شنبه , 1 اردیبهشت , 1403

مشاوره رایگان: 09121553166 | 02122010070 |

خانهآموزشیساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی 100% رایگان و پول ساز

ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی 100% رایگان و پول ساز

ساخت تیزر تبلیغاتی رایگان با گوشی یکی از فعالیت هایی است که عده بسیاری به دنبال فراگیری آن هستند، به خصوص کسانی که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند. شاید برای شما این سوال به وجود آمده باشد که چرا ساخت تیزر تبلیغاتی امری مهم قلمداد می شود؟!
امروزه فضای مجازی به خصوص شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام به عنوان یکی از پر استفاده ترین برنامه های حال حاضر شناخته می شوند. در همین راستا افراد بسیاری در آن ها فعالیت می کنند و از آن علاوه بر یک ابزار ارتباطی، به عنوان مرجعی برای نمایش کسب و کار و فروش محصولات خود استفاده می کنند.
در جریان تولید محتوا، عقیده بر این است که یک عکس خوب می تواند فراتر از 1000 کلمه تاثیر گذار باشد و مفهوم را به ساده ترین روش ممکن به مخاطب برساند. در این بحث یک ویدئو هرچند کوتاه می تواند از عکس هم بهتر عمل کند و کارایی چند هزار برابری نسبت به عکس داشته باشد.
به همین دلیل است که امروزه کسب و کار های بسیاری به فعالیت در این زمینه می پردارند و به تاثیر گذاری تولید محتوای ویدئویی (تیزر تبلیغاتی) پی برده اند، زیرا فعالیتی پول ساز محسوب می شود. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با انواع روش های ساخت تیزر تبلیغاتی با گوشی که به صورت 100% رایگان عرضه می شوند آشنا کنیم؛ بنابراین تا انتها همراه ما باشید.

تیزر تبلیغاتی چیست؟

تیزر تبلیغاتی نوعی ویدئو تبلیغاتی محسوب می شود که در آن به معرفی بخشی از کسب و کار و محصول پرداخته می شود. در ساخت تیزر تبلیغاتی باید توجه داشته باشید که هرچه تیزر تبلیغاتی شما جذاب تر باشد، به طبع آن مخاطبان بیشتری جذب محصول و کسب و کار شما می شوند.

نکته: هنگام ساخت تیزر تبلیغاتی نکته حائز اهمیتی که وجود دارد، این است که نباید مدت زمات آن زیاد باشد و علاوه بر آن باید طوری تیزر را طراحی کنید که حس کنجکاوی مخاطب را برانگیخته کند و او را به استفاده از محصول و یا خدمات شما ترغیب کند.

بیشتر بخوانید: برای آشنایی بیشتر با نحوه ساخت تیزر ، می توانید به این صفحه مراجعه کنید.

ساخت تیزر تبلیغاتی رایگان با گوشی

بهترین اپلیکیشن ساخت تیزر برای اندروید

با پیشرفت علم و تکنولوژی اپلیکیشن های بسیاری روانه بازار شده اند که از طریق آن ها به راحتی می توانید فعالیت های بسیاری انجام دهید. از جمله کارهایی که با استفاده از این اپلیکیشن ها می توانید انجام دهید، ساخت تیزر تبلیغاتی و کارهای گرافیکی است.

همانگونه که بیش تر به اهمیت شبکه های مجازی اشاره شد، شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام، امروزه از مخاطبان بسیاری برخوردارند که شما می توانید از طریق ساخت تیزر و ویدئوهای تبلیغاتی به راحتی در این شبکه های اجتماعی فعالیت کنید و کسب و کار خودتان را به همگان معرفی کنید. به واسطه این کار یعنی ساخت تیزر تبلیغاتی، شما باعث رشد کسب و کار خود می شوید.

برای ساخت تیزر، اپلیکیشن های سنگین و متعددی مانند پریمر وجود دارد که بر روی کامپیوتر می توانید از آن ها استفاده کنید. طبیعتا کار با این گونه برنامه ها، به علت گستردگی ای که دارند، دشوار خواهد بود. بنابر این در بخش چند نمونه از بهترین برنامه های ساخت تیزر تبلیغاتی رایگان با گوشی که برای سیستم عامل اندروید طراحی شده اند را به شما معرفی می کنیم.

  • اینشات (inshot)
  • موشو (moshow)
  • کاین مستر (kine master)
  • ویوا ویدئو (viva video)
  • ماجیسترو (majistro)
  • پاوردایرکتور (powerdirector)
  • کوئیک (quik)
  • ویدئوراما (videorama)
ساخت تیزر تبلیغاتی رایگان برای کسب و کار خود

بهترین اپلیکیشن ساخت تیزر برای آیفون

اپلیکیشن های ساخت تیزر که برای گوشی طراحی شده اند، هم می توانند از سیستم عامل اندروید تبعیت کنند و هم تحت سیستم عامل IOS باشند. در قسمت قبل شما را با برنامه های ساخت تیزر اندروید آشنا کردیم و در این بخش قصد داریم اپلیکیشن هایی که در سیستم آیفون اجرا می شوند را برای شما معرفی کنیم.

  • بوستد (boosted)
  • آی مووی (imovie)
  • FxGuru: movie fx director
  • فیلمیک پرو (filmic pro)
  • اسپلش (splash)
  • مووی پرو (movie pro)
  • پاکت ویدئو (pocket video)
  • پینیکال استودیو پرو (pinnacle studio pro)
  • آی مووی (imovie)
نمونه ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی رایگان با گوشی

بهترین روش نمایش کسب و کار و محصولات شما به طیف گسترده ای از مردم ساخت تیزر تبلیغاتی است. دلیل اهمیت ساخت تیزر تبلیغاتی، مخاطبان بسیاری است که در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام فعالیت می کنند و روزانه مدت زمان زیادی را در آن ها سپری می کنند.
بنابراین ساخت یک ویدئو و تیزر جذاب، می تواند در سریع ترین زمان ممکن مخاطبان بسیاری را در جهت رونق کسب و کار شما جذب کند. یک تیزر تبلیغاتی موفق این امکان را به شما می دهد تا محصول و برند خود را به دید همگان برسانید و کمترین زمان در جهت تبلیغات صرف کنید.
نرم افزارهای متعددی برای ساخت تیزر و ویدئو وجود دارند که بر روی کامپیوتر نصب می شوند، اما کار با این نرم افزارها قالبا دشوار است و نیاز است که اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید. آموزش کار با این نرم افزارها اکثرا پولی است و شما برای یادگیری دقیق آن ها باید در کلاس های آموزشی شرکت کنید و یا مبلغی را برای ساخت تیزر تبلیغاتی به کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند پرداخت کنید تا تیزر شما را طراحی کنند.
در این میان اپلیکیشن هایی نیز وجود دارند که برای ساخت تیزر تبلیغاتی رایگان با گوشی طراحی شده اند و به راحتی هرچه تمام تنها با کمی تمرین می توانید تیزر تبلیغاتی مد نظر خود را به واسطه آن ها بسازید و از طریق انتشار آن در شبکه های اجتماعی، برند خودتان را به همگان معرفی کنید.

ساخت تیزر تبلیغاتی رایگان به وسیله اینشات

ساخت تیزر با اینشات

اینشات یکی از پرطرفدار ترین نرم افزارهای موبایل است که کاربرد آن در زمینه ویرایش عکس و فیلم، ساخت کلیپ های جذاب و تیزرهای تبلیغاتی به همراه موسیقی می باشد. از ویژگی های بارزی که سبب شده این نرم افزار به یکی از محبوب ترین نرم افزارهای روز تبدیل شود این است که اینشات 3 نوع خدمت را به کاربران خود عرضه می کند که شامل ویرایش انواع مختلف ویدئو، ساخت آلبوم و ساخت عکس نوشته است.
این امکان سبب متمایز شدن این برنامه نسبت به سایر برنامه های موجود شده است، به طوری که بیشتر اپلیکیشن های موجود صرفا ویرایشگر فیلم هستند و تدوین فیلم با گوشی را انجام می دهند اما اینشات علاوه بر تدوین ویدئو، امکانات متمایز دیگری را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد.

بیشتر بخوانیدآموزش مرحله به مرحله کار با برنامه اینشات که یکی از محبوب ترین برنامه های ویرایش ویدئو است، در این صفحه برای شما قرار داده شده است.

ویژگی های اینشات (inshot)

  • دسترسی راحت به تمام گزینه ها
  • تنظیمات مختلف صدا
  • کاربر پسند و محیط کاربری ساده
  • پشتیبانی کامل از زبان فارسی
  • استفاده آسان از فونت های متنوع
  • پشتیبانی از تمام نسخه های اندروید و ios
  • قابلیت قرار دادن مرز تاری برای تمام ویدئوها و عکس ها
  • امکان ساخت ویدئو برای نرم افزارهای دیگر مانند اپلیکیشن dubsmash
  • و…
کاین مستر نمونه نرم افزار ساخت تیزر تبلیغاتی رایگان

آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی با کاین مستر

کاین مستر یکی دیگر از برنامه های کاربردی ادیت فیلم و عکس محسوب می شود که طرفداران بسیاری دارد. این اپلیکیشن برای سیستم عامل های اندروید و ios طراحی شده است و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. در مطلب آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی با کاین مستر به شکل کامل (سیر تا پیاز) نحوه کار با این برنامه را شرح داده ایم که می توانید آن را مطالعه کنید.

حرف آخر...

ساخت تیزر تبلیغاتی می تواند کمک شایانی به افزایش میزان بازدید برند و محصولات شما و همچنین بالا بردن نرخ فروش ما کند. دلیل این امر ویژگی ای است که تیزرهای تبلیغاتی از آن بهره مند هستند و آن، نمایش و معرفی محصول شما با تمام جزئیات در کمترین زمان ممکن به مخاطب است.

RELATED ARTICLES
4.3 4 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پر بازدید تررین ها

با ما تماس بگیرید