یکشنبه , 13 اسفند , 1402

مشاوره رایگان: 09121553166 | 02122010070 |

خانههدایا تبلیغاتی3 مورد از بهترین ساعت های دیواری و رومیزی

3 مورد از بهترین ساعت های دیواری و رومیزی

بهترین ساعت های دیواری و رومیزی

هنگامی که اسم ساعت را می شنوید فرقی نمی کند در کجا هستید ذهن شما مملو از انواع مختلف ساعت با برند های مختلف می شود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و وجود گوشی های هوشمند که نشان دادن زمان کاره بسیار ساده ای برای این گوشی ها است ساعت نقش مهمی را در زندگی افراد ایفا می کند.

شاید این سؤال برای شما پیش آید که چرا؟!

در حال حاضر از انواع بهترین ساعت های دیواری و رومیزی صرفا جهت دکوراسیون استفاده می شود و جنبه زینتی دارند. این ساعت ها جلوه زیبای به محیط کار یا منزل شما می دهند و به علت تنوع بسیاری که دارند می توانید با هر سلیقه ای آن ها را با محیط زندگی یا محل کار خود هماهنگ کنید.ساعت های دیواری و رومیزی در طرح ها و متریال های مختلفی در ابعاد گوناگون برای تمام سلیقه ها تولید می شوند.

انواع ساعت رومیزی
ساعت رومیزی

انواع ساعت های دیواری و رومیزی

امروزه ساعت ها مطابق سلیقه افراد در انواع مختلفی تولید می شوند و جنس این ساعت ها بسته به سفارس مشتری متفاوت است. از انواع ساعت های دیواری و رومیزی می توان به ساعت های چوبی، دکوراتیو، دیجیتالی، فانتزی و… اشاره کرد که بسته به سلیقه مشتری و محلی که برای نصب ساعت انتخاب کرده اند خریداری می شوند.

انواع ساعت رومیزی
ساعت رومیزی
ساعت دیواری

ساعت های کلاسیک

ساعت های کلاسیک عموما با طرح های چوبی و فلزی ساخته می شوند و با استفاده از عقربه زمان را به اطلاع افراد می رسانند. این ساعت ها بیشتر برای منازل خریداری می شوند، زیرا ست کردن این ساعت ها با دکوراسیون منزل راحت تر از انواع دیگر ساعت ها است. این ساعت ها عموما با طرح های خاص و سنگین که دارند زیبایی دو چندانی به دکوراسیون شما می دهند ساخته می شوند.

در میان علاقه مندان به ساعت های قدیمی و کلاسیک افرادی هستند که هنوز عاشق  ساعت های پاندول دار هستند و همچنان جابه جایی پاندول ساعت برای آن ها لذت بخش است.

ساعت رومیزی زیبا

ساعت های دیجیتالی

ساعت های دیجیتالی نوعی بروز از ساعت ها هستند که در ساخت آن ها از عقربه استفاده نشده است و اعداد توسط ارقام دیجیتالی نشان داده می شوند. این ساعت ها اکثرا از انواع ساعت های رومیزی هستند و فقط ساعت نیستند بلکه نمایانگر تاریخ، هشدار برای بیداری و… هستند و برای محل کار، اتاق خواب و … مناسب هستند.

ساعت رومیزی
انواع ساعت رومیزی
ساعت رومیزی
ساعت های دیواری

ساعت های فانتزی

این ساعت ها نوعی دیگر از ساعت ها هستند که با اشکال هندسی زیبا طراحی شده اند و عموما مورد پسند کودکان و افرادی که علاقه به موضوع خاصی  مانند: انیمیشن، انواع گیم ها و… دارند قرار می گیرد.

در میان این ساعت ها، ساعت های مچی نیز وجود دارند که ویژگی های منحصر به فردی دارند و از محبوبیت فراوانی برخوردار هستند.

بهترین ساعت های دیواری و رومیزی زیبا
ساعت دیواری
ساعت دیواری
RELATED ARTICLES
0 0 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پر بازدید تررین ها

با ما تماس بگیرید