شنبه , 1 اردیبهشت , 1403

مشاوره رایگان: 09121553166 | 02122010070 |

خانههدایا تبلیغاتیحساب تجاری پینترست

حساب تجاری پینترست

فهرست محتوا پنهان

اگر هنوز فکر می کنید فیس بوک و توییتر همه ابزارهای بازاریابی رسانه های اجتماعی هستند، دوباره فکر کنید. به بهترین دوست جدید کسب و کارتان «سلام» بگویید: حساب تجاری پینترست.

۸۰ درصد از پین های پینترست، تکراری هستند، به این معنی که این پلتفرمی است که به محتوایی قابلیت اشتراک گذاری داشته باشد اهمیت می دهد. میانگین طول عمر یک پین سه ماه است که بسیار بیشتر از فیس بوک با میانگین پنج تا شش ساعت و توییتر به طور متوسط ​​بین 15 تا 20 دقیقه است.

از زمانی که فیسبوک، اینستاگرام را خریداری کرد، پینترست به یکی از آیتم های مهم برای بازاریابی تجاری تبدیل شده است. افزایش 30 درصدی حساب های پینترست در سال گذشته نشان دهنده این نیست که کسب وکار شما باید به بیش از 250 میلیون کاربر فعال ماهانه بپیوندد.

جدای از علاقه مندی به تعطیلات سرنوشت ساز عجیب و غریب و غذاهای لذیذ، نقطه قوت واقعی Pinterest ویژگی های یکپارچه حساب های تجاری آن است. با حساب های پینترست برای کسب وکار به کسب وکارها بپیوندید و ویژگی های بازاریابی اضافه تری برای تبلیغ نام تجاری خود در یکی از پلتفرم های رسانه های اجتماعی که سریع ترین رشد و به شدت محبوب هستند، دریافت خواهید کرد.

 

 حساب تجاری پینترست
حساب تجاری پینترست چیست و چه کاربردی دارد

 

مزایای حساب های تجاری Pinterest

اگر قبلاً یک اکانت در پینترست ندارید، یا حساب شما شخصی است، باید برای یک حساب رسمی پینترست برای کسب و کار ثبت نام کنید تا از پتانسیل کامل توانایی بازاریابی Pinterest استفاده کنید.

ارائه خدمات مختلف با شرایط عالی

شرایط خدمات برای یک کسب و کار کمی متفاوت است، بنابراین حتما آنها را مطالعه کنید. تفاوت از این واقعیت ناشی می شود که شما از حساب تجاری استفاده می کنید.

شما همچنان همان خط مشی استفاده قابل قبول و خط مشی پین کردن را دارید، اما چند دستورالعمل برای استفاده تجاری وجود دارد:

  • هرزنامه را تبلیغ نکنید، “مانند درخواست از شرکت کنندگان برای نظر دادن مکرر.”
  • قرعه کشی برگزار نکنید که هر پین، بازپین یا لایک از پین کننده ها بخواهید با یک ریپین یا لایک رأی دهند.
  • مسابقات، قرعه کشی یا تبلیغات را «بیش از حد» برگزار نکنید.
  • پیشنهاد نکنید که Pinterest حامی یا تأیید کسب و کار شما باشد.

پینترست متریال آموزش بازاریابی ارائه می دهد

Pinterest  نه تنها این پلتفرم را در اختیار شما قرار می دهد، بلکه مواد آموزشی بازاریابی ایجاد می کند تا به شما بیاموزد چگونه اثربخشی آن را برای بازاریابی کسب و کار خود به حداکثر برسانید. از این جمله میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

منابع کسب و کار: ابزارها، بینش ها، راهنمای بهترین شیوه ها برای کمک به سازندگان برای استفاده حداکثری از  Pinterest

جامعه تجاری Pinterest: مکانی که در آن سازندگان و کسب و کار می توانند از یکدیگر حمایت کنند. همچنین می توانید وبلاگ Pinterest را بررسی کنید تا از زمان انتشار این مطالب مطلع شوید و نکات اساسی را دریافت کنید.

 

 حساب تجاری پینترست
مزایای حساب های تجاری Pinterest

 

شما به Pinterest Analytics دسترسی پیدا می کنید

Pinterest Analytics  یکی از جدیدترین و عالی ترین ویژگی های حساب کاربری Pinterest برای تجارت است. هنگامی که حساب خود را تأیید می کنید، به اطلاعات مهم ردیابی دسترسی پیدا می کنید. می توانید ببینید کدام استراتژی ها و محتوا کار می کنند تا بتوانید دائماً بازاریابی خود را بهبود ببخشید.

پین های غنی با اطلاعات بیشتر از پین های متوسط ​​بارگذاری می شوند

پنج نوع مختلف ریچ پین وجود دارد که همگی با اطلاعات بیشتر از پین معمولی شما برای قدرت فروش بالاتر بارگذاری شده اند. آن ها شامل به روزرسانی قیمت و سهام، پیوندهای مستقیم به سایت شما و مکان های نقشه تعاملی هستند. در آینده جزئیات بیشتری در مورد استراتژی Rich Pin ارائه خواهد شد.

دسترسی به ابزارها و ویژگی های آینده

پینترست در آینده ابزارهای جدیدی را به طور انحصاری برای حساب های تجاری وعده داده است. در حال حاضر، این شامل پین های قابل خرید برای تجارت الکترونیک، پین های تبلیغاتی، دکمه Pin It و ابزارک ساز است. برای آگاهی از اضافه شدن ابزارهای جدید، می توانید با پیوستن به خبرنامه Pinterest به روز باشید.

 حساب تجاری پینترست
تنظیمات مختلف حساب تجاری پینترست

می توانید از نام کسب وکارتان به جای فرمول معمولی اسم + نام خانوادگی استفاده کنید. این بدان معناست که حساب پینترست شما پیوند خودکاری به حساب فیسبوک شما نخواهد داشت، بنابراین باید یک تب فیسبوک را به صفحه اصلی پینترست خود اضافه کنید.

چگونه از حساب تجاری پینترست خود پین های محبوب ایجاد کنید

اگر پین هایتان را درست اجرا کنید، می توانند برای کسب وکارتان جذابیت ایجاد کنند. پینترست توسط Social Media Examiner به عنوان یک موتور جستجوی بصری توصیف شده است.

درست مانند زمانی که در حال نوشتن مقالات وبلاگ خود هستید یا در حساب اینستاگرام تجاری خود پست می گذارید، می خواهید محتوای شما قابل جستجو باشد. اگر قابل جستجو نباشد، پیدا نمی شود یا دیده نمی شود.

بنابراین، قبل از اینکه شروع به پین ​​کردن کنید، باید فرهنگ Pinterest را درک کنید، AKA آنچه دنبال کنندگان شما جستجو می کنند، و یاد بگیرید که چگونه پین ​​های محبوب ایجاد کنید.

ایجاد پین در محبوب ترین دسته بندی ها

اگر می دانید محبوب ترین دسته های پینترست کدامند، ایده بهتری خواهید داشت که کدام مطالب برای کسب و کار شما کار می کنند. بیشتر کاربران پینترست، به طور دقیق 71.1 درصد، زن هستند. کاربران مرد تنها 14.9 درصد از مخاطبان را تشکیل می دهند.

پست های پینترست دسته بندی شده اند، بنابراین اگر کسب وکار شما ربطی به صنایع دستی ندارد، مطلبی اختصاص داده شده به هنر تفنگ با چسب نداشته باشید. مرتبط ترین و محبوب ترین ها را انتخاب کنید!

از تصاویری جذاب استفاده کنید

یک مطالعه سریع از Pinterest مشخص میکند که این شبکه اجتماعی چقدر بصری است. با چنین تأکیدی بر تأثیر بصری، تصاویر شما سنگ بنای هر پینی است که به اشتراک می گذارید.

 

 حساب تجاری پینترست
چگونه از حساب تجاری پینترست خود پین های محبوب ایجاد کنی

 

از Optimal Pin Size استفاده کنید

همه پین ​​ها دارای عرض یکسان با طول نامحدود هستند. اندازه خوب برای عکاسی 736×1102 پیکسل برای یک پین معمولی است. نه خیلی بزرگ است و نه خیلی کوچک. قالب Canva’s Pinterest این اندازه است و اندازه تصاویر شما را بسیار زیبا می کند.

از Instructographics استفاده کنید

گاهی اوقات خوب است که از تخصیص طول بیشتر استفاده کنید. اصطلاح “آموزشی” توسط Pinterest ابداع شد و نام دیگری برای اینفوگرافیک است. اینها به دلیل ماهیت DIY و نحوه انجامشان که می دانیم در Pinterest محبوب است، جذاب هستند.

چگونه بازید و اشتراک پین های خود را بالا ببریم؟

پین های خود را بهینه کنید. ایجاد یک پین فوق العاده یک چیز است، اما دیدن و اشتراک گذاری آن کاملاً یک بازی دیگر است. اگر برای تعامل بهینه سازی نکنید، هیچکس پین شما را پیدا نمی کند.

بهترین زمان برای پین کردن را بشناسید

بهترین زمان ها برای پین کردن به عادت های مخاطب هدف شما بستگی دارد، بنابراین همیشه باید زمان های بهینه ارسال پست خود را آزمایش کنید. به طور متوسط، بهترین زمان برای ارسال پست، 2 بعد از ظهر تا 4 بعد از ظهر و 8 بعد از ظهر تا 1 بامداد است. و تحقیقات HubSpot می گوید صبح شنبه بهترین زمان برای ارسال پست است.

پین کردن مطالب از سایت های خود را آسان کنید

مستقیماً از طریق Pinterest به هر تصویری در هر یک از سایت ها یا برنامه تلفن خود یک دکمهPin It  اضافه کنید. اگر از وردپرس استفاده می کنید، یک افزونه Pinterest Pin It Hover دکمه وجود دارد.

 

 حساب تجاری پینترست
چگونه بازید و اشتراک پین های خود را بالا ببریم؟

 

این دکمه های ساده برای ادغام، بازدید کنندگان سایت شما را هدایت می کنند تا حساب پینترست شما را بررسی کنند یا محتوای سایت شما را در حساب های خودشان پین کنند. اگر این دکمه ها را ندارید، احتمال کمی وجود دارد که سایت شما با حساب پینترست شما تعامل داشته باشد.

با دیگر پلتفرم های رسانه اجتماعی خود ارتباط برقرار کنید

وقتی یک حساب کاربری جدید در رسانه های اجتماعی ایجاد می کنید، لازم نیست از ابتدا با دنبال کنندگان شروع کنید. اتصال اکانت های اینستاگرام، یوتیوب و… به حساب کسب و کار پینترست بسیار آسان است.

این به شما کمک می کند تا با استفاده از فالوورهایی که در حال حاضر در پلتفرم های دیگر دارید، فالوورهای بیشتری داشته باشید. همچنین به گسترش محتوای شما در پلتفرم ها کمک می کند تا چشم های بیشتری آن را ببینند. دکمه های مربوطه را به حساب Pinterest  شما اضافه می کند.

چگونه حساب های دیگر شبکه های اجتماعی را به پینترست متصل کنیم

  1. در منوی کشویی به “تنظیمات” خود بروید
  2. به بخش “Calim” بروید
  3. با زدن دکمه “Claim” حساب های خود را متصل کنید

پین ها را در خبرنامه خود به اشتراک بگذارید

با فرستادن پین ها مستقیماً به کاربران، دشواری پیدا کردن پین هایتان را از بین ببرید! خبرنامه شما مکان مناسبی است که می توانید تعدادی از آخرین پین های خود را وارد کنید و مشترکین را به حساب Pinterest خود هدایت کنید. این جمله امتحان کن:

محبوب ترین پین های ما در این هفته. برای اطلاعات بیشتر به پینترست ما سر بزنید.

سئو برای حساب تجاری پینترست

شما باید از برخی استراتژی های سئو استفاده کنید تا پین های خود را توسط چشمان مخاطب هدف خود کشف کنید. نگران نباشید، بهینه سازی پین ها در مورد جستجوهای پینترست نیازی به زمان زیادی ندارند. فقط این مراحل را دنبال کنید:

  1. جستجوی کلمات کلیدی. ابزاری مانند Google AdWords Keyword Planner را امتحان کنید تا کلمات کلیدی محبوب مرتبط با کسب و کار و پین های خود را پیدا کنید.
  2.  کلمات کلیدی خود را به عنوان پین خود اضافه کنید.
  3. کلید واژه خود را به توضیحات پین خود اضافه کنید.
  4. کلمه یا کلمات کلیدی خود را به نام فایل تصویر پین خود اضافه کنید.

مانند هر سئوی دیگری که استفاده می کنید، مطمئن شوید که خیلی “کلیدواژه” به نظر نمی رسد. مانند یک ربات سه کلمه کلیدی به عنوان و توضیحات خود اضافه نکنید. با افزودن یک کلمه کلیدی قوی در زمینه مناسب، بهینه سازی کنید و همچنان لحن گفتار انسان را حفظ کنید.

از Call-to-Pin استفاده کنید

همانطور که از یک call-to-action در کپی تبلیغات خود استفاده می کنید، Call-to-Pin ​​به میزان قابل توجهی باعث افزایش تعامل پین های شما می شود. در توضیحات پین خود، چیزی شبیه به:

دوباره تابلوی الهام خود را پین کنید.

برای ایجاد روابط و به دست آوردن فالوورهای جدید مشارکت کنید

اکنون که می دانید چه نوع پین هایی محبوب هستند و چگونه می توانید پین های خود را مشاهده کنید، گام بعدی در بازاریابی Pinterest  استفاده از پین های خود برای ایجاد روابط با فالوورها است که دسترسی شما را افزایش می دهد. همانطور که همه می دانیم، دسترسی بیشتر = موفقیت بیشتر.

دانستن اینکه کاربران هنگام دنبال کردن اکانت های دیگر به دنبال چه چیزی هستند، به شما این امکان را می دهد تا آنچه را که می خواهند به آن ها بدهید و به نوبه خود، دنبال کنندگان خود را افزایش دهید. اندکی ذهن خوانی هرگز به کسی آسیب نمی رساند.

 

 حساب تجاری پینترست
برای ایجاد روابط و به دست آوردن فالوورهای جدید مشارکت کنید

 

مطالعه پینترست دانشگاه مینه سوتا نشان داد که سه عامل اصلی که کاربران پینترست در فرآیند تصمیم گیری باید دنبال کنم یا نکنم در نظر می گیرند عبارتند از:

  • چند حساب شما را دنبال می کنند / شما چند حساب را دنبال می کنید
  • چه تعداد پین دارید
  • چند تخته دارید

برای کنترل این عوامل و ایجاد روابط برای افزایش دسترسی خود چه کنیم

پست مکرر

برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر Pinterest، باید هر روز بین 5 تا 30 پین جدید پست کنید. اطمینان حاصل کنید که نه تنها محتوای دیگران را دوباره پین ​​می کنید، بلکه پین ​​های منحصر به فرد خود را با محتوای خود پین می کنید.

هشدار! از اشتباهات اصلی Pinterest اجتناب کنید: 30 پین جدید را در عرض 5 دقیقه پین ​​نکنید. پینینگ خود را در طول روز پخش کنید.

نکته! می توانید پین ها را با یک حساب تجاری برنامه ریزی کنید.

با فالوورها تعامل داشته باشید، به نظرات پاسخ دهید

درست مانند پاسخ دادن به توییت ها، پست های فیس بوک و کامنت های اینستاگرام، مستقیماً با فالوورهای خود از طریق پاسخ دادن به سؤالات و پاسخ دادن به نظرات آن ها در تعامل باشید. کمی جلوتر بروید. با آنها تماس بگیرید و از نام آنها استفاده کنید تا واقعاً خدمات مشتری خود را به سطح بعدی ارتقا دهید.

در مورد پین های دنبال کنندگان خود نظر دهید

نامزدی یک خیابان دو طرفه است. شما باید به پست های فالوورهای خود نیز برسید. نظرات خود را روی پین های آنها بگذارید تا کمی عشق را احساس کنند. دنبال کنندگان آنها نیز برند شما را خواهند دید!

پست های محبوب را دنبال کنید

بهترین راه برای مشاهده یک استراتژی موفق Pinterest در عمل، دنبال کردن و تعامل با پست های محبوب است. شما می توانید از برند های بزرگ چیزهای زیادی یاد بگیرید. ببینید چه نوع پین هایی را سنجاق می کنند، چه نوع پست هایی دارند و چقدر جذاب هستند. هدف شما رسیدن به آن سطح است!

اگر در مورد این پین های محبوب نظر می دهید، نام تجاری شما توسط تعداد زیادی از افرادی که آن پست ها را دنبال می کنند دیده می شود.

نکته! این ایده خوبی است که از مطالب محبوب پیروی کنید، زیرا آنها به صنعت و تجارت شما مرتبط هستند، همچنین این دلیل که محبوب ترین هستند. اگر کسب و کار شما به معنای واقعی کلمه هیچ ربطی به مد عروسی ندارد، می توانید به خودتان لطفی کنید و از پست هایی پیروی کنید که ارتباط بیشتری به شما دارند. اینها افرادی هستند که به هر حال در حساب تجاری پینترست خود می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید.

از دیگران دعوت کنید تا در پست های شما با Open Board  پین کنند

یکی دیگر از ویژگی های برد جالب برای بازاریابی، Open Board  است. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد پین های خود را به اشتراک بگذارند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با افزودن نام یا ایمیل به آنها دسترسی پین کردن را بدهید. البته شما به عنوان سازنده، حق و حقوق کامل دارید و دنبال کنندگان شما نمی توانند نام یا توضیحات تابلو را تغییر دهند.

این ویژگی برای بازاریابی عالی است زیرا جامعه خود را به روشی شخصی درگیر می کنید. اگر می توانید از کارشناسان و رهبران صنعت برای مشارکت در هیئت مدیره خود استفاده کنید، فالوورهای خود را دعوت کنید و امتیازهای بزرگی دریافت کنید!

مطالعه موردی: مجله سلامت زنان

مجله سلامت زنان یک Open Board  به نام “Vision 21” ایجاد کرد که در آن پیروان آنها اهداف و چشم اندازهای خود را مشخص می کنند. این تعامل با طرفداران و برند را در همان زمان ترویج می کند! در مورد رابطه برد-برد صحبت کنید.

ایجاد روابط اینفلوئنسر

با ارتباط با اینفلوئنسر ها در حوزه خود، به مخاطبان بیشتری برسید و فالوورهای بیشتری به دست آورید. با دنبال کردن پست های آن ها، چرخاندن مجدد پین هایشان و گذاشتن نظرات جذاب روی پین هایشان شروع کنید. هنگامی که نام خود را به این صورت حذف کردید، می توانید یک همکاری بزرگتر را آغاز کنید.

بپرسید که آیا آن ها در حساب تجاری پینترست شما پست خواهند گذاشت یا پیشنهاد همکاری در یکی از پست های آنها را می دهند. ایده هایی را برای پست هاس آنها ارائه دهید و نشان دهید که هنگام شروع همکاری با محتوای آنها آشنا هستید و به “بله” مورد نظرتان نزدیک تر خواهید شد.

 

 حساب تجاری پینترست
برای کنترل این عوامل و ایجاد روابط برای افزایش دسترسی خود چه کنیم

 

مطالعه موردی: Mejuri

Mejuri خود را برای همکاری عالی با هیئت مدیره خود که به جامعه خود با thefinecrew# اختصاص داده است، آماده کرد. هیئت مدیره Fine Crew محصولات خود را که توسط جامعه آنها پوشیده شده است به نمایش می گذارد. اینفلوئنسرهای کوچک و شرکای برند در اینستاگرام و پینترست Mejuri نشان داده شده اند و آن را فرصتی عالی برای تبلیغات متقابل می کنند.

دوستانی را از دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی پیدا کنید

وقتی یک حساب کاربری جدید با اینستاگرام یا پلتفرم رسانه های اجتماعی دیگری ایجاد می کنید، از آنها می پرسند که آیا می خواهید با استفاده از مخاطبین تلفن یا دوستان فیس بوک خود، دوستانی پیدا کنید.

خب، برای صرفه جویی در زمان و به دست آوردن پایه ای محکم از دنبال کنندگان، Pinterest به شما اجازه می دهد تا حساب های موجود را جستجو کنید.

نتیجه گیری:

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با حساب تجاری پینترست آشنا کنیم. مزا و کاربرد های آن را با شما عزیزان در میان گذاشتیم. امیدواریم این مقاله گارمی موثر در جهت رشد کسب و کار شما بردارد. در ادامه با ما همراه باشید تا راه های استفاده از حساب تجاری پینترست را برای بهبود فروش بررسی کنیم. آیا اطلاعاتی در مورد پینترست و اکان های مختلف آن دارید؟ دانش خود را با ما در میان بگذارید.

RELATED ARTICLES
0 0 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پر بازدید تررین ها

با ما تماس بگیرید