شنبه , 1 اردیبهشت , 1403

مشاوره رایگان: 09121553166 | 02122010070 |

خانههدایا تبلیغاتیآیا تقویم های چاپی منسوخ شده اند؟

آیا تقویم های چاپی منسوخ شده اند؟

آیا شما از تقویم چاپی استفاده می کنید؟ زندگی شلوغ امروزی ما حول تاریخ ها، زمان ها و قرارها می چرخد، بنابراین در این عصر توسعه دیجیتالی می توان به راحتی تصور کرد که تقویم های چاپی سنتی چیزی از گذشته هستند. اکثر ما از تقویم دیجیتالی، تلفن هوشمند یا تبلت خود استفاده می کنیم و برای به خاطر سپردن تاریخ ها، بررسی قرارهای آینده و غیره به آنها (به طور عمده، در مورد من) متکی هستیم.

اما تحقیقات نشان داده است که هنوز در بسیاری از خانه ها تقویم های چاپی وجود دارد و محل کار تقویم چاپ شده معتبر تر است. برخی از مطالعات نشان می هند که یک نسل دیگر لازم است تا تقویم ها به طور کامل الکترونیکی بشوند ولی حتی در آن صورت، تقویم های چاپ شده همیشه یک مورد جالب و دلپذیر خواهند بود که هنگام مواجهه با چالش های روز می توان توجه خود را به آن جلب کرد.

بنابراین اگرچه تقویم های فیزیکی مطمئناً یادآور گذشته هستند، اما به نظر می رسد ما هنوز به هیچ وجه آماده رها کردن آنها نیستیم. در واقع به نظر می رسد تقویم های چاپ شده یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین اقلام تبلیغاتی موجود است!

جدا از برنامه های کاربردی تقویم های چاپی، آنها راهی مقرون به صرفه برای افزایش محیط خانه یا محل کار هستند. بسیاری از آنها حاوی تصاویر باورنکردنی از طبیعت و مناظر خیره کننده هستند که یا در آنجا بوده ایم و برای ما خاطره انگیز است یا به دنبال رفتن به آن هستیم، جلوی ما هستند و به دیوارها یا میزهایی که در غیر این صورت ساده ، سرد و خسته کننده هستند رنگ و زیبایی می بخشند. تقویم چاپی به باتری یا منبع تغذیه نیازی ندارد، اشکالی پیدا نمی کند که آن را خراب کرده یا آن را به طور کامل حذف کند، هر زمان که به آن نگاه کنید تاریخ های مهم شما برجسته باقی می مانند.

تقویم چاپی
تقویم های چاپی رومیزی

آیا تقویم های کاغذی با وجود عصر دیجیتالی دوام می آورند؟

 

در عصر تلفن های هوشمند و اینترنت ، ممکن است فکر کنید عمر تقویم های کاغذی، اما داده ها چیز دیگری را نشان می دهد. آنها نه تنها از انقلاب دیجیتال جان سالم به در برده اند ، بلکه فروش برخی از تقویم های چاپی افزایش یافته است. یکی از ویژگی های جذابی که مردم طرفدار آن هستند، شخصی سازی است. شما می توانید تقویم های چاپی چه رومیزی و چه دیواری را با توجه به دکوراسیون و رنگ های موجود در محل کار یا منزل هماهنگ کنید که در تقویم های موجود در گوشی همراه و تقویم های دیجیتالی کمتر دیده می شود. تقویم های چاپی و سنتی به این همچنان محبوب هستند زیرا می توانند کاربرد و زیبایی را در کنار هم داشته باشند و می توان از آنها در کنار تقویم های دیجیتال استفاده کرد.

یکی دیگر از محبوبیت های تقویم های چاپی این است که، استفاده از آنها بسیار ساده و سریع است که با یک نگاه می توان تمام اطلاعات تقویم را مشاهده کرد. ممکن است به نظر برسد که یک محصول چاپی می تواند در عصر دیجیتال پیشرفت کند. اما تداوم موفقیت برخی از تقویم های کاغذی نشان دهنده کتاب های چاپی است ، صنعتی که چندین سال پیش با این احتمال بسیار واقعی مواجه بود که کتاب های الکترونیکی از انواع چاپ شده بیشتر فروش کنند. در عوض ، نظرسنجی Pew در پاییز امسال نشان داد که اکثر خوانندگان هنوز مطالب خواندنی خود را که روی کاغذ چاپ می شوند ترجیح می دهند.

با این حال ، محبوبیت برخی از تقویم ها چه رومیزی و چه آنهایی که روی دیوار آویزان هستند کاهش یافته است و این بخاطر افزایش ابزار دیجیتالی مانند تلفن های همراه، رایانه ها و تبلت ها است.

حتما بخوانید: طراحی های مختلف و جالب  تقویم های رومیزی!

ولی هنوز یک نقطه ی روشن در مورد تقویم های چاپی وجود دارد:

تبلیغات

شرکت ها همچنان تقویم های کاغذی را به عنوان یک وسیله تبلیغاتی موثر با جذابیت بازار انبوه در نظر گرفته اند. مطالعات نشان داده است که 82 درصد از دریافت کنندگان از دریافت تقویم به عنوان هدیه رایگان لذت می برند و 70 درصد قصد دارند با شرکتی که تقویم را ارائه می دهد تجارت کنند.

شما با استفاده از تبلیغات چاپی، مخصوصا تقویم، می توانید همیشه در مقابل چشمان مردم باشید و همیشه در حال جذب مشتری و به همین دلیل، با اینکه تقویم های دیجیتالی بسیار پیشرفته تر هستند، فضایی را اشغال نمی کنند و به راحتی حمل می شوند، ولی یک عیب بزرگ دارند:

حواس پرتی

شما در زمان استفاده از تقویم های دیجیتال، با عوامل مختلفی حواستان پرت می شود مانند: اعلان ها، پیام ها، ایمیل ها و … و این دلیلی برای این است که بهترین گزینه برای تبلیغ، تقویم های چاپی هستند.

یاد آوری بهتر برنامه ها

گفته شده است هرچه بیشتر چیزی را ببینید یا بنویسید ، یادآوری آن بهتر خواهد بود. تقویم های کاغذی  می توانند در این زمینه کمک کنند.

وقتی مجبور می شوید جلسات و قرارهای مهم دیگر را یادداشت کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که آنها را به خاطر بسپارید. همچنین به کمک این ابزار می توانید سایر جزئیات مهم در مورد برنامه ی خود را به خاطر بسپارد.

تقویم های چاپی
تقویم های رومیزی و چاپی

ضبط اطلاعات اضافی

آیا تا به حال خواسته اید برنامه  ها ی را در تقویم آنلاین خود یادداشت کنید؟  گاهی اوقات تقویم کاغذی برای چنین مواردی بهتر است.

اگر تقویم هایی را در محل کار خود با بیش از یک نفر به اشتراک می گذارید، ممکن است نخواهید که آنها جزئیات خاصی را بدانند. با این حال ، ممکن است لازم باشد اطلاعات اضافی را نیز در جایی ثبت کنید.

اینجاست که تقویم کاغذی مفید است. می توانید یادداشت ها را با جزئیات یادداشت کنید و فقط برای چشم خود نگه دارید.

سخن آخر

برخی افراد علاقه دارند تقویم کاری و شخصی خود را از یکدیگر جدا کنند. در این صورت ، داشتن تقویم آنلاین برای کار و تقویم کاغذی برای خانه مفید است.

به عنوان مثال ، اگر از تقویم های مشترک در محل کار استفاده می کنید، ممکن است از شما تقاضا شود که یک تقویم آنلاین داشته باشید. اما اگر تقویم کاغذی را ترجیح می دهید، می توانید از آن برای قرارها و فعالیت های شخصی استفاده کنید. به این ترتیب می توانید تاریخ تولدها و سالگردها و موارد دیگر را پیگیری و یادداشت کنید.

شما می توانید به هر دو از خانه یا محل کار دسترسی داشته باشید که به شما امکان می دهد تقویم های خود را هماهنگ کنید. در عین حال ، خانواده به رویدادهای کاری دسترسی ندارند و همکاران کار نیز چیزهای خانواده را نمی بینند.

RELATED ARTICLES
0 0 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پر بازدید تررین ها

با ما تماس بگیرید