یکشنبه , 2 اردیبهشت , 1403

مشاوره رایگان: 09121553166 | 02122010070 |

خانهکیف سمیناری

کیف سمیناری

کیف سمیناری
نمونه کیف سمیناری

کیف سمیناری یکی از کاربردی ترین کیف های تبلیغاتی محسوب می شود که همراه شما در سمینارها و همایش ها است. این کیف با ظاهر زیبایی که دارد اعتماد به نفس شما را بالا می برد و به شما این امکان را می دهد تا وسایل خود را در آن قرار دهید.
همچنین برگزار کنندگان سمینار ها می توانند با چاپ برند خود بر روی این کیف ها و عرضه آن ها به شرکت کنندگان تبلیغات موثری داشته باشند چرا که کسانی که کیف سمیناری را دریافت می کنند از آن در همه گردهمایی ها استفاده می کنند و د نتیجه برندی که بر روی کیف چاپ شده قابلیت رویت برای همگان را دارد.

انواع مدل های کیف سمیناری

کیف سمیناری به صورت دستی تولید می شود و تنها مدل های آن از نظر جنس و طرح با یکدیگر متفاوت هستند. از انواع مدل های کیف سمینار می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کیف سمینار چرمی
  • اشبالت
  • جیر
  • طلقی

در میان تمام مدل های کیف سمیناری، اگر به دنبال ارزان ترین مدل می گردید، کیف سمینار طلقی بهترین گزنیه است اما باید توجه داشته که قبل از سفارش حتما از نزدیک آن را مشاهده کنید.

مدل اشبالت و جیر از قیمت بیشتری نسبت به مدل طلقی برخوردار هستند اما خاص ترین گزینه برای انتخاب، کیف سمینار چرمی است که دل هر بیننده ای را مجذوب خود می کند.

دانستنی ها: برای آشنایی بیشتر در مورد کیف تبلیغاتی، کیف همایشی و کیف لپ تاپ می توانید به این صفحات مراجعه کنید.

مزایای کیف سمیناری

کیف سمیناری با ظاهر جذابی که دارد بر زیبایی شما می افزاید همچنین با داشتن این کیف شما می توانید وسایل و مدارک مورد نیاز خود را در آن قرار دهید و دیگر مشکلی در حمل و تقل آن ها نداشته باشید.
علاوه بر این ها شما با ثبت برند خود بر روی کیف این امکان را فراهم می کنید تا در تمام طول سمینار و همایش ها برند و لوگوی شما در معرض دید عموم باشد و به صورت ماندگار در ذهن آن ها ثبت می شود.

قیمت کیف سمیناری در واژه گستر

کیف سمیناری می تواند بهترین همراه شما در جلسات و همایش ها باشد و شما می توانید با چاپ لوگو و برند خود بر روی آن تا ابد در ذهن بینندگان جاودان بمانید.
مجموعه واژه گستر یکی از فعالان عرصه تولیدی کیف می باشد که آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدل های مختلف کیف سمیناری و قیمت آن ها با این مجموعه تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

با ما تماس بگیرید