سه شنبه , 21 فروردین , 1403

مشاوره رایگان: 09121553166 | 02122010070 |

خانههدایا تبلیغاتیانتخاب تقویم مناسب، دیواری، رومیزی، یا جیبی؟

انتخاب تقویم مناسب، دیواری، رومیزی، یا جیبی؟

انتخاب تقویم مناسب، می تواند برای استفاده در موقعیت های گوناگون بسیار کاربردی باشد. کاربرد تقویم برای افراد مختلف، متفاوت است و هر کسی به نوعی از آن استفاده می‌کند. تاریخ روز برای برخی اهمیت بسیار دارد. اینکه امروز چه روزی است و چند روز تا تاریخ موعود باقی مانده؛ اما گروهی دیگر توجهی به عدد روزها و ماه‌ها و سال‌ها ندارند و اهمیت زیادی برای این موضوع قائل نیستند.

 

انتخاب تقویم
انتخاب تقویم

 

گروه اول مدام در حال حساب و کتاب روزهای سال و ماه هستند و لحظه‌شماری می‌کنند تا به روز تعیین شده برسند و کاری را که می‌خواهند و دوست دارند، انجام دهند.

جایگاه تقویم در مدل ذهنی هر کس متفاوت از دیگری هست. شاید بسیاری توجه به تقویم و شمردن روزها را شکلی از داشتن نظم تلقی کنند ولی برخی دیگر این امر را کاری بیهوده و بی‌اهمیت تلقی کنند.

بر اساس همین مورد می‌توان بسیاری از ارزش‌ها، اولویت‌ها و سبک زندگی افراد را شناسایی کرده و به آن‌ها پی برد.

البته برای تنظیم قرارها و همچنین مشخص کردن مبدأ و مقصد زمانی و سایر مختصات زمانی، استفاده از تقویم و توجه به روزهای سال و ماه و هفته اجتناب ناپذیر است..

موضوع مهم این است که در این میان برخی روزهایی خاص از تقویم را برای لذت بردن، برای شاد بودن، برای زندگی کردن یا هر چیز خوب دیگری علامت می‌زنند و هر روزشان را با امید به رسیدن به آن روزها سپری می‌کنند و بدترین لحظات را با این انگیزه می‌گذرانند. به همین علت، انتخاب تقویم مناسب و باتوجه به نیاز شما، از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتخاب تقویم
انتخاب تقویم

 

انتخاب تقویم مناسب

شما تصمیم گرفته اید که روی برخی تقویم های تبلیغاتی سرمایه گذاری کنید (ایده خوب!)، اما اکنون باید بین تقویم های دیواری، تقویم های رومیزی و تقویم های جیبی یکی را انتخاب کنید. در اینجا مواردی را که هنگام سنجش گزینه های خود باید در نظر داشته باشید، را بررسی می کنیم.

تقویم های دیواری

تقویم های دیواری چندین ویژگی را ترکیب می کنند:

نمای سریع، فضایی برای نوشتن در قرارها و یادداشت ها و مجموعه ای حتی بزرگتر از موضوعات.

 

بیشتر بخوانید: برای خرید و سفارش تقویم رومیزی 1401 به صورت چاپ اختصاصی کلیک کنید.

 

تقویم های دیواری برای این نوع افراد و موقعیت ها بسیار مناسب است:

  • هنگامی که می خواهید هدیه ای با موضوع به اشتراک بگذارید. تقویم های دیواری دارای طیف وسیعی از موضوعات محبوب هستند که مطمئناً نیازهای شما را برآورده می کنند.
  • مشتریان شما معمولا بخشی از یک خانواده شلوغ هستند که در آن فعالیت های زیادی در جریان است، بنابراین داشتن بیش از یک تقویم منطقی است.
  • حتی اگر افراد تقویم های شخصی خود را داشته باشند (به عنوان مثال در تلفن های هوشمند خود)، امکان مشورت با یک تقویم مرکزی که همه افراد اطلاعات خود را در آن ثبت می کنند بسیار مهم است.
  • همه آشپزخانه ها به تقویم دیواری احتیاج دارند، تقویمی که بتواند همه افراد خانواده را در مورد رویدادهای مختلف که هر روز اتفاق می افتد آگاه کند.

    انتخاب تقویم
    انتخاب تقویم

تقویم های رومیزی

همانطور که از نام آن مشخص است، این تقویم ها برای میزهای اداری (چه در محل کار و چه در خانه) عالی هستند. مردم معمولاً هنگام انجام کارهای روزانه خود، این تقویم ها را بر روی میز خود می گذارند تا به راحتی بتوانند به آنها دسترسی داشته باشند.

 

 

در دسته بندی تقویم های رومیزی، می توانید از چندین سبک انتخاب کنید:

تقویم های بزرگ جای مخصوصی برای نوشتن دارند که می توانید روی آنها بنویسید، که این امکان برای برنامه ریزان و افرادی که زیاد یادداشت می کنند بسیار کاربردی است، که می توانند با یک نگاه سریع موضوعات مهمی که یادداشت کرده اند را ببینند و همچنین فضای بسیار کمی هم اشغال شده است.

انتخاب تقویم مناسب، تقویم رومیزی

  • افرادی که به تازگی از نماینده فروش شما بازدید کرده اند. نماینده شما می تواند این تقویم را به عنوان تشکر از طرف شما تقدیم کند. اگر مشتری در یک دفتر کار است، احتمال بالایی وجود دارد که تقویم به میز کار آن ختم شود و افراد بتوانند روزها و روزها اثرات شما را مشاهده کنند.
  • اکثر افراد بیش از 40 ساعت در هفته را پشت میز کار خود می گذراندو این شامل شما و کارکنانتان هم می شود، و برای همین تقویم رومیزی برای این افراد دارای کاربرد زیادی است.
  • تقریبا برای تمام افراد می تواند مفید باشد. زیرا هم فضای کمی را اشغال می کند و هم دارای تنوع زیادی از نظر موضوع است و در همه جا می تواند کارایی داشته باشد.

    انتخاب تقویم
    انتخاب تقویم

انتخاب تقویم مناسب، تقویم جیبی

تقویم های جیبی برای افرادی که دائما در حال تحرک هستند عالی است. این تقویم ها به راحتی در کیف های بزرگ و کوچک قرار می گیرند. آنها برای افرادی که به سادگی نیاز به یادآوری رویدادها و قرارها دارند و نه یک عالمه جزئیات، ایده آل هستند.

بعلاوه، تقویم های جیبی بر خلاف رایانه شما مقاوم در برابر خرابی هستند.

انتخاب تقویم
انتخاب تقویم

تقویم های جیبی می توانند هدایایی ایده آل برای افراد زیر باشند:

  • مصرف کننده هایی که ترجیح می دهند زندگی شخصی خود را از زندگی کاری خود جدا کنند. به عنوان مثال، شاید آنها یک تقویم جداگانه و پیچیده تر برای ثبت تمام فعالیت های خانواده می خواهند. مانند تمرینات فوتبال بچه ها و سالگرد ازدواج همسر شوهر.
  • والدینی که در خانه هستند می خواهند راهی آسان برای ثبت رویدادهای متعدد برای بچه ها داشته باشند. از جمله یادآوری چکاپ های پزشکی تا یادآوری کلاس ها تمرین ها.
  • سالمندانی که تقویم های فیزیکی را دوست دارند و چیزی جمع و جور تر از تقویم دیواری یا رومیزی را ترجیح می دهند.
  • موکلین، مشتریان و کارکنانی که برای ارائه تقویم های جیبی رایگان در پایان سال به شرکت شما تکیه کرده اند.
RELATED ARTICLES
0 0 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پر بازدید تررین ها

با ما تماس بگیرید