چهارشنبه , 22 فروردین , 1403

مشاوره رایگان: 09121553166 | 02122010070 |

خانهتبلیغات محیطیکاتالوگ و بروشور

کاتالوگ و بروشور

تفاوت کاتالوگ و بروشور

کاتالوگ و بروشور هردو، اطلاعاتی درباره شرکت، محصولات و خدمات ارائه می دهند. با یان حال تفاوت هایی بین آن ها وجود دارد. تفاوت کلیدی بین کاتالوگ و بروشور این است که کاتالوگ شامل تمام محصولات و خدمات ارائه‌ شده توسط یک شرکت است در حالی که بروشور اطلاعاتی درباره شرکت و تعدادی از محصولات و خدمات گلچین شده را نشان می‌دهد.

کاتالوگ و بروشور

کاتالوگ چیست؟

کاتالوگ یک ابزار تبلیغاتی همانند دفترچه است که در رابطه با محصولات یک شرکت به صورت کامل و جامع به صورت لیست وار به ما اطلاعات می دهد. در واقع کاتالوگ به صورت جامع تمام محصولات و خدمات شرکت را به همراه عکس و توضیحات برای افراد شرح می دهد، این به این معنی است که مخاطبان به راحتی می توانند با تمام کارها و محصولات شرکت آشنا شوند و به راحتی از ساده ترین راه با ماهیت شرکت آشنا شوند.

کاتالوگ و بروشور

بروشور چیست؟

بروشور نیز مانند کاتالوگ یک ابزار تبلیغاتی است که اطلاعاتی درباره شرکت و محصولات آن به ما ارائه می دهد اما با این تفاوت که از بروشور برای انتقال جزئی اطلاعات استفاده می شود.

کاتالوگ و بروشور نیز از انواع تبلیغات هستند. ست هدایا، جاسوئیچی، ساعت دیواری و رومیزی و… از انواع ابزارهایی هستند که برای تبلیغات استفاده می شوند.

کاتالوگ و بروشور
RELATED ARTICLES
0 0 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پر بازدید تررین ها

با ما تماس بگیرید