شنبه , 1 اردیبهشت , 1403

مشاوره رایگان: 09121553166 | 02122010070 |

خانههدایا تبلیغاتی4 روش آسان و سریع برای کسب درآمد از یوتیوب!

4 روش آسان و سریع برای کسب درآمد از یوتیوب!

اخیراً یوتیوب راه های بیشتری را برای کسب درآمد از محتوای ویدیویی خود توسط سازندگان اعلام کرده است. ببینید که آیا می توانید از ویژگی های جدید از طریق برنامه YouTube partner استفاده کنید. در این مقاله راه های کسب درآمد از یوتیوب را باهم بررسی می کنیم. در گذشته امکانی وجود داشت که فقط از طریق YouTube می توانستید از AdSense درآمد کسب کنید و باید درآمد دیگری از قبیل لینک های دعوت و معاملات تجاری، خارج از پلت فرم ایجاد می کردید.

اما YouTube در چند سال گذشته بسیار پیچیده تر شده است، در حال حاضر چندین گزینه به شما ارائه می دهد تا از طریق آنها به طور رسمی درآمد کسب کنید. علاوه بر این، اخیراً YouTube برخی از ویژگی ها و همچنین برخی حقایق و ارقام در مورد نحوه درآمدزایی از YouTube را اعلام کرده است.

قبل از اینکه به جزئیات بپردازیم، نکاتی است که شما سازندگان ویدیو باید به آن توجه داشته باشید. همه این ابزارها بخشی از برنامه  YouTube Partnerهستند، به این معنی که شما به 1000 کاربر، 4000 ساعت زمان تماشا نیاز دارید و درخواست و پذیرش از سمت برنامه را دارید.

کسب درآمد از یوتیوب
قابلیت Youtube Partner

 

چگونه می توان از طریق یوتیوب پارتنر درآمد کسب کرد؟

اگر به آن هدف رسیده اید و در برنامه YouTube partner  پذیرفته شده اید و از محتوای خود درآمد کسب کرده اید، تبریک می گوییم، اما در این مرحله، احتمالاً کمی شبیه به این هستید که: ” اوه، این تنها چیزی است که من دارم؟”  با تغییرات در CPM ، تغییرات فصل، و تغییر جنسیت ویدیوها از یوتوب، تقریباً هیچ یک از این موارد را کنترل نمی کنید، بنابراین به هر حال، AdSense  را به عنوان منبع کمی پول اضافی اجرا کنید، اما فکر کنید و با این ابزار یوتیوب بزرگتر شوید.

 

کسب درآمد با YouTube Super Chats

super chats به بینندگان اجازه می دهد تا به یک کانال کمک مالی کنند. بهترین قابلیت در مورد این ویژگی، این است که تا زمانی که در کشور شما در دسترس باشد ، تقریباً برای همه کانال های درآمد زا در دسترس است. برای اینکه بفهمید واجد شرایط Super Chat هستید یا خیر مراحل زیر را دنبال کنید:

  • روی پیوند کسب درآمد در نوار پیمایش سمت چپ در Creator Studio کلیک کنید
  • روی برگه Live Chat در بالای صفحه کلیک کنید

در این صفحه، در صورت واجد شرایط بودن، باید گزینه Super Chat را برای فعال کردن این ویژگی انتخاب کنید. اخیراً یوتیوب در مورد Super Chats آماری منتشر کرده است و اگر بخواهیم صادق باشیم، اعداد و ارقام حیرت انگیز هستند، در حال حاضر بیش از 90،000 کانال وجود دارد که Super Chat دریافت کرده اند و برخی از جریانها بیش از 400 دلار در دقیقه درآمد دارند. Super Chat  در حال حاضر اولین منبع درآمد در YouTube برای نزدیک به 20،000 کانال است. این عدد یعنی افزایش بیش از 65 درصد نسبت به سال گذشته.

ساده ترین راه برای توضیح این امر این است که سوپر چت از طرفداران بزرگ شما نشات می گیرد. آنها بخشی از جامعه شما هستند. آنها احساس می کنند روی شما سرمایه گذاری کرده اند و از طریق پخش زنده ای که آنها تماشا می کنند  می خواهند چیزی را به شما پس دهند. در حال حاضر، پخش زنده ممکن است بخشی از بازدیدهای محتوای ویدئویی شما را به دست آورد، اما افرادی که پخش زنده شما را مشاهده می کنند اختصاصی ترین دنبال کنندگان شما هستند و اگر پیشنهاد ما را بخواهید پخش زنده همه چیز در مورد مخاطبین شما است، پس Super Chat واقعاً بازدهی خوبی دارد.

 

کسب درآمد از یوتیوب
قابلیت Super Chat Youtube

 

شروع کار با سوپر چت

اکنون یک مانع شخصی و محتوایی برای ورود وجود دارد. برای به دست آوردن super chats، باید پخش زنده را انجام دهید. حال، اگر شما یک کانال بازی هستید، این کار بسیار آسان است. شما فقط شروع به ضبط یک بازی می کنید که در حال پخش آن هستید و برای مخاطبان خود پخش زنده می کنید و در حین انجام آن با آنها صحبت می کنید.

 

در صفحه خود پستی با محتوای این که قصد دارید یک جلسه Hangout یا پرسش و پاسخ انجام دهید به اشتراک بگذارید، یا سوالات مهمی را که در ویدیوهای شما مطرح شده است بررسی کرده و سعی کنید به آنها پاسخ دهید. اطمینان حاصل کنید که هنگام پخش زنده با مخاطبان خود صحبت می کنید. بنابراین اگر کمی برنامه ریزی نشده بود چیز بدی نیست و فقط از این تجربه لذت ببرید. پخش مستقیم می تواند چیزهای دیوانه کننده ای باشد، اما وقتی به آنها عادت کردید فوق العاده هستند و در پایان این تجربه، Super Chats دارید که از شما حمایت مالی می کند. چیزهای باورنکردنی را امتحان کنید.

 

برچسب های فوق العاده YouTube

YouTube ویژگی جدیدی به نام Super Stickers را به ابزار Super Chat که قبلاً بسیار موفق بوده است، اضافه کرده. این ابزار به طرفداران اجازه می دهد تا برچسب های متحرک را در طول پخش زنده و Premiers خریداری کنند تا به خالقان مورد علاقه خود نشان دهند که چقدر از محتوای خود لذت می برند. برچسب ها دارای طرح های متنوعی در زبان ها و دسته های مختلف هستند، مانند بازی، مد، زیبایی، ورزش، موسیقی، غذا و موارد دیگر.

کسب درآمد از یوتیوب
استفاده از سوپر استیکر

 

کسب درآمد از یوتیوب با فروش محصول

مطمئنا merch carousel را مشاهده کرده اید که اکنون مستقیماً در کانال های YouTube قرار داده شده است و به شما امکان می دهد مستقیماً از صفحه تماشای ویدیو، کالا را خریداری کنید. الزامات ارائه این ویژگی کمی سخت است. البته این قابلیت به صورت  پیش فرض در برنامه YouTube Partner است و برای این کار به بیش از 10،000 فالوئر YouTube نیاز دارید، همچنین باید هیچ گونه اخطاری نداشته باشید. برای تنظیم این قابلیت مراحل زیر را انجام دهید.

 

  1. در Creator Studio به صفحه درآمدزایی بروید
  2. روی برگه کالاها کلیک کنید و سپس گزینه Display Merchandise را تغییر دهید.
  3. موارد تجاری را از فروشگاه کالایی که قصد استفاده از آن را دارید تنظیم کنید.

بسیاری از کانال های YouTube وجود دارند که تمام دستاوردهای مالی خود را از این طریق ایجاد کرده اند، و با رشد کانال خود و ایجاد بازار هدف خود، شروع به توسعه برند ها و شعارها و شخصیت هایی می کنید که مردم ممکن است بخواهند از آنها به عنوان یک کالا استفاده کنند. اینکه بتوانید محصولات خود را به صورت رسمی از طریق بستر YouTube بفروشید بسیار عالی است.

با این حال ، تا به امروز تنها ارائه دهنده کالای در دسترس ، Tee Spring بوده است ، اما خبر خوب این است که YouTube اخیراً پنج فروشنده جدید پشتیبانی شده را معرفی کرده است. و آنها CrowdmadeDon’t Make To Awesome / Fanjoy / Represent و Rooster Teeth هستند.

کسب درآمد از یوتیوب
فروش محصول در یوتیوب

 

نحوه کسب درآمد از عضویت در کانال یوتیوب

عضویت در کانال YouTube به بینندگان اجازه می دهد تا از طریق پرداخت های ماهانه مکرر به کانال شما بپیوندند. در عوض، آنها فقط امتیازهای عضویت مانند نشان ها، ایموجی ها و سایر کالاهایی را که ارائه می دهید دریافت می کنند، مانند پخش مستقیم زنده، ویدیوهای اضافی و حتی تخفیف در کالاها. شرایط واجد شرایط بودن برای این مورد بسیار سخت است. شما به 30،000 سابسکریپت نیاز دارید، باید بالای 18 سال سن داشته باشید،  در کشوری باشید که ابزارهای عضویت در کانال در آنها موجود است. با قبول این شرایط  و نداشتن هیچ اخطاری در کانالتان، هنوز ممکن است واجد شرایط نباشید، زیرا هنوز در حال راه اندازی است.

در حال حاضر، داشتن عضویت بالا بیشترین تلاش را از شما می خواهد. سوپر چت تقریباً توسط YouTube مورد توجه قرار می گیرند. لازم نیست کاری برای آنها انجام دهید. از نظر تجارت، می توانید یک تصویر را انتخاب کرده و ده ها مورد از آن ایجاد کنید و در عرض یک ساعت مغازه ای راه اندازی کنید. اما با عضویت در کانال، شما به مخاطبان خود متعهد می شوید که محتوای منحصر به فرد برای آنها ایجاد کنند. بنابراین، در مورد موضوع های خلاقانه، زمان، انرژی و منابعی که باید برای اعضای کانال خود بگذارید فکر کنید.

 

قدرت استفاده از عضویت در کانال یوتوب

به زمانی که برای اولین بار کانال خود را راه اندازی کرده اید و در حال انجام یک برنامه ویدیویی بودید، فکر کنید، خواه هفته ای یک بار باشد یا یک بار در روز. عضویت در کانال به این شکل است، اما در مقیاس کاملاً جدید. شما باید به آن اعضای کانال متعهد شوید آنچه را که قول می دهید ارائه دهید، زیرا آنها هزینه آن را پرداخت می کنند.

 

با همه موارد گفته شده، اخیراً YouTube به طور گسترده این ابزار را با یکی از درخواست شده ترین ویژگی ها، یعنی سطح عضویت، ارتقا داده است. اکنون سازندگان می توانند پنج قیمت متفاوت برای عضویت در کانال تنظیم کنند که هرکدام دارای امتیازهای متفاوتی هستند. به این ترتیب کاربران از سطوح عضویت در کانال React خود استفاده می کنند و تا 30 دلار در ماه افزایش می یابد. به گفته یوتیوب، این امر درآمد عضویت در کانال آنها را تا 600 درصد افزایش داده است.

 

کسب درآمد از یوتیوب
عضویت در کانال یوتیوب

سخن آخر

تمامی موارد گفته شده راه های کسب درآمد یوتیوب بود، حال تصمیم با شماست! آیا می خواهید شروع به کسب درآمد کنید؟ دوست دارید درآمد بسیار زیاد از انتشار ویدیو به دست آوردید؟ پس هم اکنون شروع کنید و در مورد یوتیوب اطلاعات به دست بیاورید. اولین کانال خود را ثبت کنید و شروع به جذب کاربران به سمت کانال خود کنید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. آیا تجربه ای در کسب درآمد از یوتیوب داشته اید؟ تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

RELATED ARTICLES
0 0 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پر بازدید تررین ها

با ما تماس بگیرید