جمعه , 7 اردیبهشت , 1403

مشاوره رایگان: 09121553166 | 02122010070 |

خانهبیلبورد در مشهد

بیلبورد در مشهد

(Updated on 5/22/2021)

( به روز شده در 1/3/1400 )

اجاره بیلبورد در مشهد

بیلبورد در مشهد

آدرس: تهران ، خیابان ولیعصر ، روبروی صدا و سیما ، خیابان مهری ، بن بست سوسن یکم ، پلاک ۱۵ ، واحد ۹

دفتر مرکزی : ۷۰ ۱۰۰ ۲۲۰

کارگاه ساخت دکور جهت لوکیشن :  ۶۹ ۹۵ ۲۶ ۴۴

همراه : ۳۱۶۶ ۱۵۵ ۰۹۱۲       مهدی حاجی اسماعیلی

بیلبورد نزدیک حرم امام رضا و پل هوایی تبلیغاتی در مشهد اگر به دنبال مکانی برای تهیه بیلبورد در مشهد هستید کانون تبلیغاتی واژه گستر در این زمینه یاری گر شما خواهد بود. ما با تجربه ای به مدت ده سال همراه شما خواهیم بود تا بالاترین نتیجه را در جهت موفقیت خود کسب کنید. قبل از پرداختن به هر موضوعی می خواهیم تعریف درستی از بیلبورد را به شما ارائه دهیم. واژه billboard به زبان انگلیسی می باشد که در بسیاری از کشورهای دنیا با همین نام خوانده می شود.

می توان گفت از لحاظ ساختاری یک صفحه بزرگ است که آنچه شما انجام می دهید را در کوتاهترین زمان ممکن وارد ذهن بیننده می کند. در واقع هرچه قدرت انتقال این مفهوم بالاتر باشد و سریع تر اتفاق بیفتد بیلبورد قوی تر عمل کرده است. بیلبورد معمولا در مکان های پرتردد، همچنین نزدیک پل هوایی ها، بین شهرها و … نصب می گردد به دلیل اینکه مخاطب آن مردم در سطح شهر هستند. پس انتخاب مکان پرتردد یکی از فاکتورهایی است که باید به آن بسیار توجه شود.

بیلبورد در مشهد

استفاده از بیلبورد در مشهد بسیار جواب می دهد. مشهد شهری است که به دلیل زیارتی بودن هرساله مهمان های زیادی را به سمت خود جذب می کند. زمانی که برای بیزینس و نشان دادن برند خود مشهد را انتخاب می کنید باید بدانید علاوه بر اینکه کلان شهر است و به طور عادی شلوغ می باشد افراد از شهرهای دیگر نیز در آن زیاد رفت و آمد دارند. به عبارتی شما نام تجاری خود را فقط در معرض دید ساکنین مشهد نگذاشته اید بلکه در معرض دید مردم شهرهای دیگر نیز قرار داده اید.

مخصوصا یکی از مکان های بسیار پر تردد نزدیک حرم امام رضا می باشد. به همین دلیل بر اساس تجربه ای که در این زمینه داریم یکی از مکان های مهم نصب بیلبورد نزدیک حرم امام رضا است. دلیل آن هم کاملا واضح می باشد بدون شک هر کسی می داند نزدیک حرم امام رضا در تمام روزهای سال بسیار شلوغ است و از این رو مکانی بسیار درست برای تبلیغ می باشد. زمانی که آن منطقه را برای نشان دادن کار خود انتخاب می کنید مطمئن باشید نتیجه ی بسیار خوبی را خواهید گرفت.

انواع بیلبورد ها

قطعا در سطح شهر بیلبوردهای مختلفی را تا به حال مشاهده کرده اید. معمولا در محل هایی مثل بزرگراه ها، پل هوایی ها و … از انواع مستطیلی آن استفاده می کنند تا به اندازه ی کافی وسعت دید را به مخاطب بدهد. نوع دیگر آن حالت عمودی یا مربع دارد. از این مدل بیلبوردها معمولا در مکان هایی که فضای کمتری وجود دارد استفاده می شود. این بیلبورد ها، در حالت کلی قسمت هایی مثل پایه، فریم بیلبورد، صفحه نمایش آگهی، رویه تابلو، سیستم نورپردازی و … دارند.

بنری که برای تبلیغ هر بیزینسی آماده اس بر روی قسمت آگهی یا همان صفحه نمایش که صاف و یکدست است، نصب می شود و در واقع این قسمت از بیلبورد همواره در حال تغییر کردن است. مادامی که بیلبورد را برای تبلیغ خود اجاره می کنید بنر خود را برای نمایش بر روی این قسمت نصب می نمایید. کلیپس هایی وجود دارد که بنر را در حالت صاف و مرتب نگه می دارند. در سایت واژه گستر می توانید نمونه کارهایی از بیلبورد در مشهد که در جاهای مناسب سطح شهر وجود دارد را مشاهده کنید. بسیاری از برندهای نام آشنا برای تبلیغ خود از بیلبوردهای ما برای نشان دادن آگهی های خود استفاده کرده اند.

بیلبورد نزدیک حرم امام رضا

بهترین بیلبورد در مشهد آن بیلبوردی است که در کوتاهترین زمان احساس رضایت بیشتری را در بیننده القا کند. این احساس رضایت اگر در حدی باشد که بیننده بعد از اینکه از کنار آن عبور کرد در فکر آن فرو رود یعنی تبلیغ شما درست عمل کرده است. اما اگر مخاطب با دیدن بیلبورد هیچ احساسی را از آن نگیرد یعنی با شکست مواجه شده اید. شهر، شهر شلوغی است، پس بهترین بیلبورد باید به گونه ای باشد که توجه افراد را در شلوغی ها به خود جلب کند و آن حس خوب را برای ارتباط برقرار کردن به آن ها بدهد.

از طرفی افراد ساعت های زیادی را در خیابان ها سوار بر ماشین خود می گذارنند پس یکی از مکان های درست برای داشتن تبلیغات بیلبوردی استفاده از پل هوایی تبلیغاتی در مشهد است. برای مثال اگر بیلبورد در آن قسمت نصب شود و آن احساس رضایت را که گفته شد در بیننده ایجاد کند می توان گفت بیلبورد در بهترین حالت خود قرار دارد.

بیلبورد نزدیک حرم فلکه آب مشهد
آرامگاه ابوالقاسم فردوسی
نقشه مشهد
بیلبورد میدان استقلال مشهد 2
بیلبورد ابتدای وکیل هباد مشهد
بیلبورد بزرگراه آزادی مشهد 2
بیلبورد بزرگراه آزاد مشهدی
بیلبورد میدان استقلال مشهد 3
بیلبورد پل عابر پیاده احمدآباد مشهد
بیلبورد چراغچی 34 مشهد 2
بیلبورد چراغچی 34 مشهد
بیلبورد پل عابر پیاده احمدآباد مشهد 2

خلاقیت بیلبورد در مشهد

یکی از ویژگی هایی که بیلبورد در مشهد باید داشته باشد، خلاقیت است. هرچه خلاقیت بیشتر باشد نفوذ در ذهن مخاطب سریعتر صورت می گیرد. کسی که از کنار بیلبورد می گذرد مخصوصا اگر سوار بر ماشین باشد نمی تواند در کنار آن توقف کند تا آن را بخواند. به همین دلیل در هنگام طراحی آن باید توانست با استفاده از کمترین کلمات منظور را در کوتاهترین زمان ممکن به مخاطب رساند.

از طرفی رنگ های جذاب می توانند بسیار توجه مخاطب را جذب کنند، از این رو نباید از قدرت رنگ ها غافل شد. بیلبوردهای ما نورپردازی زیبایی در جهت خلاقیت ایجاد می کنند. تمام آنچه گفته شد در موفقیت بیلبورد شما اثر گذار خواهند بود. اگر بخواهیم به یکی از عجیب ترین بیلبوردها از لحاظ خلاقیت در جهان اشاره کنیم باید در مورد بیلبوردی که برای جلب مشتری از آن بوی فلفل سیاه و کباب ذغالی برای چند ساعت از آن خارج می شد، اشاره داشته باشیم. پس خلاقیت در کنار نصب در مکان درست خیلی مسئله ی مهمی است.

تاثیر نصب بیلبورد در مشهد

نصب بیلبورد در مشهد چقدر موثر است؟ مشهد شهر شلوغی است و همه ی ما این را خوب می دانیم که از سراسر ایران برای زیارت امام رضا به آنجا می آیند. حال در نظر بگیرید یک بیزینس محصول یا خدمات خود را در این شهر مقابل معرض دید عموم قرار می دهد. بدون شک در برابر بیزینس رقیب خود موفق تر می شود. امروزه چشم افراد به دیدن بیلبوردها عادت کرده است. بسیاری از آنها ترجیح می دهند زمانی که برای مثال در ترافیک سنگین گیر کرده اند سر خود را با اطلاعاتی که بیلبوردها به آن ها می دهند گرم کنند.

حال تصور کنید قرار است از میان یک اجتماع بزرگ که قانون بهره بردن از بیلبورد برای آن ها جا افتاده است مشتری هدف خود را شکار کنید. شک نکنید موفق عمل می کنید و کسب و کار خود را رونق می دهید. مخصوصا اگر با توجه به آنچه در بالا گفته شد این بیلبوردها در مکان های پرتردد مثل نزدیک حرم و پل هوایی ها نصب شوند. این یعنی موفقیت به شما نزدیک است. پس اگر می خواهید برای بیزینس خود تبلیغاتی را انتخاب کنید که طیف زیادی از مردم را مخاطب قرار دهد استفاده از بیلبورد را فراموش نکنید.

آنچه بیزینس ها باید بدانند

اینکه بیلبورد در مشهد برای تجارت شما حتما باید وجود داشته باشد یا خیر پرسشی است که پاسخ آن را در این قسمت خواهیم داد. جواب این سوال به سرمایه شما و آنچه از بازاریابی می خواهید برمی گردد. اگر شرکت شما به دنبال این است که مردم را از نام تجاری خود آگاه کند، شک نکنید داشتن یک بیلبورد در سطح شهر مشهد می تواند راه بسیار موثری در این راستا باشد.

زمانی که نام تجاری شما بارها و بارها جلوی دید افراد بیاید بدون شک همچون نام های تجاری پرآوازه نام تجاری شما نیز بر سر زبان ها می افتد که در نتیجه آن فروش بیشتر را تجربه خواهید کرد. پس اگر می خواهید بر روی بازاریابی هزینه کنید بیلبوردها می توانند نتیجه ی خوبی را به شما بدهند

تابلو بیلبورد بلوار وکیل آباد مشهد
بیلبورد اقبال لاهوری وکیل آباد مشهد
بیلبورد ابتدای جاده شاندیز مشهد
بیلبورد بزرگراه شهید کلانتری مشهد 3
بیلبورد بزرگراه شهید کلانتری مشهد 2
بیلبورد بزرگراه شهید کلانتری مشهد
بیلبورد ابتدای جاده شاندیز مشهد 2
بیلبورد بلوار وکیل آباد مشهد 3
بیلبورد بلوار وکیل آباد مشهد 2
تابلو بیلبورد قبل از میدان خیام مشهد
بیلبورد ابتدای جاده شاندیز مشهد 4
بیلبورد ابتدای جاده شاندیز مشهد 3
بیلبورد بزرگراه آزادی مشهد 3
بیلبورد بزرگراه شهید کلانتری مشهد 3
بیلبورد بلوار وکیل آباد مشهد 4
تابلو بیلبورد میدان جانباز مشهد
بیلبورد میدان فلسطین مشهد
بیلبورد بزرگراه آزادی مشهد 4
واژه گستر - تقویم رومیزی و تبلیغات اینستاگرام

پل هوایی تبلیغاتی در مشهد

زمانی که می خواهید به طراحی و نصب بیلبورد برای مثال بیلبورد در مشهد بپردازید حواستان باشد زیاده روی نکنید تا نتیجه بهتری بگیرید. درست است به اهمیت خلاقیت آن در قسمت های قبل اشاره کردیم اما این خلاقیت نباید بیش از حد باشد. وقتی شهر به حدی شلوغ است که تبلیغ شما موثر واقع شود پس تردد در آن بالا می باشد. توقع نداشته باشید افراد در این شلوغی بخواهند بیش از حد به تبلیغ شما فکر کنند تا بخواهند منظور شما را بفهمند.

عده ای هستند آنقدر هوش در طراحی تبلیغ خود به کار می برند که مخاطب با دیدن آن باید تمام سلول های مغز خود را بسوزاند تا بخواهد آن را بفهمد. خلاقیت و هوش تا حدی جوابگو است اگر بخواهید بیش از اندازه در این زمینه مانور دهید فقط مخاطب خود را خسته کرده اید تا حدی که اگر بار دیگر تبلیغ شما را ببیند از آن روی برگرداند. پس یادتان نرود انسان امروزی به اندازه ی کافی مشغله ی فکری دارد، از این رو بیلبورد شما طوری نباشد که ذهن آن را بیش از حد مشغول کند. به عبارتی خلاقیت به خرج دهید اما معما نسازید.

قیمت اجاره بیلبورد در مشهد

برای اینکه بتوانید از قیمت های بیلبورد در مشهد مطلع شوید می توانید با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید. اگر سوال شما این است که حتما باید برای خود بیلبورد خریداری کنید باید بگوییم می توانید به اجاره آن از ما نیز بپردازید. برای اطلاع از قیمت اجاره بیلبورد در مشهد می توانید با ما ارتباط در ارتباط باشید. اما خوب است بدانید بیلبوردها به دلیل قیمت مناسبی که برای تبلیغ دارند، پرطرفدار می باشند. بیلبوردهای ما در ابعاد مختلفی هستند، می توانید هر کدام که متناسب است را انتخاب کنید.

رزرو بیلبورد در مشهد

مشهد با جمعیتی بیش از 3 میلیون نفر، دومین شهر پر جمعیت ایران محسوب می شود و  به دلیل وجود حرم مطهر امام رضا (ع) در مشهد، این شهر سالانه پذیرای حدود 27 میلیون نفر گردشگر ایرانی و 2 میلیون نفر گردشگر خارجی می باشد. علاوه بر این ها منطقه گردشگری طرقبه شاندیز قابلیت پذیرایی از 20 هزار گردشگر ایرانی و خارجی را دارا است که نقش بسیار مهمی را در صنعت گردشگری مشهد ایفا می کند.

همین دلایل است که باعث شده مشهد به یکی از بهترین گزینه ها برای تبلیغات، به خصوص تبلیغات محیطی مانند بیلبورد تبدیل شود. رزرو بیلبورد در مشهد بهترین گزینه برای تبلیغات است که می تواند رونق چشم گیری را به کسب و کار شما دهد و افراد بسیاری را با برند و محصولات شما آشنا کند.

شما می توانید از طریق تماس با مجموعه واژه گستر با مشاوران این مجموعه صحبت کنید تا شما را در جریان تمام جزئیات بیلبورد و نحوه رزرواسیون آن قرار دهند. تیم واژه گستر با دارا بودن از بهترین نقاط جغرافیایی از نظر احداث بیلبورد، کمک شایانی به دیده شدن برند و محصول شما می کند.

بیشتر بخوانید: با ورود به صفحات تعرفه استرابورد، اجاره بیلبورد و تاریخچه بیلبورد و استرابورد اطلاعات مفیدی در مورد انواع تبلیغات محیطی می توانید کسب کنید.

آدرس: تهران ، خیابان ولیعصر ، روبروی صدا و سیما ، خیابان مهری ، بن بست سوسن یکم ، پلاک ۱۵ ، واحد ۹

دفتر مرکزی : ۷۰ ۱۰۰ ۲۲۰

کارگاه ساخت دکور جهت لوکیشن :  ۶۹ ۹۵ ۲۶ ۴۴

همراه : ۳۱۶۶ ۱۵۵ ۰۹۱۲       مهدی حاجی اسماعیلی

0 0 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
با ما تماس بگیرید