دوشنبه , 3 اردیبهشت , 1403

مشاوره رایگان: 09121553166 | 02122010070 |

خانههدایا تبلیغاتیده نکته برای بازاریابی ارگانیک لینکدین

ده نکته برای بازاریابی ارگانیک لینکدین

فکر می کنید تنها راه برای دستیابی به مخاطبان زیاد در لینکدین تبلیغات پولی است؟ ممکن است برای ایجاد مخاطب و جذب افراد از طریق بازاریابی ارگانیک لینکدین زمان بیشتری صرف شود، اما ارزش زمان و تلاش را دارد. در این مقاله ده نکته وجود دارد که به شما کمک می کند بازاریابی ارگانیک لینکدین خود را به سطح بالاتری ارتقا دهید.

 

بازاریابی ارگانیک لینکدین
ده راهکار برای بدست آوردن ترافیک ارگانیک در لینکدین

 

10 نکته برای بازاریابی ارگانیک لینکدین

ایجاد دسترسی ارگانیک لینکدین شما به معنای واقعی بودن و ارائه ارزش است. در اینجا ده نکته وجود دارد که می توانید برای رسیدن به این هدف از آن ها استفاده کنید.

با افراد دیگر تعامل داشته باشید

وقتی از منظر تجاری به رسانه های اجتماعی نگاه می کنید، به راحتی می توانید به آن ها صرفاً از نظر بازاریابی فکر کنید. مخاطبان شما در LinkedIn زمان می گذرانند، بنابراین شما می خواهید با آن ها ارتباط برقرار کنید، آن ها را درگیر کنید و آن ها را به وب سایت خود بیاورید.

جنبه بازاریابی رسانه های اجتماعی بسیار بزرگ است، اما تنها بخش آن نیست. این همچنین در مورد جنبه اجتماعی ایجاد ارتباطات و به اشتراک گذاری دانش است. شما نمی توانید بخش بازاریابی را بدون بخش اجتماعی انجام دهید، به خصوص وقتی صحبت از دسترسی ارگانیک به میان می آید.

برای افزایش دسترسی ارگانیک لینکدین خود، باید با افراد دیگر در جایگاه خود درگیر شوید و ارتباطات واقعی ایجاد کنید. اگر بتوانید با افراد در صنعت خود ارتباط برقرار کنید و ارزشی را که محتوای شما ارائه می دهد به نمایش بگذارید، احتمالاً آن ها آن را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارند و دامنه دسترسی شما را بیشتر می کنند.

ابزار جستجو در لینکدین یک راه عالی برای کشف افراد جدید در تجارت است. به سادگی کلمات کلیدی خود را جستجو کنید و از برگه های بالا برای فیلتر کردن بین افراد، شرکت ها، گروه ها، پست ها و سایر گزینه های مفید استفاده کنید.

 

با افراد دیگر تعامل داشته باشید
با افراد دیگر تعامل داشته باشید

 

هنگام ارسال درخواست اتصال، از ویژگی “افزودن یادداشت” استفاده کنید. این درخواست شما را بسیار خاص تر می کند و بهترین راه برای معرفی برند شما به مردم است.

افکار را رهبری کنید

لینکدین پلتفرمی است که رهبری فکری در آن بسیار خوب عمل می کند. این پلتفرم بر تجارت تمرکز دارد. به این معنی که مردم به دنبال اطلاعات جدید و ایده های نو برای به اشتراک گذاشتن هستند. به عنوان یک متخصص در صنعت، می توانید ایده های جدید را به آن ها ارائه دهید.

همه رسانه های اجتماعی در مورد تبادل هستند. مخاطبان شما در حال تبادل محتوای ارزشمند شما هستند، به همین دلیل است که رهبری فکری می تواند بسیار قدرتمند باشد.

از دانش خود استفاده کنید و ارتباطات صنعتی خود را برای ایجاد محتوای با کیفیت بکار ببرید تا بینش مفیدی را به مردم ارائه دهید. اگر ارتباطات خود را توسعه داده اید و برای درک نوع اطلاعاتی که مخاطبان شما به دنبال آن هستند وقت گذاشته اید، رهبری فکری می تواند نتایج خوبی برای شما در بر داشته باشد.

جذب مخاطب به صورت ارگانیک در لینکدین در مورد ارائه ارزش و تخصص. تنها کاری که باید انجام دهید ارائه ی یک منبع با ارزش است.

یکی دیگر از امتیازات عالی هنگامی که ارتباطات خود را برای کمک به رهبری فکری خود وارد می کنید این است که مخاطبان شما را بیش از پیش گسترش می دهد. اگر کسی نقل قولی را ارائه کرده است، او را در پست خود تگ کنید.

 

با افراد دیگر تعامل داشته باشید
افکار را رهبری کنید

 

فیلم های تاثیرگذار پست کنید

به نحوه تعامل خود با لینکدین فکر کنید. این احتمال وجود دارد که شما از مطالعه دقیق تمام کلملت صرف نظر کنید. در عوض، به پایین اسکرول می کنید و پست ها را مرور می کنید تا زمانی که چیزی جالب توجه شما را جلب کند. خطوط طولانی متن مانند یک ویدیو توجه مردم را به خود جلب نمی کند.

یوتیوب به یک دلیل دومین موتور جستجوی بزرگ جهان است: ما عاشق ویدیو هستیم.

ویدئو می تواند پیام ها را بسیار کارآمدتر از متن منتقل کند. این موضوع زمانی که می خواهید منظورتان را منتقل کنید بسیار مفید است. نکته کلیدی که باید به خاطر بسپارید این است که آن را انسانی نگه دارید. بله، لینکدین بر تجارت متمرکز است، اما مردم همچنان به داستان های انسانی تمایل دارند. از این فرصت برای نشان دادن فرهنگ مردم پشت برند خود استفاده کنید.

به عنوان مثال، ممکن است یک مقاله رهبری فکری درباره «تاثیرات کار از راه دور بر روحیه کارکنان» نوشته باشید، اما ویدیوی شما ممکن است برای نشان دادن نحوه برخورد مردم با کار از راه دور در کسب و کار شما استفاده شود.

ویدیو در جلب توجه مردم عالی است، اما باید بتوانید آن را شخصیتی نگه دارید. نشان دادن جنبه انسانی برند خود و سبک نگه داشتن چیزها، راه های عالی برای انجام این کار است.

 

با افراد دیگر تعامل داشته باشید
فیلم های تاثیرگذار پست کنید

 

اکسپلور و استفاده از هشتگ

هشتگ ها به لینکدین کمک می کنند تا محتوا را سازماندهی کند تا به راحتی برای کاربران قابل کشف باشد. وقتی هشتگ های صنعت یا موضوع خاص را با پست های خود اضافه می کنید، به این معنی است که کاربرانی که به آن موضوعات علاقه دارند می توانند به راحتی محتوای شما را جستجو کنند.

این نه تنها احتمال نمایش پست شما در فید شخصی را بالا می برد، بلکه به شما کمک می کند که در نتایج جستجو نیز نمایش داده شوید. اگر مثال قبلی ما از دورکاری و روحیه کارکنان را در نظر بگیرید، با یک جستجوی سریع، پست هایی با #دورکاری، #آینده کار، #استعفای بزرگ ظاهر می شود.

این هشتگ ها به شما دید بیشتری می دهند و همچنین به مخاطبان اجازه می دهند تا سریعاً موضوع پست شما را شناسایی کنند. اگر این چیزی است که مخاطبانتان به آن علاقه دارند، ممکن است آن ها را به خواندن کل مقاله ترغیب کند.

 

با افراد دیگر تعامل داشته باشید
اکسپلور و استفاده از هشتگ

 

کامنت گذاشتن و شیر کردن محتوای مرتبط

لینکدین ارگانیک موفق در مورد اصالت است. رشد در این شبکه بدون فعالیت و معتبر بودن کار آسانی نیست، و حتی اگر بتوانید، سطح تعامل بسیار پایین تر خواهد بود. بخشی از معتبر بودن، شرکت در جامعه از طریق اشتراک گذاری و اظهار نظر در مورد محتوای مرتبط است.

در هر حوزه ای که در آن کار می کنید، مطمئناً افراد زیادی با ایده های عالی در مورد آن در لینکدین صحبت می کنند. این یک فرصت عالی برای شما برای یادگیری چیزهای جدید است، اما همچنین فرصتی برای رشد برندتان است.

بیایید به مثال خود برگردیم. نتیجه برتر برای جستجوی “کار از راه دور و روحیه کارکنان” ما دارای 53 نظر است. این 53 نفر هستند که بسیار درگیر هستند و احتمالاً مقاله را خوانده اند و همه نظرات را مرور کرده اند. افرادی که تمام نظرات را بدون اظهار نظر خوانده اند را وارد کنید (افراد دوست دارند نظرات را بخوانند). این مخاطب بهتری نسبت به بسیاری از افراد درگیر است.

تنها گذاشتن یک نظر تخصصی و قابل تامل در نظرات راهی عالی برای مرتبط کردن برند شما با موضوع است. این نشان می دهد که شما یک شرکت کننده فعال در بحث صنعت هستید، و تخصص شما را به نمایش می گذارد، در حالی که برند خود را به افراد جدید معرفی می کنید.

معتبر باشید و از صدای برند خود استفاده کنید

انجام همه کارهای درست آسان است ولی هنوز معتبر نیست. چرا؟ به دلیل اینکه بسیاری از برندها می توانند طوری به نظر برسند که انگار همه چیز توسط یک ربات خودکار انجام شده است. هیچ شخصیتی وجود ندارد.

نوشتن به عنوان یک برند با نوشتن به عنوان یک فرد متفاوت است، اما نباید از شخصیت کمتری برخوردار باشد. برندها داستان های شگفت انگیز و افراد شگفت انگیزی را پشت سر خود دارند، بنابراین برای یافتن صدای برند خود از آن استفاده کنید.

بنشینید و صدای برند خود را تعریف کنید و آن را با پست های رسانه های اجتماعی خود مطابقت دهید. رشد ارگانیک در لینکدین چیزی بیش از علامت زدن چک لیست است. این در مورد درگیر کردن افراد است و یکی از بهترین راه ها برای انجام آن از طریق شخصیت است.

اگر برند شما ساده و سرگرم کننده است، از نمایش آن در رهبری فکری، ویدیوها، نظرات و… نترسید. در صورتی که این مسئله به معنای شوخی ساده در مورد کار از راه دور است، آن را انجام دهید. اگر درک خوبی از مخاطبان هدف خود دارید و صدای برندتان به وضوح تعریف شده، پس باید به جای یک موجودیت بدون چهره، یک برند معتبر را به نمایش دهید.

از شبکه های اجتماعی دیگر نیز استفاده کنید

محتوای عالی، عالی است، چه در لینکدین، فیسبوک، اینستاگرام یا هر پلتفرم دیگری باشد. با این حال، بهتر است تغییرات کوچکی در آن ایجاد کنید.

برای افزایش دسترسی ارگانیک لینکدین خود، می خواهید محتوایی ایجاد کنید که به طور خاص مخاطبان لینکدین شما را هدف قرار دهد، اما همچنین باید آن را در پروفایل های دیگر خود تبلیغ کنید. اگر منابع زیادی را در محتوای خود قرار می دهید، پس می خواهید حداکثر دسترسی را داشته باشد، بنابراین محدودیت آن به لینکدین فایده ای ندارد.

 

با افراد دیگر تعامل داشته باشید
از شبکه های اجتماعی دیگر نیز استفاده کنید

 

هرچه بیشتر محتوای خود را به اشتراک بگذارید، داده های بیشتری برای کمک به اطلاع رسانی استراتژی های آینده جمع آوری خواهید کرد. ممکن است متوجه شوید که نظرات مفیدی در فیس بوک همراه با پیشنهادهایی برای محتوای آینده دریافت می کنید. یا ممکن است متوجه شوید که پست شما در اینستاگرام بسیار خوب است، جایی که مخاطبان کمی متفاوت دارید.

همه این اطلاعات به شما کمک می کند تا استراتژی های لینکدین خود را ساده کنید و بفهمید چه چیزی بهترین کار را انجام می دهد. شما سخت بر روی محتوای خود کار می کنید، بنابراین آن را تا حد امکان در معرض دید افراد بیشتری قرار دهید.

به گروه های صنعتی بپیوندید

گروه ها یکی دیگر از ابزارهای عالی لینکدین هستند. برخی از بزرگ ترین گروه ها میلیون ها عضو دارند. این کمی شبیه به داشتن یک مخاطب آماده است که برای شما انتخاب شده اند. گروه ها به شما اجازه می دهند همه کارهای موجود در این فهرست را انجام دهید و بهترین بخش این است که شما مخاطبانی درگیر دارید که علایق مشابهی با شما دارند.

با این حال، عناصر کلیدی را که در مورد آن ها صحبت کردیم فراموش نکنید. شما هنوز باید معتبر باشید و ارزش ارائه دهید. اینجا فقط مکانی برای فروش نیست. یک شرکت کننده فعال در گروه باشید و فقط محتوای خود را به اشتراک نگذارید.

توجه را به سایر افرادی که کارهای بزرگی در صنعت شما انجام می دهند جلب کنید و آن را با ایده ها و رهبری فکری خود ترکیب کنید. اگر می توانید عضو فعال یک گروه درگیر باشید، می تواند تأثیر زیادی بر دسترسی ارگانیک لینکدین شما داشته باشد.

به طور منظم پست بگذارید

یکی از سخت ترین چیزها در هر نوع بازاریابی آنلاین، سازگاری است. ایجاد مداوم محتوای شگفت انگیز، ارسال پست های رسانه های اجتماعی، نظر دادن در مورد بحث های صنعتی، و درگیر کردن فهرست ایمیل هایتان آسان نیست. همچنین دیدن نتایج تلاش های شما زمان می برد.

ممکن است دسترسی شما با سرعت خوبی در حال رشد باشد، اما هنوز هم زمان می برد تا نتیجه را از نظر درآمد ببینید. این می تواند باعث تضعیف روحیه شود و به همین دلیل است که بسیاری از برندها لینکدین ارگانیک خود را شروع می کنند اما به آن توجه نمی کنند. آن ها با میانبر تبلیغات پولی وسوسه می شوند و دسترسی ارگانیک آن ها به حاشیه می رود.

مسئله این است که نقطه ای که مردم تمایل به تسلیم شدن دارند، اغلب درست قبل از این است که همه چیز واقعاً شروع شود. وقتی آن ها این کار را انجام می دهند و شما می توانید بدون پرداخت هزینه برای هر کلیک به طور مداوم به یک مخاطب هدفمند و بزرگ دسترسی پیدا کنید، می تواند تأثیر زیادی بر تجارت شما داشته باشد.

 

با افراد دیگر تعامل داشته باشید
به طور منظم پست بگذارید

 

وقتی صحبت از رسانه های اجتماعی می شود، ثبات کلیدی است. بهترین کار این است که یک تقویم محتوا ایجاد کنید و سعی کنید به آن پایبند باشید. چه هر روز و چه هفته ای یک بار برای یک پست وقت دارید، به آن پایبند باشید!

انواع محتوا را تست کنید

اگر از کاری که انجام می دهید بیاموزید، مخاطبان خود را خیلی سریعتر افزایش خواهید داد. تجزیه و تحلیل لینکدین می تواند بینش قدرتمندی در مورد اینکه چه چیزی کار می کند و چه چیزی خوب نیست به شما بدهد و شما باید از آن برای اطلاع رسانی استراتژی خود استفاده کنید.

چه نوع محتواهایی بهترین تعامل را دارند؟ کدام CTA بیشترین تعداد کلیک را به همراه دارد؟ کدام سرفصل ها توجه مخاطبان شما را جلب می کند؟

اینها همه سؤالاتی هستند که می توانید با کمک تجزیه و تحلیل خود پاسخ آن ها را بیابید. هرچه بیشتر مخاطبان خود را افزایش دهید، اطلاعات بیشتری در اختیار خواهید داشت تا به شما کمک کند محتوای بهینه سازی شده ای را ایجاد کنید که باعث شود مردم روی وب سایت شما کلیک کنند.

 

سوالات متداول در مورد بازاریابی ارگانیک لینکدین

بازاریابی ارگانیک لینکدین چیست؟

بازاریابی ارگانیک لینکدین توانایی شما برای دستیابی به مخاطبان لینکدین بدون بازاریابی پولی است. این به شما امکان می دهد بدون پرداخت هزینه برای هر کلیک، ارتباطات خود را درگیر کنید و برند خود را به نمایش بگذارید.

چگونه تبلیغات ارگانیک را در لینکدین انجام می دهید؟

بهترین تبلیغات ارگانیک در لینکدین از محتوای ارزشمند برای جذب مخاطب هدف استفاده می کند. از طریق پست ها و نظرات منظم، می توانید توجه مردم را جلب کنید و برند خود را مرتبط نگه دارید.

محتوای ارگانیک در لینکدین چیست؟

محتوای ارگانیک لینکدین پست ها و نظراتی است که به طور طبیعی در فیدهای کاربران ظاهر می شود نه به عنوان تبلیغات پولی.

تاثیر بازاریابی ارگانیک در لینکدین چیست؟

برداشت ارگانیک LinkedIn به معنای نشان دادن یک محتوای رایگان به یکی از اعضا است. تعداد کل برداشت های ارگانیک شما نشان می دهد که چقدر از طریق محتوای ارگانیک به مخاطبان خود دسترسی پیدا می کنید.

 

با افراد دیگر تعامل داشته باشید
سوالات متداول در مورد بازاریابی ارگانیک لینکدین

 

نتیجه گیری

بازاریابی ارگانیک لینکدین یک راه عالی برای برندها برای جذب مخاطبان هدف است. تمرکز حرفه ای لینکدین به این معنی است که جمعیتی از افراد را ارائه می دهد که برای بسیاری از برندها به خوبی کار می کند، و این چیزی است که باید از آن بهره ببرید.

با ایجاد یک نمایه معتبر که صدای برند شما را به نمایش می گذارد و صنعت شما را با محتوای ارزشمند درگیر می کند، می توانید به سرعت مخاطبان خود را افزایش دهید. این به شما این امکان را می دهد که با پیام خود به مخاطب هدفمند و درگیر دست یابید، به برند شما قدرت بیشتری می دهد و آن را به مشتریان بالقوه معرفی می کند.

اگر به دنبال بهبود نتایج رسانه های اجتماعی خود هستید، بازاریابی ارگانیک لینکدین می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. آیا از بازاریابی ارگانیک لینکدین نتایج خوبی کسب کرده اید؟ تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

RELATED ARTICLES
0 0 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پر بازدید تررین ها

با ما تماس بگیرید