یکشنبه , 13 اسفند , 1402

مشاوره رایگان: 09121553166 | 02122010070 |

خانههدایا تبلیغاتیمدل های تقویم رومیزی فوق العاده، از خنده دار تا کاربردی!

مدل های تقویم رومیزی فوق العاده، از خنده دار تا کاربردی!

مدل های تقویم رومیزی را می شناسید؟ وقتی صحبت از به خاطر سپردن قرارها، تاریخ های خاص و در ساده ترین حالت ممکن، برای یاد آوری اینکه در چه روزی از هفته هستیم، به تقویم نیاز پیدا می کنید. علی رغم داشتن میلیون ها اپلیکیشن تلفن همراه که به شما کمک می کنند تا روز خود را سازماندهی کنید، برای بسیاری از مردم هیچ چیزی شبیه داشتن یکی از بهترین تقویم های رومیزی نیست که به طور فیزیکی به آن نگاه کنند، روی آن بنویسند و بین انگشتان خود احساسش کنند. در ادامه با مجله اینترنتی واژه گستر هماره باشید تا بررسی کنیم که چرا این ردیاب های روز به ظاهر منسوخ، مانند گذشته محبوب هستند.

 

مزایای تقویم رومیزی

در حالی که تقویم های الکترونیکی مبتنی بر تلفن های هوشمند و تبلت مطمئناً مزایای خود را دارند، از جمله مزایای متعددی که همتایان فیزیکی آنها نمی توانند با آنها رقابت کنند، اما اشتباه می کنید اگر فرض کنید دیگر دلیلی برای نگهداری تقویم های سنتی در خانه یا دفتر کار شما وجود ندارد. در اینجا به برخی از دلایل مورد علاقه ما برای نگهداری تقویم رومیزی اشاره شده است:

 

  • سادگی

یکی از بزرگترین دلایل انتخاب تقویم رومیزی بجای اپلیکیشن، سادگی است. هنگام استفاده، یک تقویم رومیزی به راحتی تنظیم می شود، می توان به راحتی روی آن نوشت و مشاهده کرد. هیچ دانلود، سفارشی سازی یا هر نوع فرآیند “پیچیده”ای در آن وجود ندارد.

 

  • به سادگی قابل مشاهده هستند

برای دیدن این تقویم ها نیازی به باز کردن قفل صفحه یا باز کردن یک برنامه نیست. این تقویم ها فوراً قابل مشاهده بوده و برای نگاه سریع به تاریخها یا قرارهای ملاقات برنامه ریزی شده، عالی هستند.

 

  • ایده آل برای خانواده

تقویم رومیزی یک وسیله مناسب برای خانواده های شلوغ است. فقط با یکی از آنها می توان برنامه های یک خانواده را برنامه ریزی و پیگیری کرد.

 

  • وسایل جانبی سرگرم کننده

شاید بهترین نکته در مورد تقویم رو میزی وسایل جانبی همراه آن باشد که کنارش قرار گرفته است. از یادگیری کلمات جدید گرفته تا آزمایش اطلاعات عمومی… بهترین تقویم های رومیزی فقط در مورد بخاطر سپردن تاریخ و روز های هفته نیستند.

 

  • پاک یا گم نمی شوند

در حالی که ممکن است اپلیکیشن های تقویم مبتنی بر دستگاه های الکترونیکی خراب یا پاک شوند، می توانید اطمینان داشته باشید که این گزینه روی میزی تا زمانی که آنها را جابجا نکنید روی میز باقی می مانند.

 

  • نیاز به باتری ندارند

در حالی که اپلیکیشن ها برای کار کردن نیاز به باتری دارند، شما می توانید بدون نگرانی از تمام شدن باتری، از تقویم روی میزی هر روز و همیشه استفاده نمایید.

 

  • مناسب برای داشتن تصاویر بزرگتر

برخی افراد برای برنامه ریزی نیاز به داشتن تصاویر بزرگتر و نگاه کردن به نوشتار فیزیکی دارند. اگر شما هم این عادات را دارید، ما تقویم روی میزی را به شما پیشنهاد می دهیم. این تقویم های رومیزی شما را مجبور می کنند تا صفحات را ورق بزنید که ببینید روزهای جدید چه چیزی را برای شما به ارمغان می آورند. بسیاری از این گزینه ها، شخصیتی خاص را برای جلوه دادن به میز شما می بخشند. در ادامه با منتخبی از مدل های تقویم رومیزی جذاب در سال 1400 همراه شما هستیم.

 

تقویم رو میزی “در یک نگاه”

یک تقویم ساده می خواهید؟ روش مینیمالیستی را بکار گرفته و از تقویم های کلاسیک استفاده کنید. چه برای دفتر کار خود چه برای خانه و حتی برای پیگیری وقایع روزانه خود، چیزی وجود ندارد که با این تقویم نتوانید آن را ثبت و بررسی کنید. این تقویم بیش از 4500 رای پنج ستاره آمازون را در کار نامه خود دارد. همچین دارای فضای اضافی یادداشت برای هر ماه می باشد. این گزینه علاوه بر داشتن تاریخ های کلیدی مشخص شده، از کاغذ های با کیفیت بالا برخوردار است که جوهر روی آن پخش نمی شود تا همه چیز تمیز و شفاف باقی بماند.

 

مدل های تقویم رومیزی
انواع مدل های تقویم رومیزی

تقویم های رو میزی کوچک

“به صرفه و اقتصادی”

این تقویم های مینیمالیستی، ابعاد کوچکی دارند، پس در مواقعی که میز کار شما شلوغ و بهم ریخته می شود، می توانید به راحتی تاریخ را نگاه کنید.
با وجود اینکه بهترین گزینه برای یادداشت و یادآوری نیستند، اما همچنان یک تقویم جمع و جور است که هر زمان نیاز داشتید می توانید آن را بچرخانید و تاریخ را مشاهده نمایید. به علاوه این مدل های تقویم رومیزی، طرح و رنگ های جذابی دارند، به این معنی که انتخاب آن ها می تواند هماهنگی بالایی با دکوراسیون دفتر کار شما داشته باشد.

 

مدل های تقویم رومیزی
مدل های تقویم رومیزی متنوع و جذاب

تقویم رومیزی فلزی

“ظاهری خشن و متفاوت”
ظاهر منحصر به فرد و جذاب این تقویم باعث انتخاب به عنوان یکی از مدل های تقویم رومیزی پرفروش شده است جنس سرد و خشن این محصول معمولا مورد استقبال جوانان است و فضایی متفاوت به دفتر کار یا منزل و اتاق شخصی شما می دهد این نوع تقویم، بهترین گزینه برای افراد خاص پسند است.

 

مدل های تقویم رومیزی
مدل های تقویم رومیزی جالب و خلاقانه

تقویم مدیریتی

“بهترین چیدمان”

هرآنچه از یک تقویم رو میزی می خواهید از برنامه ریزی کاری تا برنامه های مربوط به مدرسه، در تقویم رومیزی مدیریتی جا داده شده است.
صفحات بزرگ ماهانه با فضای کافی برای یادداشت ها، همچنین فضای اضافی یادداشت برای پروژه ها و امور روزمره از خصوصیات بارز این تقویم است. همچنین، این گزینه دارای کاغذهای یادداشت کوچک است که قابلیت جدا شدن دارند.

 

مدل های تقویم رومیزی
انواع تقویم رومیزی شیک و جذاب

تقویم رومیزی مکعبی

“جذاب و همیشگی”

تقویم رومیزی مکعبی در ابعاد مختلف مناسب برای منزل، اتاق کار و اداره هدیه ای مناسب است که حسن سلیقه شما را می رساند. در کنار زیبایی این نوع تقویم با استفاده از چوب، حس دلنشینی به شما می دهد و نکته قابل تامل استفاده همیشگی از این نوع تقویم است.

 

مدل های تقویم رومیزی
مدل های تقویم رومیزی رایحه دار و خوشبو

تقویم رومیزی رایحه دار

“حس ناب”

تقویم رومیزی چوبی همراه با رایحه های مختلف از جمله قهوه ، گل و… که بی شک یکی از جذاب ترین تقویم های رومیزی به حساب می آید. این تقویم علاوه بر زیبایی منحصر به فرد رایحه ی بسیار دلنشین دارد که حس زندگی را در فرد مقابل زنده می کند.

 

مدل های تقویم رومیزی
مدل های تقویم رومیزی با طراحی سنتی و زیبا

تقویم رومیزی همراه با برگه یادداشت

“زیبا و ساده”

بی شک یکی از پراستفاده ترین تقویم های رومیزی است که علاوه بر زیبایی، پسیار کاربردی می باشد و به کاربران این امکان را می دهد اتفاق های مهم روزانه خود را یادداشت کنند.

 

مدل های تقویم رومیزی
تقویم رومیزی چوبی و شکیل

 

همین طور برای سفارش تقویم رومیزی 1401 به صفحه تقویم رومیزی مراجعه کنید

سخن آخر

تقویم های رومیزی، علاوه بر کاربردی که دارند می توانند به عنوان یک اکسسوری، میز شما را زیباتر و شیک تر جلوه دهند. در این مقاله، 7 مورد از طراحی های جالب تقویم رومیزی را به همراه عکس توضیح دادیم که می توانید بر اساس نیاز و موقعیت، از آنها استفاده کنید. امیدواریم، که پس از خواندن این مقاله، بتوانید تقویم مناسب خود را انتخاب کنید.

شما از کدام مدل تقویم رومیزی استفاده می کنید؟

به نظر شما، کدام مدل تقویم ظاهر جذاب تری دارد؟

RELATED ARTICLES

پر بازدید تررین ها

با ما تماس بگیرید