شنبه , 1 اردیبهشت , 1403

مشاوره رایگان: 09121553166 | 02122010070 |

خانهتبلیغات محیطی تهران

تبلیغات محیطی تهران

تبلیغاتی محیطی تهران
نمونه تبلیغات محیطی تهران

تهران به عنوان پایتخت ایران عزیز شناخته می شود که از اهمیت ویژه ای نسبت به سایر شهرها برخوردار است. تهران با داشتن جمعیتی بالغ بر 9 میلیون نفر ثابت و 16 میلیون نفر بازار کار منطقه، سومین کلان شهر خاورمیانه شناخته می شود. از این رو تبلیغات در این شهر می تواند رونق فراوانی برای شما و کسب و کارتان داشته باشد.

تبلیغات محیطی تهران بهترین گزینه ای است که می توانید در این شهر انتخاب کنید تا برند و محصول خودتان را برای مردم نمایش دهید؛ تبلیغاتی که می تواند برند شما را در دل مردم جاودانه کند.

تبلیغات محیطی در تهران به عنوان یکی از بهترین گزینه های تبلیغاتی

همانگونه که ذکر شد، تهران با دارا بودن از جمعیت فراوان چه به صورت ثابت و کسانی که برای کار در این استان در رفت و آمد هستند، یکی از بهترین گزینه هایی است که شما برای تبلیغات محیطی می توانید از آن استفاده کنید.

اجرای تبلیغات محیطی مانند: بیلبورد، استرابورد و … در مکان های پر رفت و آمد و شاه راه هایی که مناطق مختلف را به یکدیگر متصل می کنند، شما را یک قدم از سایر رقبا جلوتر می اندازد؛ زیرا این مکان ها در طی روز محل رفت و آمد بسیاری از مردم هستند که بیلبورد و تبلیغات شما را مشاهده می کنند و باعث می شود نام برند شما و محصولتان در ذهن آن ها ماندگار شود.

تبلیغات محیطی تهرا-مترو
نمونه تبلیغات محیطی تهران در مترو

انواع مدل های تبلیغات محیطی تهران

در تهران به دلیل وجود جمعیت فراوان و همچنین وسعت زیادی که وجود دارد، وسایل حمل و نقل عمومی بسیاری وجود دارد تا شما به راحتی بتوانید در سراسر این شهر جابه جا شوید.

به همین دلایل فرصت خوبی برای صاحبان مشاغل فراهم شده است تا از طریق تبلیغات محیطی در سطح شهر یعنی تبلیغات روی قطار، فروشگاه ها و وسایل حمل و نقل عمومی بتوانند کسب و کار خود را در معرض دید عموم قرار دهند که باعث افزایش فروش محصولاتشان می شود. از انواع تبلیغات محیطی که از آن ها می توان استفاده کرد، می توان به موارد ذیل اشاره کرد.

  • بیلبورد
  • استرابورد
  • لمپوست
  • تبلیغات به صورت بنر بر روی وسایل حمل و نقل عمومی
  • تبلیغات در فروشگاه ها
  • مبلمان شهری

هزینه تبلیغات محیطی در تهران با واژه گستر

هزینه تبلیغات در نقاط مختلف شهر تهران بسته به میزان رفت و آمد و شلوغی آن منطقه متغیر است. مخاطبان عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه تبلیغات محیطی مانند بیلبورد و … برای نقاط مختلف شهر می توانند با این مجموعه تماس بگیرند تا مشاوران ما آن ها را راهنمایی کنند.

تبلیغات محیطی تهران بر روی وسایل نقلیه
نمونه تبلیغات محیطی تهران بر روی خودرو ترانزیتی

نحوه سفارش تبلیغات محیطی واژه گستر

مشتریان عزیز برای ثبت سفارش می توانند به وب سایت مجموعه واژه گستر مراجعه کنند و در آن بخش نمونه کارهای تبلیغات محیطی را مشاهده کنند سپس با مجموعه تماس حاصل فرمایند تا مشاوران ما آن ها را راهنمایی و در جریان تمام جزئیات قرار دهند. در آخر در صورت رضایت و تمایل می توانند سفارش خود را ثبت کنند تا بلافاصله مراحل انجام تبلیغات محیطی مانند چاپ و … از ابتدا شروع شود.

با ما تماس بگیرید