دوشنبه , 14 اسفند , 1402

مشاوره رایگان: 09121553166 | 02122010070 |

خانههدایا تبلیغاتیکسب درآمد از پینترست با استفاده از حساب تجاری

کسب درآمد از پینترست با استفاده از حساب تجاری

فهرست محتوا پنهان

در دنیای دیجیتال ابزار های بسیاری برای کسب درآمد یا افزایش فروش وجود دارند. یکی از بهترین ابزار های بکر حال حاضر دنیای دیجیتال مارکتینگ پینرست است. در این مقاله سعی داریم تا روش های کسب درآمد از پینترست را با شما در میان بگذاریم. با ما همراه باشید. برای درک بهتر از این موضوعبه شما پیشنهاد میدهیم ایتدا مقاله ی حساب های تجاری پینترست را مطالعه کنید.

چگونه نام تجاری خود را با موفقیت تبلیغ کنید: استراتژی های حساب تجاری پینترست

 

کسب درآمد از پینترست
چگونه نام تجاری خود را با موفقیت تبلیغ کنید: استراتژی های حساب تجاری پینترست

 

Rich pins را ادغام کنید

میخواهیم Rich Pins را به شما معرفی کنیم. به ما اعتماد کنید، ریچ پین ها به شدت کاربردی هستند. مارک های بزرگی مانند Target  و Wal-Mart را خواهید دید که از Rich Pins استفاده می کنند، و شما نیز بهتر است استفاده کنید.

من تضمین نمی کنم که فقط با چند عدد ریچ پین انبوهی از درآمد را بدست آوردید، اما دلیلی وجود دارد که آن ها را “ریچ پین” می نامند. آن ها پر از اطلاعات ارزشمند و مولد ترافیک هستند. و در حال حاضر، آن ها بهترین استراتژی مستقیم برای رشد فروش شما در حوزه Pinterest هستند.

Rich Pins سه نوع مختلف دارند: دستور غذا، مقاله و محصول. همه آن ها به طور کامل با مجموعه ای از ویژگی های ارزشمند خود بارگذاری می شوند که تعامل شما را افزایش می دهد و ترافیک را به سایت شما هدایت می کند.

مزایای  Rich Pins

وقتی از Rich Pins استفاده می کنید، اطلاعات بی درنگ به طور خودکار بر روی پین هایتان به روزرسانی می شوند و راه های بیشتری برای هدایت افراد به سایتتان دریافت می کنید، زیرا سایت شما به Rich Pins شما پیوند داده می شود. بدون دردسر، بدون هیاهو.

این مثال، از Urban Outfitters، ویژگی های پین «محصول» را در محل کار نشان می دهد. شما یک پیوند رسمی به سایت فروشگاه، همچنین اطلاعات قیمت لحظه و موجودی به روز شده دارید.

پین های «مقاله» نیز از این جهت ارزشمند هستند که می توانند پست های وبلاگ شما را تبلیغ کنند و کاربران Pinterest را به وبلاگ شما هدایت کنند. پین های مقاله با عنوان بزرگ تری همراه با لوگوی برند شما، توضیحات، و یک call to action در پایین همراه با لینک مستقیم به سایت اصلی شما ارائه می شوند.

 

کسب درآمد از پینترست
Rich Pins

 

نحوه ادغام ریچ پین ها

برای اینکه هر یک از Rich Pin های شما پتانسیل هدایت ترافیک به سایت شما را داشته باشد، باید آن ها را در خود سایت Pinterest  تأیید کنید. مراحل انجام این کار عبارتند از:

  1. به این صفحه بروید
  2. تصمیم بگیرید که برای چه نوع Rich Pin (محصول، دستور غذا یا مقاله) می خواهید درخواست دهید
  3. اسناد مربوط به نوع Rich Pin خود را بخوانید
  4. متا تگ های مناسب را به سایت خود اضافه کنید
  5. Rich Pins  خود را اعتبار سنجی کنید و برای تایید درخواست دهید.

هنگامی که پین ​​های غنی شما توسط پینترست تأیید شد، برای دیدن، پین مجدد و هدایت به سایت شما در کل دنیای پینترست در دسترس خواهند بود.

ما به شما نمی گوییم که باید به استفاده از Rich Pins فکر کنید زیرا به کسب و کار شما کمک می کند. بلکه می گویم که اگر می خواهید در دنیای دیوانه وار بازاریابی رسانه های اجتماعی ادامه دهید، به ریچ پین ها نیاز دارید. 500  شرکت برتر دنیا همگی از Rich Pins استفاده می کنند. big boys را دنبال کنید، سپس پتانسیل رشد جدی را خواهید داشت.

محتوای خود را با هم مخلوط کنید

قانون همه رسانه های اجتماعی این است که محتوای خود را با هم مخلوط کنند. اگر محتوای شما ثابت باشد و به اندازه کافی متنوع نباشد، علاقه فالوورهای خود را از دست خواهید داد و شانس شما برای به دست آوردن فالوورهای جدید از دست خواهد رفت.

لطفاً، هر کاری که انجام می دهید، فقط عکس محصول را پست نکنید. آیا تحقیقات انجام شده توسط دانشگاه مینه سوتا را مطالعه کرده اید؟ طبق این مطالعات تنوع پین ها هشتمین فاکتور مهم زمانی است که کاربران تصمیم می گرفتند یک حساب را دنبال کنند یا خیر. پست های دیگری را که به فالوورهای شما ارزش افزوده می دهد قرار دهید تا از افت میزان فروشتان جلوگیری کنید.

 

کسب درآمد از پینترست
محتوای خود را با هم مخلوط کنید

 

مطالعه موردی: فایده لوازم آرایشی و بهداشتی

پیج رسمی Benefit Cosmetics کار بزرگی را انجام می دهد تا محتوای آن ها بدون خارج شدن از جایگاه خود ترکیب کند. آن ها پست هایی دارند که به جدیدترین و داغ ترین محصولات خود، مانند «POREfessional Fam» و «Hoola Fam» اختصاص داده شده اند، اما همچنین یک پست فقط برای «پشت صحنه در سود» دارند.

همه این پست ها مربوط به محصولات آرایشی و بهداشتی آن هاست. اما، با دادن “یک آرایش صورتی برای شما!”، آن ها فقط نمی گویند “آرایش ما را بخر”، بلکه می گویند “ببینید آرایش ما چگونه می تواند به شما کمک کند.”

یک لینک مستقیم به سایت خود معرفی کنید

قرار نیست همه پین ​​های شما به عنوان Rich Pins معنا پیدا کنند. عکس ها، رویدادها و مقالات محصول از اطلاعات اضافه شده با Rich Pins بهره می برند، اما همه محتوای شما این کار را نمی کند.

همه چیز در مورد محتواست است.

هنگامی که تصاویر را به تابلوی “الهام از برند” خود سنجاق می کنید، نیازی به  Rich Pins  ندارید. نقل قول های مرتبط با کسب و کار شما قطعاً نیازی به یک Rich Pin ندارند. یک بخش از اطلاعات همراه با Rich Pins وجود دارد که سایر پین های ساده تر شما نیز به آن نیاز دارند: یک پیوند مستقیم به سایت شما.

حتی پین های الهام بخش شما نیاز پیوندی به سایت شما دارند. زیرا اگر یکی از نقل قول هایی که چند روز گذشته ارسال کردید زندگی یکی از دنبال کنندگان شما را تغییر داد، آن ها احتمالاً می خواهند برند شما را بررسی کنند. اگر لینکی برای بردن آن ها به سایت خود دارید، آن ها مجبور نیستند به جستجوی اطلاعات بروند و شانس آن ها را برای یافتن سایت شما افزایش می دهید.

به سادگی پیوند را در توضیحات پین خود قرار دهید، شما آماده هستید.

محبوب ترین پست های خود را در بالا قرار دهید

با گذشت زمان، می توانید ببینید کدام تابلوها محبوب تر هستند و تعامل بیشتری خواهید داشت. بهترین قدم خود را به جلو بگذارید و این تابلوها را به بالای صفحه خود ببرید تا وقتی کاربران به صفحه شما می آیند، بهترین مطالب شما را ببینند.

 

کسب درآمد از پینترست
محبوب ترین پست های خود را در بالا قرار دهید

 

محتوای خود را فصلی و مرتبط نگه دارید

راه دیگر برای تازه نگه داشتن محتوای خود این است که از تعطیلات، فصول و رویدادها استفاده کنید. مانند «Holiday Glam: LEAF x Benefit» Benefit Cosmetics، پست های خاص تر ارتباط بیشتری می بخشند و توجه را به خود جلب می کنند زیرا آن محصولات را حتی خاص تر می کنند و احساس فوریت را ایجاد می کنند. از آن بهره ببرید!

یک تابلو فقط برای پست های وبلاگ ایجاد کنید

تمام آن ریچ پین های مقاله ای را که دارید بردارید و آن ها را در تابلوی خودشان سازماندهی کنید! شما می خواهید این تابلو را در بالای صفحه خود قرار دهید تا دنبال کنندگان شما در ابتدا آن را ببینند. این به جذب ترافیک به سایت شما کمک می کند و کاربران می توانند محتوای شما را راحت تر پیدا کنند، زیرا همه آن ها در یک تابلو راحت تر میتوان پیدا کرد. فالوورهایتان از شما تشکر خواهند کرد.

موفقیت خود را دنبال کنید و استراتژی هایی را که با Pinterest Analytics کار می کنند بیاموزید

یکی از جدیدترین ویژگی های پینترست برای تجارت، تجزیه و تحلیل فوق العاده مفید Pinterest است. این ویژگی فقط برای حساب های تجاری است و به شما اجازه می دهد تا بفهمید:

  • افراد کدام پین ها و تابلوهای نمایه شما را بیشتر دوست دارند
  • آنچه مردم دوست دارند از وب سایت شما ذخیره می کنند
  • مخاطبان پینترست شما چه کسانی هستند، از جمله جنسیت، موقعیت مکانی و سایر علایق آن ها
  • افراد هنگام پین کردن موارد شما از چه دستگاه هایی استفاده می کنند
  • چگونه افزودن دکمه Pin It به وب سایت شما منجر به ترافیک ارجاعی از Pinterest می شود

چرا این آمار برای شما مهم است؟ زیرا به رشد حساب و دسترسی شما کمک می کنند.

 

کسب درآمد از پینترست
موفقیت خود را دنبال کنید و استراتژی هایی را که با Pinterest Analytics کار می کنند بیاموزید

 

کاربرد Pinterest Analytics

اطلاعات به دست آمده از Pinterest Analytics به شما نشان می دهد که کدام استراتژی ها کار می کنند و کدام نه. با دانستن این موضوع، می توانید استراتژی آینده پینترست خود را بر اساس حقایق بسازید. استراتژی هایی که جواب می دهند ثابت می شوند زیرا شما آن ها را ثابت کرده اید.

برای دسترسی به Pinterest Analytics خود، ابتدا باید وب سایت خود را تأیید کنید. دلیل دیگری وجود دارد که تأیید حساب شما ایده خوبی است. این کار به شما کمک می کند تا اقتدار پیدا کنید و اعتماد ایجاد کنید. وقتی کاربران پینترست آن نماد کره کوچک را با علامت چک در کنار وب سایت شما می بینند، می دانند که شما قانونی هستید.

با افزودن متا تگ می توانید وب سایت خود را در قسمت تنظیمات تأیید کنید. این یک نشان تأیید به شما می دهد و شما رسمی خواهید شد. اگر تصمیم گرفتید سایت خود را تأیید نکنید، همچنان می توانید پیوندی به سایت خود در صفحه خود قرار دهید، اما نمی توانید از Pinterest Analytics استفاده کنید.

اطلاعات مهمی را که Pinterest Analytics به شما می دهد از دست ندهید. حساب کاربری خود را تایید کنید!

 

نحوه شروع استفاده از پینترست برای کسب و کار برای افزایش بازدید و تبلیغ نام تجاری

از اطلاعات زیادی که در این مقاله به شما داده میشود احساس غرق شدن نکنید. اطلاعات این مقاله همه کاملاً ضروری و به راحتی قابل تجزیه هستند.

جمع بندی سریع…

حساب پینترست برای کسب و کار شما دارای قدرت بازاریابی زیادی است که کاملاً با حساب شخصی متفاوت است. برای استفاده از این قدرت، مراحل زیر را انجام دهید:

 

کسب درآمد از پینترست
نحوه شروع استفاده از پینترست برای کسب و کار برای افزایش بازدید و تبلیغ نام تجاری

 

ایجاد تصاویر محبوب که با ویژگی های:

  • روشن
  • تاثیر گذار
  • کیفیت بالا
  • 736 × 1102  پیکسل
  • اینفوگرافیک
  • در دسته بندی های محبوب

پین های خود را به وسیله:

  • سنجاق کردن از ساعت 2 بعد از ظهر تا 4 بعد از ظهر و 8 عصر تا 1 بامداد
  • استفاده از کلمات کلیدی در عنوان پین، توضیحات و نام فایل های تصویری
  • پیوند دادن به دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی شما
  • افزودن دکمه شناور Pin It و ویجت Pinterest به سایت های خود
  • ارسال پین های خود در خبرنامه ها
  • افزودن call to pin  ​​در توضیحات پین شما

با فالوورها و اینفلوئنسرها ارتباط برقرار کنید تا دسترسی خود را افزایش دهید:

  • سنجاق کردن تا 30 بار در روز
  • پاسخ به نظرات فالوورها
  • نظر دادن در مورد پین فالوور
  • دنبال کردن تابلوهای محبوب و نظر دادن
  • دعوت از فالوورها و اینفلوئنسرها برای پین کردن در تابلوهای شما
  • ایجاد روابط تأثیرگذار
  • با استفاده از “یافتن دوستان” از توییتر و فیس بوک

 

کسب درآمد از پینترست
با فالوورها و اینفلوئنسرها ارتباط برقرار کنید

 

برند خود را با موفقیت تبلیغ کنید:

  • پین های غنی
  • لینک مستقیم سایت در توضیحات
  • محتوای متنوع: فصلی و مرتبط
  • محبوب ترین تابلوهای شما در بالا
  • تابلویی که فقط به پست های وبلاگ شما اختصاص داده شده است

از اطلاعات Pinterest Analytics برای ایجاد یک استراتژی موفق استفاده کنید

اگر استراتژی های اینجا را دنبال کنید و از تعاملی که به دست می آورید بیاموزید، حساب پینترست برای کسب و کار شما به پیشرفت بهتر ادامه می دهد، مخاطبان هدف بیشتری را جذب می کند و افراد را به سایت شما هدایت می کند.

سوالات متداول درباره حساب های تجاری پینترست

حساب تجاری در پینترست چیست؟

حساب تجاری در Pinterest حسابی است که به کاربران امکان دسترسی ویژه به ویژگی هایی مانند تجزیه و تحلیل، زمان بندی پین و منابع تجاری را می دهد.

تفاوت بین حساب شخصی و حساب تجاری در پینترست چیست؟

یک حساب شخصی در Pinterest فقط برای استفاده معمولی است. شما به ایجاد پین ها، تابلوها و تابلوهای مخفی دسترسی دارید، اما با یک حساب تجاری، به تجزیه و تحلیل، زمان بندی و سایر منابع دسترسی خواهید داشت. همچنین شرایط و سیاست های متفاوتی برای رعایت کردن خواهید داشت. پینترست برای کسب و کار ساخته شده است تا به شما بینشی مناسب بدهد تا بتوانید فعالانه رشد کنید.

آیا حساب های تجاری در پینترست رایگان هستند؟

بله، دسترسی به پینترست برای کسب و کار رایگان است. هر کسی می تواند برای یک حساب ثبت نام کند یا می توانید یک حساب شخصی موجود را به یک حساب تجاری تبدیل کنید.

چگونه پین ​​های محبوب Pinterest را بسازم؟

Pinterest  از پست های عمودی حمایت می کند، بنابراین طراحی عمودی به رشد دادن پین های شما کمک می کند. همچنین، به عنوان یک پلتفرم بصری، تصاویر و ویدیوهای قوی امتیاز بزرگی برای شما هستند. افزودن متن به عنوان همپوشانی می تواند به کاربران اطلاعاتی درباره پست شما بدهد. محتوای آموزشی و اینفوگرافیک ها در پینترست بسیار محبوب هستند.

 

کسب درآمد از پینترست
نحوه افزایش فالوور و کسب درآمد از طریق پینترست

 

نتیجه گیری

بازاریابی رسانه های اجتماعی برای ایجاد آگاهی از برند و روابط پایدار با مشتریان بسیار مهم است. پینترست کانالی است که می تواند به شما کمک کند همین کار را برای کسب و کار خود انجام دهید.

به عنوان یک پلتفرم بصری، پینترست متمایز است زیرا مانند یک موتور جستجوی بصری متناسب با علایق کاربر عمل می کند. با استراتژی مناسب، پینترست می تواند سئوی شماو دسترسی به مشتری را بهبود بخشد و به کسب و کار شما کمک کند طرفداران جدیدی پیدا کند.

چگونه از حساب تجاری پینترست برای تقویت بازاریابی خود استفاده می کنید؟ با ما به اشتراک بگذارید.

RELATED ARTICLES
0 0 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پر بازدید تررین ها

با ما تماس بگیرید