یکشنبه , 2 اردیبهشت , 1403

مشاوره رایگان: 09121553166 | 02122010070 |

خانههدایا تبلیغاتی5 استراتژی تاثیر گذار برای افزایش بازدید سایت

5 استراتژی تاثیر گذار برای افزایش بازدید سایت

افزایش بازدید سایت یکی از مهم ترین مسائل در فروش می باشد. چگونه و با چه روش هایی می توانیم باعث افزایش ترافیک سایت و فروشگاه آنلاین خود شویم؟ این فکر در نقطه ای از ذهن هر کارآفرین تجارت الکترونیک عبور می کند. شاید شما فقط زمان و تلاش خود را صرف راه اندازی فروشگاه خود کرده اید. برای اینکه مغازه خود را باز کنید و به این فکر کنید که بیشترین فروش شما کجاست.

شاید رشد ثابتی را در 6 ماه گذشته مشاهده کرده باشید، اما به یک سطح صعودی رسیده اید. چه بخواهید اولین مشتری خود را جذب کنید و چه هزارمین مشتری، ایجاد ترافیک بیشتر برای فروشگاه آنلاین شما بخش مهمی از رشد کسب و کار شما است.

اگر سایت شما به درستی برای موتور های جستجو بهینه شده باشد، افزایش ترافیک می تواند به معنای مشتریان بیشتر و فروش بیشتر باشد. برای کمک به افزایش ترافیک فروشگاه آنلاین خود، ما لیستی از 5 تاکتیک اثبات شده و تاثیرگذار برای هدایت ترافیک بیشتر و افزایش بازدید سایت و فروشگاه آنلاین شما گردآوری کرده ایم.

ایجاد کمپین های تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی

برای افزایش ترافیک وب سایت در فروشگاه آنلاین خود، باید بتوانید کسب و کار خود را در مقابل مشتریان ایده آل خود قرار دهید. با تبلیغات رسانه های اجتماعی، می توانید کمپین های بسیار هدفمندی ایجاد کنید که تبلیغات سفارشی را به مشتریانی ارائه می دهند که به احتمال زیاد روی آن کلیک کرده و محصولات شما را خریداری می کنند.

اگر به اجرای تبلیغات رسانه های اجتماعی فکر می کنید، در ادامه چند مورد از بهترین پلتفرم ها را به شما معرفی می کنیم:

تبلیغات فیس بوک

فیس بوک با 1.65 میلیارد کاربر ماهانه، بزرگترین پلتفرم رسانه اجتماعی در جهان است و مملو از فرصت هایی است که می توانید به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید و آن ها را به فروشگاه آنلاین خود هدایت کنید.

پلتفرم تبلیغاتی قوی فیس بوک به شما امکان می دهد تا کاربران را بر اساس علایق، رفتار، موقعیت مکانی و موارد دیگر هدف قرار دهید. با استفاده از تبلیغات پویا فیسبوک، حتی می‌ توانید آگهی‌ هایی را که به‌طور خودکار تولید می‌ شوند، به مشتریانی که قبلاً از وب‌ سایت شما بازدید کرده‌ اند، ارائه دهید و محصولاتی را که قبلاً مشاهده کرده‌ اند یا به سبد خرید خود اضافه کرده‌ اند، ارائه دهید.

این تبلیغات قدرتمند می تواند به شما کمک کند تا کاربران را به وب سایت خود بازگردانید تا بتوانید از ترافیکی که در حال حاضر به دست آورده اید بیشترین استفاده را ببرید.

افزایش بازدید سایت
تبلیغات در فیسبوک

تبلیغات اینستاگرام

اینستاگرام یک پلتفرم فوق‌ العاده محبوب است، به خصوص در میان جوانان. در واقع، 73 درصد از نیم میلیارد کاربر فعال ماهانه آن بین 15 تا 35 سال سن دارند، که آن را به انتخابی عالی برای مشاغلی تبدیل می کند که مخاطبان هدف آن ها جوان تر هستند.

اینستاگرام با ابزارهای اخیراً توسعه یافته خود برای صاحبان مشاغل، به سرعت در حال تبدیل شدن به پلتفرمی برای تماشای تبلیغات رسانه های اجتماعی است.

بنابراین، حتی اگر قبلاً ارتشی از فالوورها را در اینستاگرام ایجاد کرده باشید، تا زمانی که پلتفرم تبلیغاتی آن را امتحان نکنید، واقعاً از تمام پتانسیل آن استفاده نمی کنید.

افزایش بازدید سایت
تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات پینترست

پینترست نقشی کلیدی در تصمیمات خرید کاربران خود دارد. 93 درصد از آن ها برای برنامه ریزی خرید استفاده کرده اند. همچنین 52 درصد پس از مشاهده اولین چیزی در پینترست، آن را به صورت آنلاین خریداری کرده اند. به علاوه در میان گروه‌ های خاص مانند صنایع دستی، دکوراسیون منزل و مد بسیار محبوب است که برای کسب‌ و کارهایی که امیدوارند با این بازارها وارد جاده شوند، ایده‌ آل است.

Pinterest خانه Promoted Pins است، نوعی از تبلیغات پولی که پین‌ های شما را به بالای نتایج جستجوی مشتریانتان می‌ برد و به شما کمک می‌ کند تا از دیگر افراد متمایز شوید.

پین های تبلیغاتی با بقیه محتوای پینترست ترکیب می شوند و آن ها را به ابزاری عالی برای جلب توجه مشتریان و جذب آن ها به فروشگاه آنلاین شما تبدیل می کند.

افزایش بازدید سایت
تیلیغات در پینترست

افزایش بازدید سایت با بالا بردن سئو

آیا مشتریان شما واقعاً می توانند فروشگاه شما را آنلاین پیدا کنند؟ وقتی مشتریان محصولات شما را به صورت آنلاین جستجو می کنند، می خواهید فروشگاه شما یکی از نتایج برتر برای آن جستجو باشد. به خصوص که یک سوم از کل کلیک ها به اولین نتیجه ارگانیک در Google تعلق می گیرد. این موقعیت برتر یک عنصر کلیدی برای ایجاد ترافیک وب سایت پایدار و واجد شرایط برای فروشگاه آنلاین شما است.

بهینه سازی موتورهای جستجو یا SEO، فرآیند تنظیم دقیق وب سایت شما برای افزایش شانس آن برای رتبه بندی بالا در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط است.

سئو یک علم کاربردی است و تنها زمانی کار می کند که برای یادگیری قوانین حاکم بر موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ زمان و تلاش صرف کنید تا بتوانید آن قوانین را در ساختار و محتوای سایت خود اعمال کنید.

افزایش بازدید سایت
افزایش سئو

با اینفلوئنسر مارکتینگ به مخاطبان جدید برسید

اینفلوئنسر مارکتینگ فرآیند ایجاد روابط با اینفلوئنسرها است تا فروشگاه آنلاین شما را در معرض دید مخاطبان جدید قرار دهد. با اینفلوئنسر مارکتینگ، می‌ توانید از خلاقیت و دسترسی تأثیرگذاران مرتبط در صنعت خود استفاده کنید. در عین حال از اعتمادی که آن ها قبلاً با مخاطبان خود ایجاد کرده‌ اند، استفاده کنید.

وبلاگ نویسان و افراد مشهور رسانه های اجتماعی مانند Estee Lalonde بسیار مورد اعتماد فالوورهای خود هستند. بنابراین جلب توجه آن ها به محصولات شما یک تاکتیک موثر و ارگانیک برای افزایش ترافیک شما است. به گفته نیلسن، 92 درصد از مشتریان در واقع به توصیه های دهان به دهان افرادی که به آن ها اعتماد دارند، بیش از هر شکل دیگری از تبلیغات اهمیت می دهند.

افزایش بازدید سایت
اینفلوئنسر مارکتینگ

افزایش بازدید سایت با مسابقات و هدایا

در حالی که ممکن است بسیاری از این روش‌ ها راه‌ حل‌ های بلند مدتی برای افزایش ترافیک شما به نظر برسند، اما راه‌ هایی وجود دارد که به کسب و کار شما در کوتاه‌ مدت رونق بیشتری می‌ دهد. با ایجاد مسابقات، هدایا و قرعه کشی ها می توانید به کمک جوایز هیجان انگیز در ازای مشارکت مشتریان خود، به سرعت ترافیک بیشتری را به فروشگاه خود هدایت کنید.

جوایز و مشوق‌ های قدرتمندی برای جذب مشتریان فعلی و جدید به سایت شما وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده نمایید.

ابزار های Gleam و Woobox

با استفاده از ابزارهایی مانند Gleam یا Woobox، می‌ توانید هدایا را در صفحات و پست‌ های وبلاگ فروشگاه خود بکار ببرید. این مسابقات حتی می‌ توانند از شبکه های اجتماعی به عنوان روشی برای ورود استفاده کنند و به قرعه‌کشی‌ های شما شانس بیشتری برای همه گیر شدن و انتشار در سراسر پلتفرم‌ های اجتماعی می‌ دهند.

هنگامی که شرکت‌ کنندگان در فروشگاه شما حضور دارند، می‌ توانید از تکنیک‌ های مختلفی برای راهنمایی آن ها به محصولات خود استفاده کنید، مانند پاپ آپ هایی که کد تخفیف دارند.

افزایش بازدید سایت
استفاده از مسابقات و هدایا برای افزایش بازدید سایت

با ایجاد محتوای جالب، آموزنده و جذاب، می توانید مشتریان را به صورت ارگانیک به فروشگاه آنلاین خود جذب کنید. می توانید از ویدیو ها، پادکست‌ ها، راهنما ها و کتاب‌ های الکترونیکی استفده کنید. فرصت‌ های بی‌ پایانی برای کسب‌ و کار شما وجود دارد که به دنیای محتوا منشعب شود و مخاطبان جدیدی را جذب کند.

محتوای اصلی به جایگاه کسب و کار شما در صنعت و ایجاد سبک زندگی حول برندتان کمک می کند. استراتژی محتوای کسب‌ و کار شما می‌ تواند شامل هر چیزی باشد. این محتوا ممکن است برای مشتریان شما جذاب باشد و مایل به تجربه یا دانستن آن باشند.

ضمنا همه موضوعات و منابع مرتبط با کسب و کار خود را که مشتریان شما مفید می دانند، در نظر بگیرید.

برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل اد وردز

بازاریابی محتوا همچنین به فروشگاه شما این شانس را می دهد که نتایج جستجو را فراتر از کلمات کلیدی محصول و برند کسب کند.

با استفاده از ابزارهای رایگان مانند Google Keyword Planner و Keyword.io، می‌ توانید فرصت‌ های جدیدی را برای کسب‌ و کارتان شناسایی کنید تا در نتایج جستجو رتبه‌ بندی شود و در مقابل مخاطبان بزرگ‌ تر قرار بگیرید.

افزایش بازدید سایت
تبلیغات در گوگل اد وردز

سخن آخر

دریافت ترافیک بیشتربرابر است با مشتریان بیشتر. با این تاکتیک ها در جعبه ابزار بازاریابی تجارت الکترونیک خود، اکنون باید بتوانید ترافیک وب سایت بیشتری را برای فروشگاه آنلاین خود ایجاد کنید. افزایش بازدید سایت شما به معنای فرصت های بیشتری برای تبدیل این بازدید کنندگان به مشتریان ثابت است. هنگامی که ترافیک خود را افزایش دادید، بهینه سازی نرخ تبدیل را به عنوان مرحله بعدی در نظر بگیرید.

 

RELATED ARTICLES
0 0 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پر بازدید تررین ها

با ما تماس بگیرید