شنبه , 1 اردیبهشت , 1403

مشاوره رایگان: 09121553166 | 02122010070 |

خانههدایا تبلیغاتیآیا خرید فالوور فیک تاثیری در افزایش فروش اینستاگرامی دارد ؟

آیا خرید فالوور فیک تاثیری در افزایش فروش اینستاگرامی دارد ؟

خرید فالوور فیک
ربات خرید فالوور فیک

 

امروزه، اینستاگرام به یکی از بزرگترین قطب های تبلیغات تبدیل شده است. تعداد بالای کاربران، رایگان بودن این پلتفرم و بازدهی بالا تبلیغات، از دلایل محبوبیت این اپلیکیشن در دنیای تبلیغات است. بنابراین، بسیاری از افراد و کسب و کارها، با هدف کسب درامد، تبلیغات یا گسترش بیزینس خود از اینستاگرام استفاده می کنند. دیده شدن در اینستاگرام و افزایش دنبال کننده یا اصطلاحا “فالوور” با تولید محتوای اصولی و فعالیت مداوم به دست می آید. یکی از راه های ساده و سریع برای افزایش دنبال کننده های پیج ها، خرید فالوور فیک و غیرواقعی است. این دنبال کننده ها، حساب های کاربری هستند که تنها برای بالا بردن تعداد دنبال کننده، لایک و ویو صفحه های اینستاگرام کاربرد دارند.

در ادامه با مجله اینترنتی واژه گستر همراه باشید تا به بررسی تاثیر فالوور فیک در بازدهی پیج و پاسخ به سوال ” فالوور فیک بخریم یا نه؟ ” بپردازیم.

 

بررسی فالوور فیک و نحوه کار الگوریتم اینستاگرام!

 

الگوریتم اینستاگرام، به طوری طراحی شده که مخالف خرید فالوور فیک می باشد. در این الگوریتم، نمایش پست ها بسته به سیگنال هایی مشخص شده است. الگوریتم پست ها را با فشار دادن پست هایی که بیشتر به بالای صفحه مربوط می شوند اولویت بندی می کند تا از حداکثر دید آنها اطمینان حاصل شود. در ژوئن 2018 ، اینستاگرام اطلاعات مربوط به عوامل مختلفی را که الگوریتم در اولویت بندی محتوا در نظر می گیرد به اشتراک گذاشت.

عوامل اصلی عبارتند از:

 

  • رابطه کاربر

اینستاگرام از تعاملات کاربران برای تعیین محتوای یک کاربر خاص استفاده می کند. کاربرانی که با محتوای پست های خاص ارتباط برقرار می کنند، بیشتر محتویات یکسانی را می بینند. به این ترتیب، اینستاگرام با ایجاد شهرت آنلاین، مشارکت مکرر و ارسال مستمر ابزارهای ضروری برای بازاریابی تأثیرگذار را می سازد.

  • علایق کاربر

علایقی که کاربر هنگام تعامل با دیگران نشان می دهد باعث می شود که در اکسپلور اینستاگرام، حساب ها و پست های مشابه را مشاهده کند. کاربرانی که به علایق و محتوای مشابه مشغول هستند، احتمال مشاهده پست های مرتبط را زیاد دارند.

  • ارسال مجدد

اگرچه اینستاگرام یک خوراک زمانی را در اولویت قرار نمی دهد تا جدیدترین پست ها را به بالا برساند، زمان بندی ها همچنان یک ویژگی مرتبط باقی می مانند. این پلتفرم از پست های اخیر در بالا حمایت می کند در حالی که ممکن است پست های قدیمی تر در فید پایین تر باشند.

خرید فالوئر فیک2
تاثیر فالوئر فیک

انواع فالوورهای جعلی

 

اینستاگرام دو نوع دنبال کننده جعلی دارد. نوع اول موافقت می کند که در ازای دریافت مبلغی به لیست دنبال کنندگان جعلی اضافه شود. کاربران به شخصی اجازه می دهند تا آنها را به لیست دنبال کنندگان خود اضافه کند، افرادی که شاید هزاران نفر را شخصاً نمی شناسند و علایق متفاوتی دارند. در حالی که آنها هر مقدار که می توانند بلعیدند، مطمئناً در منافع کاربر شرکت نمی کنند و تبلیغ نمی کنند. دنبال کنندگان جعلی هرگز پست ها را مشاهده نمی کنند و به هیچ وجه با کاربر در ارتباط نیستند، زیرا هیچ علاقه مشترکی ندارند.

 

نوع دوم فالوورهای جعلی، ربات ها هستند ، یعنی افراد واقعی نیستند. ربات یک برنامه مستقل است که برای رفتار و تعامل با کاربران واقعی به روشی خاص طراحی شده است. از نظر تئوری، برخی از ربات ها می توانند اقدامات بی معنی و خودکار انجام دهند، یا در مورد پست اینستاگرام اظهار نظر کرده و درگیر آن شوند. با این حال، این تعاملات هیچ معنایی ندارند؛  زیرا رباتها فکری ندارند. برخی ممکن است با استفاده از هوش مصنوعی ایجاد شوند، اما برنامه ریزی نشده اند که از یادگیری عمیق برای یادگیری محتوای کاربر استفاده کنند. بنابراین، برخی از مشارکت ها می تواند گمراه کننده باشد و بیشتر به ضرر برسد تا مفید!

 

تاثیر فالوورهای غیر واقعی بر عملکرد اینستاگرام

 

  • تعامل پایین

انسانها بسیار قابل پیش بینی هستند و بنابراین الگوی تعامل مشابهی را نشان خواهند داد. همه حساب های اینستاگرام دارای الگوی تعامل منحصر به فرد هستند. به دست آوردن لیستی از فالوورهای فیک ممکن است باعث شود حساب کاربری با نرخ تعامل مورد انتظار متوقف نشود. یک حساب دارای فالوورهای جعلی به طور کلی میانگین مشارکت قابل توجهی متفاوت از معمول نشان می دهد؛ زیرا فالوورهای جعلی عموماً به هیچ وجه درگیر نمی شوند و میزان تعامل را پایین می آورند. حسابی با ده هزار دنبال کننده اما فقط 100 نفر فعال می توانند نگرانی های مخاطبان مورد نظر را افزایش دهند. برخی از پیروان جعلی ممکن است متوجه مشکل مشارکت شوند و از ربات هایی استفاده کنند که نظرات بی معنی و جعلی برای افزایش سطح تعامل ایجاد می کنند، بنابراین پیروان قانونی را می ترساند.

  • افزایش احتمال ارسال هرزنامه ها

خرید فالوورهای جعلی به این معنی است که کاربر باید یک آدرس ایمیل به اشتراک بگذارد. انجام این کار باعث افزایش هرزنامه کاربر و تلاش های هنرمندان دروغگو می شود. در واقع ، اکثر افرادی که به عنوان دنبال کننده در استخدام ظاهر می شوند، این کار را برای دلخوری آدرس ایمیل انجام می دهند. همچنین پذیرفتن یک دنبال کننده جعلی باعث می شود که اسپمرها به سایر پیروان قانونی دسترسی داشته باشند. آنها می توانند از این پلتفرم برای ارسال نظرات هرزنامه در تلاش برای فریب بیشتر کاربران اینستاگرام به بازدید از پروفایل ها یا وب سایت های مخرب استفاده کنند. بعدا، برخی ممکن است کاربر را برای جلوگیری از پیام ها و نظرات کلاهبرداری دیگر دنبال کرده و در نتیجه تعداد پیروان واقعی کاهش یابد. برای مطابقت با استانداردهای اخلاقی صفحات وب، الزامات سرویس خراش وب را بررسی کنید.

  • دنبال کنندگان جعلی نمی توانند خدمات یا محصول را تبلیغ کنند

فالوورهای جعلی برای خدمات یا محصول هزینه نمی کنند. فالوئرها افراد واقعی و بدون بهره هستند یا ربات (که به هر حال نمی توانند پول خرج کنند) ، نتیجه یکسان است. آنها هزینه نمی کنند و این به معنی بازخورد صفر است ، چه مثبت باشد چه بحرانی. بنابراین ، نرخ تعامل نامشخص است.

  • اعتبار را از بین برد

برای اکثر کاربران ، بررسی حساب با فالوورهای جعلی نسبتاً آسان است. شناسایی حسابها برای مارکها و افرادی که به دلایل نفوذ به دنبال آنها هستند بسیار آسان است – بنابراین ، کاربری که عمداً دنبال کنندگان جعلی به دست می آورد بعید است که یک تأثیرگذار معتبر باشد. در نهایت ، سایر افرادی که از این حساب برای تبلیغ خدمات و مارک های خود استفاده می کنند ، در اعتبار آن شک کرده و سوالاتی را در مورد اخلاق کاربر ایجاد می کنند. در نتیجه افراد بیشتری حساب های معتبرتر را انتخاب می کنند.

خرید فالوور فیک3
نتیجه خرید فالوئر فیک

 

فالوور فیک چه تاثیری در کسب و کار ما دارد ؟

 

کاربران همیشه به اینفلوئنسرهایی با تعداد فالوور بالا توجه دارد.  کم بودن تعداد مخاطبین یعنی مخاطب اندک و جایگاه پایین تر. این امر باعث میشود که کاربرانی که به تازگی وارد پیج مورد نظر می شوند بدون توجه به محتوا از روی تعداد کم فالوور آن را ترک کنند. ما برای اینکه بتوانیم محتوا و محصولمان را به مشتری عرضه کنیم باید اول از همه برندمان  را جذاب  و مشهور جلوه دهیم. وقتی مخاطب ببیند که تعداد کاربران زیادی برند مورد نظر را دنبال می کنند کنجکاوی بیشتری به خرج می دهد. و برای تعاملات بعدی با آن برند اعتماد بیشتری خوهد داشت.

در حالی که  هدف اصلی استفاده از بیچ  با  دنبال کننده بالا پیدا کردن اطلاعات بیشتر و شناخت بهتر مخاطب به منظور فروش است. یعنی اینکه ما بتوانیم نیاز های کاربران را بهتر بشناسیم و دقیقا نیازش را در مقابلش قرار دهیم  و در نتیجه مشتری حقیقی برای تجارتمان پیدا کنیم. در حالی که استفاده از فالوور فیک یعنی هیچ فروشی صورت نخواهد گرفت. زیرا فالوورهای فیک علاقه ای به محتوای صفحه ی ما ندارند و هیچ بازخورد از آن ها برنمی گردد.

این یعنی در نهایت خرید فالوور فیک در اینستاگرام باعث وارد آمدن آسیب جدی به تجارت ما خواهد شد. زیرا کاربران تمایلی به خرید از صفحاتی که فالوور زیاد ولی فیک دارند، ندارند. واین یعنی شکست کسب و کار ما و از آن طرف ماجرا اینستاگرام هم تمایلی به نمایش دادن صفحات با کاربران فیک ندارد و این خود می شود نرفتن به اکسپلور و عدم بازدید صفحه شما و کاهش تدریجی میزان کاربران شما در اینستاگرام.

 

RELATED ARTICLES
1 1 رای
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پر بازدید تررین ها

با ما تماس بگیرید