یکشنبه , 2 اردیبهشت , 1403

مشاوره رایگان: 09121553166 | 02122010070 |

خانهتبلیغات محیطی اصفهان

تبلیغات محیطی اصفهان

تبلیغات خمیر دندان مریدنت در اصفهان

هر روز در گوشه و کنار شهر شاهد انواع تبلیغات محیطی هستیم که هر یک از آن ها سعی در رساندن پیام و مفهومی به ما هستند. حال این تبلیغات یا معرفی محصولات یک برند پرطرفدار هستند یا تبلیغ پخش فیلمی پرطرفدار در شبکه های خانگی. هزینه تبلیغات محیطی بالا است و هر برندی می خواهد با تبلیغات خود بیشترین بازدهی را کسب کند. از این رو تبلیغات در شهرهای پرجمعیت و پر رفت و آمد همیشه به عنوان گزینه اول صاحبان کسب و کار خواهد بود. تبلیغات محیطی اصفهان و اجاره بیلبورد، استرابورد، اجاره لایت باکس و … یکی از بهترین گزینه ها برای تبلیغات کسب و کارها محسوب می شود.

ویژگی های تبلیغات محیطی اصفهان

تبلیغات محیطی طیف گسترده ای از انواع تبلیغات را شامل می شود. از تبلیغات بیلبورد، استرابورد و لایت باکس گرفته تا تبلیغات مبلمان شهری و تراکت های دیواری و … اصفهان نصف جهان از شهرهای توریستی و تاریخی کشورمان هر ساله میزبان مسافران و گردشگران بسیاری است. از طرف دیگر مسیر منتهی به شهرهای جنوبی کشور از شهر اصفهان گذر می کند و به نوعی در مسیر ترانزیتی کشور قرار گرفته است.
به همین دلیل با اجاره بیلبورد و تبلیغات محیطی در اصفهان می توانید تاثیرات بسیار مثبتی در تبلیغات دریافت کنید. شما می توانید تبلیغات خود را داخل شهر یا در مسیر شهرک های صنعتی اصفهان و اتوبان های پرتردد نصب کنید. تبلیغات محیطی از گران ترین انواع تبلیغات محسوب می شود و باید بودجه کافی برای آن در نظر داشته باشید.
البته برای اینکه بازدهی بالایی از تبلیغات خود داشته باشید باید علاوه بر انتخاب محل پر رفت و آمد برای نصب تبلیغات، بنر خلاقانه و متفاوتی طراحی کنید. هرچه بنر شما جذاب تر و محتوا شما واضح و کاربردی تر باشد، طبیعتاً نتایج و بازخوردهای بهتری از تبلیغات خود دریافت می کنید.

تبلیغات اسنپ فود روی بدنه کامیون
تبلیغ اسنپ فود روی بدنه کامیون

مزیت های تبلیغات محیطی اصفهان

  • تردد بالای خودروها به صورت روزانه در مسیر جاده اصفهان
  • امکان تبلیغات با بودجه های متفاوت
  • در معرض دید قرار داشتن تبلیغات و بازدهی بالا
  • امکان تبلیغ در مکان های پر رفت و آمدی چون سی و سه پل، میدان انقلاب، سیتی سنتر، پل خواجو و …
تبلیغات ماست میهن در ایستگاه اتوبوس
تبلیغات در ایستگاه اتوبوس اصفهان

تعرفه تبلیغات محیطی در اصفهان

هزینه تبلیغات محیطی اصفهان با توجه به نوع تبلیغ، محل قرارگیری تبلیغات، زمان تبلیغات و اندازه بنر تبلیغاتی متغیر است. به طور کلی تبلیغات در اصفهان هزینه بالایی برای شما خواهد داشت. اما اگر می خواهید در راه معرفی برند و خدمات خود به مخاطبان سراسر ایران قدم بردارید، تبلیغات محیطی اصفهان ارزش هزینه بالا شما را خواهد داشت. برای مشاوره و اطلاع از تعرفه تبلیغات محیطی در اصفهان می توانید با کارشناسان واژه گستر تماس بگیرد.

با ما تماس بگیرید