشورهای همسایه نیز در این شهر تردد دارند. از این رو شهر تبریز نیز همانند تهران، مشهد، اصفهان و دیگر شهرهای توریستی و پرتردد کشورمان انتخاب خوبی برای هزینه و تبلیغات محیطی خواهد بود.

تبلیغات محیطی در تبریز چه مزایایی دارد؟

با رزرو و اجاره بیلبورد، تبلیغات مبلمان شهری، وسایل نقلیه عمومی و … در شهر تبریز که یکی از شهرهای پر رفت و آمد ایران است، می توانید محصولات و خدمات خود را به بخش بزرگی از افراد جامعه معرفی کنید. شهر تبریز دارای بناهای تاریخی و مکان های گردشگری پر رفت و آمدی چون پارک ها، مراکز خرید، موزه ها و آرامگاه شاعران بزرگ است. به همین خاطر با کمی سرمایه گذاری و تبلیغات محیطی در این شهر می توانید مخاطبان بسیاری را با برند خود آشنا کنید.
از مزایای تبلیغات محیطی در شهر تبریز می توان به قیمت متنوع اجاره بیلبورد، استرابورد، وسایل نقلیه عمومی، لایت باکس و … اشاره کرد. به همین خاطر کسب و کارهای مختلف با هر بودجه ای می توانند تبلیغات پربازدید و پر بازدهی داشته باشند. البته اکثر کسب و کارهای بزرگ طی کمپین تبلیغاتی در چندین شهر پرطرفدار و در مکان های مختلف آن تبلیغات خود را انجام می دهند.

تبلیغات لایت باکس در مترو
تبلیغ محصول در لایت باکس مترو تبریز

تعرفه تبلیغات محیطی تبریز

قیمت دقیقی برای تبلیغات محیطی در شهر تبریز وجود ندارد. نوع تبلیغ شما، محل قرارگیری و نصب تبلیغات و مدت زمان قرارگیری تبلیغات شما در نقاط مختلف شهر از عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت تبلیغات محیطی به شمار می رود. البته اگر بخواهید بازدهی بالاتری از تبلیغات خود داشته باشید و بودجه شما برای تبلیغات محیطی بالا باشد، می توانید در فضاهای مختلفی تبلیغات خود را نصب کنید.
برای مشاوره تبلیغات در تبریز و اطلاع از قیمت تبلیغات محیطی در شهر تبریز می توانید با کارشناسان کانون تبلیغاتی واژه گستر تماس بگیرید.

تبلیغات بانک در بیلبورد تبریز
تبلیغات در بیلبورد تبریز
با ما تماس بگیرید