چهارشنبه , 22 فروردین , 1403

مشاوره رایگان: 09121553166 | 02122010070 |

خانههدایا تبلیغاتی10 نرم افزارهای کاربردی برای تولید محتوا با موبایل!

10 نرم افزارهای کاربردی برای تولید محتوا با موبایل!

تولید محتوا با موبایل، یکی از ساده و سریع ترین راه ها برای تولید محتوا در شبکه های اجتماعی است. به این صورت که شما هر چه حساب‌ های بیشتری در این شبکه ها داشته باشید، می توانید تبلیغات تان را بهتر و موثرتر معرفی کنید و محصولات خود را بهتر فروش برسانید یا خدمات مورد نظر را به روش موثرتری ارائه کنید.

گوشی های موبایل اهمیت بالایی در جامعه امروزه دارند. در حال حاضر کمتر کسی پیدا می‌شود که از تاثیر و نفوذ شبکه های اجتماعی در زندگی روزمره بی‌ خبر باشد.

چگونه تولید محتوا با موبایل در فروش کسب و کار ها تاثیر می‌گذارد؟

همانطور که گفته شد به‌ خاطر اینکه افراد زمان زیادی را به کار با گوشی های موبایل خود اختصاص می دهند، بنابراین تاثیر تولید محتوا با موبایل به مراتب بیشتر از لپ تاپ ها و رایانه های شخصی است.

از این رو بهتر است که تمرکزتان را بر روی شبکه‌ های اجتماعی بگذارید تا فروش‌تان بیش‌تر شود.

چرا تولید محتوا با موبایل تاثیرگذارتر است؟

اینستاگرام و تلگرام از محبوب ترین شبکه‌ های اجتماعی هستند. در واقع با کمک موبایل‌ ها می‌ توانیم از آخرین اخبار و اتفاقات آگاه شویم و برای همین به این دستگاه‌های دیجیتال تا این حد اطمینان داریم.

در نتیجه تولید محتوا با موبایل می تواند تاثیرگذارتر باشد. شما می توانید از این گجت ها استفاده کنید تا محتوایی به مراتب جذاب‌ تر تولید نمایید.

چگونگی با موبایل تولید محتوا کنیم؟

جالب این جاست که می توانید در هر زمانی و هر مکانی به تولید محتوا با موبایل بپردازید، فقط کافی است که به اینترنت دسترسی داشته باشید.

حتی در زمان های آزاد و اوقات فراغت‌ تان نیز می‌ توانید به تولید محتوا مشغول بپردازید.

برای مثال شما می توانید در مترو و تاکسی مطلبی بنویسید. اما به یاد داشته باشید که باید به طور مداوم مطالعه کنید و برای تولید محتوا به اندازه ی کافی خلاقیت به خرج دهید.

خلاقیت باعث ایجاد محتوای جدید می شود که در نهایت منجر به جذاب تر شدن آن خواهد شد. تولید محتوا با موبایل نیازمند یک سری از نرم‌ افزارهاست که از می توان به اپلیکیشن ضبط صدا، نرم‌ افزار ویرایش عکس و تولید فیلم اشاره کرد.

 و این نکته هم ناگفته نماند اگر می خواهید محتوا با کیفیت تولید کنید، باید مهارت های خود را در این زمینه افزایش دهید.

معرفی بهترین برنامه های تولید محتوا با موبایل

با قابلیت های زیادی که  امروزه به گوشی های همراه اضافه شده، به راحتی می توانید با آن تولید محتوا انجام دهید. فقط کافیست ابزارهای مناسب را بشناسید و از آن ها به بهترین شکل استفاده کنید.

در ادامه این مقاله به شما 10 اپلیکیشن بسیار مفید و کارآمد برای تولید محتوا معرفی می کنیم.

هر یک از اپلیکیشن های معرفی شده در سطح جهانی دارای طرفدار های زیادی بوده و روزانه توسط افراد بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرند.

canva برنامه ای برای ساخت قالب‌های حرفه ای

تولید محتوا با موبایل
10 نرم افزارهای کاربردی برای تولید محتوا با موبایل!canva

اگر قصد تولید تصاویر حرفه ای با انواع قالب ها هستید؛ باید بدانید هیچ برنامه ای  به راحتی  و کاملی Canva پاسخگوی نیاز های شما نیست.

 Canva جزو پرطرفدار ترین  برنامه های طراحی گرافیک است و می توانید تصاویر را بسادگی با استفاده ازdrop و drag تولید کنید و به آسان ترین شکل آن ها را ویرایش کنید.

استوری و پست درست کنید، کلاژ کار کنید، طراحی گرافیک انجام دهید و حتی لوگو هم بسازید.

در Canva می توانید علاوه  بر عکس، فیلم را هم ویرایش کنید.

با نسخه رایگان این برنامه می تواند تمامی نیاز های شما را پاسخ دهد، ولی اگر به دنبال ابزارهای پیشرفته تری هستید می توانید نسخه پرمیوم آن را خریداری کرده که قیمت بالایی هم ندارد.

این برنامه هر سه نسخه وب ،اندروید و ios دارد و می توانید به راحتی آن را دانلود کنید و از ویژگی های فراوانش اسفاده کنید و لذت ببرید.

Inshot برای طراحی استوری

تولید محتوا با موبایل
10 نرم افزارهای کاربردی برای تولید محتوا با موبایل!inshot

InShot، یک نرم افزار ساخت استوری اینستاگرام کامل و حرفه‌ ای است، که بالاترین امتیاز در میان برنامه‌های اندرویدی و آیفون را دارد.

یکی از بهترین ویژگی های این برنامه علاوه بر ویرایش حرفه ای تصاویر، بالابردن کیفیت تصویر است.

شما می توانید در Inshot  به تصاویر حتی موسیقی اضافه کنید و از انواع آیکون ها و فیلتر ها استفاده کنید.

همچنین قالب های پیشفرض زیبایی را هم در اختیار شما می گذارد. تا این لحظه این اپلیکیشن 50 میلیون دانلود داشته و از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند.

Quik برنامه موبایلی برای ساخت تیزر

تولید محتوا با موبایل
10 نرم افزارهای کاربردی برای تولید محتوا با موبایل!quik

یک برنامه بسیار مناسب، ساده و کار آمد برای ساخت تیزر، که علاوه بر امکان اضافه کردن موزیک و عکس به ویدیو ها، شما می‌توانید متن یا حتی ویدیو های کوچک را هم به ویدیوی نهایی خود اضافه کنید.

Quik، این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد که تا حداکثر 75 عکس را در یک کلیپ ویدیویی اضافه کنید؛ همچنین موزیک هایی که در حافظه گوشی خود دارید را هم به عنوان موزیک پس زمینه کلیپ خود می توانید انتخاب کنید.

 

in Tags؛ تگ های دسته بندی شده

تولید محتوا با موبایل
10 نرم افزارهای کاربردی برای تولید محتوا با موبایل!in tags

In Tags،  یکی از کاملترین برنامه‌های تگ آماده است که استفاده از آن بسیار ساده می‌ باشد.

پس از دانلود نرم افزار، لیستی از تمامی تگ‌های آماده با دسته بندی‌های مرتب  را مشاهده می کنید که می توانید از آن ها استفاده کنید.

WavePad Audio Editor برای ویرایش فایل های صوتی

تولید محتوا با موبایل
10 نرم افزارهای کاربردی برای تولید محتوا با موبایل!wave pad

یک برنامه مناسب برای ویرایش فایل های صوتی است  در IOS  به حساب می آید.

تنوع ابزار ها و وجود تنظیمات جداگانه برای هر کدام سبب می شوند که بتوانید بدون نیاز به نرم افزارهای جداگانه، فایل های خروجی اپلیکیشن را می توانید مستقیما در پروژه های خود به کار بگیرید.

Grammarly؛ پیدا کردن مشکلات تولید محتوا

تولید محتوا با موبایل
10 نرم افزارهای کاربردی برای تولید محتوا با موبایل!گرامرلی

یک برنامه بسیار کاربردی برای پیدا کردن اشتباهات قواعدی شماست. گرامرلی این توانایی را دارد که متن انگلیسی شما را به صورت خودکار چک کرده ومشکلات گرامری آن را به شما نشان دهد.

Adobe Lightroom برای استخراج بهترین تصاویر با موبایل

تولید محتوا با موبایل
10 نرم افزارهای کاربردی برای تولید محتوا با موبایل!lightroom

 Lightroom یک ابزار قدرتمند برای استخراج تصاویر با کیفیت است.

شباهت این برنامه با فتوشاب بسیار بالاست و از یک خانواده هستند اما در حقیقت این برنامه یک کاتالوگ کامل برای ویرایش عکسی است که شما گرفته اید.

اگر به بارگذاری تصاویر روی شبکه های اجتماعی، ذخیره سازی آن ها روی هارد دیسک، چاپ تصاویر و یا تبدیل مجموعه ای از آن ها به یک گالری تحت وب و کتاب علاقه مند هستید، این برنامه می تواند فایل های بزرگ و حجیم RAW را به JPEG تبدیل کند.

این برنامه ابرای هر سه نسخه ویندوز، اندروید و ios قابل استفاده است.

Lexis Audio Editor برای ضبط و ویرایش فایل صوتی

تولید محتوا با موبایل
10 نرم افزارهای کاربردی برای تولید محتوا با موبایل!lexis

یک برنامه کامل و پر از امکانات، برای ضبط و ویرایش فایل های صوتی مخصوص اندروید که ابزار های بسیار مناسبی را در اختیار شما می گذارد که بی شک سیستم کاهش نویز و صدا های مزاحم جزو برترین های آن به شمار می رود.

در این برنامه می توانید هر قسمت را به دلخواه خودتان برش دهید و یا اینکه تکه ای از فایل را بی صدا کنید. همچنین بهتر است بدانید که این برنامه مجهز به یک پلیر داخلی هم می باشد.

BeFunky Graphic Designer؛ طراحی کلاژ برای تولید محتوا با موبایل

تولید محتوا با موبایل
10 نرم افزارهای کاربردی برای تولید محتوا با موبایل!befunky

اگر به دنبال راهی هستید که خیلی سریع عکس‌های کلاژ بسازید، BeFunky Graphic Designer گزینه بسیار مناسبی برای است.

همچنین به کمک این نرم افزار تولید محتوا می‌توانید کارت، بنر، رساله و پوسترهای جذابی را در کم‌ترین زمان اما با کیفیت بسیار بالا بسازید.

Lumen5؛ برای ساخت ویدئو از روی متن

تولید محتوا با موبایل
10 نرم افزارهای کاربردی برای تولید محتوا با موبایل!lumine5

این برنامه  در سیستم IOS از هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا از روی متن برای شما ویدئو بسازد. فقط کافی است که آدرس صفحه‌ای که می‌ خواهید از روی آن ویدئو بسازید را به این برنامه اضافه کنید تا ویدئو شما آماده شود.

Lumen5، یک جستجوگر فوق‌العاده هم دارد که با وارد کردن کلیدواژه، می‌توانید به فایل‌های چند رسانه ای مختلف دسترسی پیدا کنید.

همچنین نتایج جستجو شامل قانون کپی‌رایت نیست بنابراین؛ هیچ محدودیتی در استفاده از آن‌ها در ویدیوهایتان نخواهید داشت و قادر هستید از ترکیب آن‌ها با هم یک کلیپ کوتاه و جذاب متن محور بسازید.

کلام آخر اینکه

در این مقاله با چگونگی تولید محتوا با موبایل را پرداختیم و با مزیت‌های آن آشنا شدیم. به‌ طور کلی می توان گفت تولید محتوا با موبایل تاثیرگذاری بسیار بیشتری نسبت به دیگر روش ها دارد و مطمئن باشید می تواند باعث افزایش کاربران و فروش کسب و کار شما شود.

RELATED ARTICLES
0 0 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پر بازدید تررین ها

با ما تماس بگیرید