یکشنبه , 13 اسفند , 1402

مشاوره رایگان: 09121553166 | 02122010070 |

خانهتبلیغات محیطی20 تبلیغ خلاقانه و تاثیر گذار که نظر هر بیننده ای را...

20 تبلیغ خلاقانه و تاثیر گذار که نظر هر بیننده ای را جلب می کند

ایجاد تبلیغ خلاقانه کار سخت و پیچیده ای است، با این حال روش های  مختلفی وجود دارد که می‌ تواند به شما کمک کند تا تبلیغات تاثیر گذار داشته باشید. از این رو بسیاری از طراحان تمرکز تبلیغات خود را بر روی یک تصویر قرار می دهند و بدین صورت توجه مشتریان را جلب می‌کنند. برخی دیگر نیز با بهبود روش‌ های سنتی و متداول، سعی می‌ کنند به جای اینکه به مشتری بگویند چرا به محصول آن‌ها نیاز دارد، واقعیت اهمیت محصول خود را به او نشان دهند.

یافتن عناصر مناسب برای برجسته کردن محصول یا نام تجاری شما در دریایی از فروش، ممکن است دشوار باشد. ما چند نمونه تبلیغ خلاقانه را برای الهام بخشیدن به شما هنگامی که وظیفه ایجاد تبلیغات و مطالب بازاریابی خود را بر عهده دارید، تنظیم کرده ایم. بیست ایده تبلیغ درخشان مشخص شده در این مقاله نشان دهنده خلاقیت برخی از آژانس ها و طراحان است که ذهن خود را برای ایجاد آن به درستی منعطف کرده اند. همانطور که می بینید، تاکتیک هایی که این تیم های خلاق برای ارسال پیام های خود استفاده می کردند بسیار متفاوت بود، اما آن ها حداقل یک ویژگی مشترک دارند: مهارت های قصه گویی.

 

1- اجازه دهید مکان بخشی از الهام بخش طراحی شما باشد

ASICS  با VITRO حمایت خود از ماراتن لس آنجلس 2015 را نشان داد، که شامل تصویری زیبا از نشانه های کلیدی توسط استوارت روبوتوم و مایک کامپائو بود. استادیوم داجر، خط افق داون تاون LA، علامت HOLLYWOOD، ساختمان Capitol Records، محله چینی ها، هتل بورلی هیلز و اسکله سانتا مونیکا همگی در کف یک کفش ASICS نشان داده شده بودند.

تبلیغ خلاقانه
اجازه دهید مکان بخشی از الهام بخش طراحی شما باشد

2-  نمایش نگو

DDB برزیل این کمپین ساده اما موثر را برای FedEx ایجاد کرد و از نقشه های قاره ای روی ساختمان ها استفاده کرد تا پیام آن ها را به گوش دیگران برساند.

تبلیغ خلاقانه
نمایش نگو

3- قسمت های جداگانه ای که محصول شما را تشکیل می دهند در نظر بگیرید

کمپین چاپ شیربرنده برای قطعات و لوازم جانبی هارلی دیویدسون، دارای پرتره هایی از صاحبان موتور سیکلت بود که توسط قطعات موتور سیکلت های قویدی ایجاد شده بود. این مفهوم توسط بروک دیویس و اریک سونسن ایجاد شده است.

تبلیغ خلاقانه
قسمت های جداگانه ای که محصول شما را تشکیل می دهند در نظر بگیرید

4- با تناسب بازی کنید

این تبلیغ قطعاً توجه شما را به خود جلب خواهد کرد و اگر بخواهیم صادقانه قضاوت کنیم، به نوعی شما را خواهد ترساند. بازی با نسبت همیشه زیبا نخواهد بود، اما می تواند چشم نواز باشد.

تبلیغ خلاقانه
آگهی چاپ برگر فوق العاده بزرگ Pampaverde

5- نشان دهید که چگونه زندگی مشتری خود را آسان می کنید

محصول شما چگونه زندگی مشتری شما را آسان می کند؟ آن را در تبلیغ خلاقانه خود نشان دهید، همانطور که اریک شفلر، مدیر ارشد خلاقیت با تیم خود در DDB Tribal Berlin این تبلیغ را ایجاد کردد تا به فولکس واگن کمک کنند تا با خودرو های جدید خود، فروش خود را در افزایش ویژگی های انتخابی افزایش دهد. اگر به این نوع  تبلیغ کمی طنز را تزریق کنید، بهتر است.

تبلیغ خلاقانه
آگهی فولکس واگن قبیله ای برلین DDB

6-  با جزئیات، خلاق شوید

نوار دانلود آنلاین، ساخته شده توسط نوازندگان و طرفداران موسیقی که برای جلوگیری از دانلود غیر قانونی بکار گرفته شد. کمپین MTV  راه اندازی شد “تا نشان دهد که طرفداران در واقع وقتی از قهرمانان موسیقی خود سرقت می کنند به آنها آسیب می رسانند. خلاقیت همراه با جزئیات می تواند تصویری را زنده کند که بسیار جذاب است. پاتریک آکمن مدیر خلاق این پروژه جالب MTV Europe  بود.

 

تبلیغ خلاقانه
کمپین پاتریک آکمن MTV اروپا

7- با موارد غیر منتظره بازی کنید

مدیران خلاق سرجیو والنته و رودولفو سمپایو از DDB برزیل یک کمپین جالب برای باغ وحش سافاری با برداشتی هوشمندانه از عبارت “Blend In” ایجاد کردند. سایر ترکیبات تصویر انسان و حیوان در این مجموعه، شامل مردی است که تبدیل به گوریل می شود و مردی که به طور یکپارچه با ببر ترکیب می شود.

 

تبلیغ خلاقانه
کمپین DDB برزیل باغ وحش برزیل در کمپین

8-  به فرهنگ پاپ روی آورید

چه کسی بیش از بروس بنر به Band-Aid نیاز دارد؟ J.Walter Thompson Dubai این تبلیغات جذاب را با یکی از ابرقهرمانان مورد علاقه مارول، The Hulk، ایجاد کرد و تأکید بر جنبه کاربردی محصول را خسته کننده تر کرد.

 

تبلیغ خلاقانه
آگهی J-Walter Thompson Band-Aid

9-  یک چشم انداز تصویری غیر منتظره را انتخاب کنید

BBDO اسپانیا حیوانات منقرض شده را در یک گاراژ مکانیکی خودرو قرار داد تا پیام صندوق جهانی حیات وحش را به گوش دیگران برساند: “انقراض برطرف نمی شود”. سپس به تصویر نمای هوایی چشم اندازی منحصر به فردی را اضافه می کند.

 

تبلیغ خلاقانه
آگهی انقراض BBDO اسپانیا WWF

10- افراد بازاریابی خود را تجسم کنید

آیا شخصیت های ایده آل بازاریابی خود و مشتری خود را می شناسید؟ یک کارگردان خلاق مانند دیوید اولدفیلد برای LifeProof زنده کنید.

 

تبلیغ خلاقانه
کمپین دیوید اولدفیلد LifeProof

11- به مشتریان خود نشان دهید که آ نها را دریافت می کنید

به مخاطبان مورد نظر خود فکر کنی، آنها در کجا زندگی می کنند؟ چه کار می کنند؟ پیام اصلی در آگهی Ogilvy برای Ford Fusion، این خودرو را به عنوان یکی از کاوشگران شهرنشین معرفی کرد.

 

تبلیغ خلاقانه
آگهی Ogilvy Ford Fusion

12- حمله به دشمن

به جای نشان دادن اینکه چگونه کلگیت سفید می تواند دندان های شما را زیبا کند، Young & Rubicam  به جای راه حل، خود مشکل را نشان داد. جایگزینی دندان ها با دشمنان آنها، از جمله مواد رنگ کننده دندان مانند سیگار، دانه های قهوه و کیسه های چای، توجه شما را به طریقی کاملاً متفاوت جلب می کند.

 

تبلیغ خلاقانه
تبلیغ Rubicam Colgate حمله به دشمن

13- با مقیاس بازی کنید

هدف این پروژه توسط دانشگاه ایالتی کالیفرنیا، لانگ بیچ، انتقال ابزار و راحتی داشتن یک مینی کوپر بود. آنها داستان کوچک بودن و مناسب بودن در هر محیطی را برای ایجاد دنیایی جادویی که در آن اتومبیل ها با کفشدوزک ها زندگی می کردند، بیش از حد نمایشی کردند.

 

تبلیغ خلاقانه
پروژه دانشگاه مینی کوپر کالیفرنیا

14- استفاده از احساسات مصرف کنندگان

Lowe China  کمپین جنرال موتورز بیوک شانگهای ایجاد کرد که شامل افرادی واقعی می شود که توسط رانندگان بی احتیاط در خیابان مجروح شده اند و علائم راهنمایی دقیقی را که رانندگان نادیده گرفته اند در دست داشتند. شعار این کمپین ایمنی این بود: “علائم به دلایلی وجود دارد.”

 

تبلیغ خلاقانه
کمپین ایمنی جنرال موتورز شانگهای بیوک

15- به معنای واقعی کلمه خلاقانه باشید

کمپین “دستی به حیات وحش” برای فدراسیون جهانی حیات وحش تصاویر چشمگیر و برجسته ای دارد که روی یک دست واقعی نقاشی شده است و یک تبلیغ خلاقانه به حساب می آید.

 

تبلیغ خلاقانه
به کمپین تبلیغاتی WWF حیات وحش دست بدهید

16- عکسها را برای ایجاد معنی با جزئیات تغییر دهید

جولیان وات، مدیر اجرایی خلاق و تیمش به خوبی یک کمپین آگاه سازی عمومی برای انجمن جلوگیری از آتش در استرالیا ارائه کردند.

 

تبلیغ خلاقانه
آگهی انجمن جلوگیری از آتش جولیان وات استرالیا

17- برای برقراری ارتباط با مفهوم اصلی به یک تصویر بصری قوی تکیه کنید

نیکلاس بیلارژون وظیفه داشت تصاویری ایجاد کند که جوهر اصلی سس تاباسکو تند را بیان کند. این تصویر جسورانه از یک آتشفشان که از صورت انسان ساخته شده است، ترفند بزرگی برای تبلیغات است.

 

تبلیغ خلاقانه
آگهی نیکلاس بیلارژئون تاباسکو

18-  یک عنصر فانتزی وارد کنید

Farenheit DDB Peru 2 شیر برنز را برای کمپین “اجازه دهید آنها رایگان اجرا شوند” برای Dukto Drain Opener به خانه برد. این تبلیغ خلاقانه، آنچه را که این محصول انجام می دهد با تصاویر حیواناتی که در مو گرفتار شده اند ترکیب کرد.

 

تبلیغ خلاقانه
Farenheit DDB Peru اجازه دهید آنها کمپین رایگان Dukto را اجرا کنند

19- استخدام یک ابرقهرمان

Marco Gpe، مدیر خلاق، این مفهوم زبان زد را برای BMW توسعه داد و اشاره کرد که ابرقهرمان DC Comics The Flash یک یا دو چیز را در مورد سرعت می داند.

 

تبلیغ خلاقانه
آگهی چاپ فلش Marcos Gpe BMW

20- آیکون های مشهور را با هم ترکیب کنید

اسپایدر بند، هومرین و خفاش آهنی بخشی سرگرم کننده و هوشمندانه از مجموعه مفهومی Fiction Meets Fiction است. این مجموعه ترکیب شخصیت های لگو توسط الکساندر تسیه هستند. اگرچه لگو این کار تازه را سفارش نداد، اما به نظر بهتر است از آن استفاده کنند!

 

تبلیغ خلاقانه
Alexandre Tissier Lego داستانی با داستان آشنا می شود
RELATED ARTICLES
0 0 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پر بازدید تررین ها

با ما تماس بگیرید